Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Ford Eifel

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Standartinė Ledūklis »

Manau kad kaip tik patvarūs, aišku jei dar CCCP gaminti.
Vartotojo avataras
Almys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 101
Užsiregistravo: 13 Sau 2010, 19:38
Miestas: Šilalė

Standartinė Almys »

Dėl vairo traukių.Paaiškink ,o kam tiltą stūmei į prikį.
AR951
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 310
Užsiregistravo: 26 Sau 2010, 14:44

Standartinė AR951 »

Almys rašė:Įdėk foto ,kad matytusi ratų tvirtinimo vežlės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AR951
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 310
Užsiregistravo: 26 Sau 2010, 14:44

Standartinė AR951 »

Volgistas rašė:Nu gan idomus projektas, darbo daug dar reik ikraut, bet ar nebutu buve geriau det importines masinos agregatus? Nes rusisku masinu nepatvarus gan agregatai..
Na tiltui tai nelabai kas atsitikti gali :) o variklis dar nežinau koks bus, pradzioj noriu viska kita susitvarkyt :))
AR951
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 310
Užsiregistravo: 26 Sau 2010, 14:44

Standartinė AR951 »

Almys rašė:Dėl vairo traukių.Paaiškink ,o kam tiltą stūmei į prikį.
Nes M403 priekio remas ir tiltas buvo per arti privirintas mazdaug 30cm. Sparnai buvo peradryti kad atitiktu ratu vieta. Dabar padariau mazdaug taip kaip turetu buti is tikruju.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Galinis tiltas ne UAZ ?
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

Pasižiūriu į tą moskvičiau priekinį tiltą, tai net negera pasidaro - iš turimų šarnyrų remontinių plastikinių indėklų galėčiau gerus aborigeno karolius pasidaryti, kaip, kad A. Smirnovas lakste šuriko nuotykiuose. Ar aš tokius pataikydavau ar m-412 važiuoklė nepritaikyta žvyrkeliams, bet tai vieną, tai kitą šarnyrą remontuodavau kas 2 - 3 tūkst km.
Jei traukės netelpa po varikliu, tai reiktu bandyti pasidomėti kaip stovi tepalo paemimas karteryje ir gal iš karto, o gal po jo perdarymo būtų galima pervirinant kiek pakeisti karterio dugninės formą taip išsprendžiant problemą.
Kas dėl tokio perdarymo apskritai, tai aišku, nedažnas projektas ir gan įdomus, tik gerai nesupratau ar darbai su rėmais priekyje jau baigti ? Ar čia tik primatavimas ? Bet bet kuriuo atveju manyčiau reiktu bandyti labiau sutvirtinti viso dugno konstrukciją ir gal būt reiktų pagalvoti apie vakarietiškų, šiuolaikiškesnių automobilių agregatų implantavimą. Kaip ten bebūtų savotiškai pavydžiu tokio projekto :wink:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

spoileriz rašė:Galinis tiltas ne UAZ ?
Tikrai ne.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Almys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 101
Užsiregistravo: 13 Sau 2010, 19:38
Miestas: Šilalė

Standartinė Almys »

O ar nėra galimybės pastumt ir variklį pirmyn,kokią naudosi pavarų dėžę.
AR951
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 310
Užsiregistravo: 26 Sau 2010, 14:44

Standartinė AR951 »

suinteresuotas rašė:Pasižiūriu į tą moskvičiau priekinį tiltą, tai net negera pasidaro - iš turimų šarnyrų remontinių plastikinių indėklų galėčiau gerus aborigeno karolius pasidaryti, kaip, kad A. Smirnovas lakste šuriko nuotykiuose. Ar aš tokius pataikydavau ar m-412 važiuoklė nepritaikyta žvyrkeliams, bet tai vieną, tai kitą šarnyrą remontuodavau kas 2 - 3 tūkst km.
Jei traukės netelpa po varikliu, tai reiktu bandyti pasidomėti kaip stovi tepalo paemimas karteryje ir gal iš karto, o gal po jo perdarymo būtų galima pervirinant kiek pakeisti karterio dugninės formą taip išsprendžiant problemą.
Kas dėl tokio perdarymo apskritai, tai aišku, nedažnas projektas ir gan įdomus, tik gerai nesupratau ar darbai su rėmais priekyje jau baigti ? Ar čia tik primatavimas ? Bet bet kuriuo atveju manyčiau reiktu bandyti labiau sutvirtinti viso dugno konstrukciją ir gal būt reiktų pagalvoti apie vakarietiškų, šiuolaikiškesnių automobilių agregatų implantavimą. Kaip ten bebūtų savotiškai pavydžiu tokio projekto :wink:
Rėmas priekije tikrai dar nebaigtas. Del karterio pjaustymo masciau, ziuresim kai atsils ir vel pradesim darbus :) Siais laikais tiltai nera istisiniai kaip sis, o tuos tiltus is atskiru elementu butu daug sunkiau subalansuot tokiomis darbo salygomis :)