Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Raimis rašė:
dainius.m rašė:Ižam jawom ir minskui pildavau 1l/25ml,bet tokia norma apkatkėj, o šeip turi būt 1l/20ml.
Neklaidink ir nepainiok kitų :!: . Tavo paminėti skaičiai yra, bet jie reiškia visai ką kita:
Įvažinėjimas. Alyvos ir benzino santykis 1:20.
Eksploatacija po įvažinėjimo. Alyvos ir benzino santykis 1:25.
Taip, aš taip pat naudoju tokiu santykiu. Bet knygutėje buvau radęs kažkur parašyta, kad pilant kažkokios markės tepalą galima pilti važinėjimui sąntykiu 1:30. Manau, kad dabar tepalai yra kokybiškesni ir galima pilti šiek teik ir didesniu santykiu ;)
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

gal turejai galvoje mazesniu t.y. benzino tiek pat, o tepalo maziau.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Tai tada ir didėja santykis ;) Pvz 1:20 yra daugiau negu 1:25 ;)
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė mokinuks »

o tai pasižiūrėt ant tepalo pakuotės tai jau sunku, ane?
Jei tepalas sintetinis, tai jo santykis 1:50. Jei pusiau sintetinis, ar mineralinis, tuomet 1:30, arba 1:25.
Bolid
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 10 Rgs 2009, 14:41
Miestas: Šiauliai

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė Bolid »

mokinuks rašė:o tai pasižiūrėt ant tepalo pakuotės tai jau sunku, ane?
Jei tepalas sintetinis, tai jo santykis 1:50. Jei pusiau sintetinis, ar mineralinis, tuomet 1:30, arba 1:25.
o benzopjuklu benzinui maisyt skirtas tepalas ar tinka?
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė mokinuks »

o kodel gi ne?
dvitaktis variklis ar ten ar ten..svarbiausia nesupainiot santykio, ty jei mineralas, tai ir pilt daugiau.
Bolid
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 10 Rgs 2009, 14:41
Miestas: Šiauliai

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė Bolid »

mokinuks rašė:o kodel gi ne?
dvitaktis variklis ar ten ar ten..svarbiausia nesupainiot santykio, ty jei mineralas, tai ir pilt daugiau.
tai zodziu pilt galima santykis 1:50
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė mokinuks »

jei tai sintetika.
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė tauras000 »

Seniai gvildenta tema, praėjo daug laiko, gal kuris iš čia pasisakiusių pakeitė nuomonę, liko prie senos alyvos, ar pastebėjo minusus ilgai naudotos.
Pasirinkimas tų alyvų toks, kad pasigilinus, galva sukasi, o norisi pasirinkti tinkamiausią, čia minimas, kad ir valvoline 2T, bet šios rūšies alyva yra dar trijų rūšių, toliau ukrainiečių tinklapis siūlo dar kitą, TWO serijos alyvą http://www.roker.kiev.ua/techinfo/docs/smazka.htm, Lietuvoj dažniausia siūloma 2T serija.
Tad visgi, kokią rinktis?
O tiksliau, kokią renkasi kolegos, dabar?
P.S. rusiška M8V, manau jau seniai praeitis visomis prasmėmis.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Alyvos parinkimas dvitakčiam varikliui

Standartinė augism »

Aš irgi įklijuosiu nuorodą iš rusų puslapio http://www.mopedist.ru/stati/obschie-st ... kuter.html
Straipsnių begalės, ir jie visi sensta. Bet šiame puslapyje aiškiai parašyta bandymo metodika (žemiau).


Методика испытаний масел отработана много лет назад и в проведении не слишком сложна. Так, сопротивляемость смазки критическим нагрузкам оценивается на четырехшариковой машине. Принцип ее действия сродни сверлильному станку, в котором вместо сверла – четыре шарика, скрепленные в форме пирамидки. Они давят на пластину, смоченную испытуемым маслом. Во время 10-секундного теста верхний шарик вращается со скоростью 1,5 тысячи оборотов в минуту, а нагрузку на него повышают раз за разом, пока на пластине не появится задир (значит, наступила критическая нагрузка), а затем до состояния, когда шарики свариваются друг с другом (нагрузка сваривания). Диаметр пятна износа, характеризующий противоизносные свойства масла, – результат часовых испытаний при эталонной нагрузке.