Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
kita vertus, ar reikia jam keist standartini - jis lyginant su ural ar dnepr patikimumo prasme yra superinis. Viena karta zmoniskai padarai, ir ilgam pamirsti. Be to, k750 variklio ir noredamas aukstasukiu nepadarysi, deja.
orion rašė:kita vertus, ar reikia jam keist standartini - jis lyginant su ural ar dnepr patikimumo prasme yra superinis. Viena karta zmoniskai padarai, ir ilgam pamirsti. Be to, k750 variklio ir noredamas aukstasukiu nepadarysi, deja.
Aš ne del aukštasukio,kad nereiktu galvot važinėjantis,kada ankstint ir vėlint.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Kadaise, kai tėvuko VW Jettai atėjo paskutinioji, nusprendžiau šiek tiek paeksperimentuot. Išlupau, ko reikėjo. Siekiau, kad kuo daugiau perdarymų pasislėptų Kolkas skriejikas be mechaninio ankstinimo, dalykas kaip ir nebaigtas, įvairiais darbo rėžimais dar neišmėginta, tačiau užsiveda, dirba
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Originalaus ir VW skriejiko kryžminimas ir mano planuose Kuomet konstravausi si degima, nepasitaike atliekamas skriejikas Dnepro. Ranka nekilo iskomplektuot ir gadint originalų degimą, taigi atidėjau šį etapa. Vienas kolega, forumietis gamino toki skriejiką, butent - Volkswagen'o + Dnepr'o. Seniai seniai teko matyt skriejiko nuotrauką. Jei pavyks surasti - patalpinsiu.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.