Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M 72

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 72

Standartinė Kęstutis 57 »

Praėjo grįsrkelių laikai, į žvyrkelius taip pat retai teišlendam, todėl tepalų balutės, ar kaip kas tai vadina savo teritorijos žymėjimu,- nelabai malonina pašalinių akis. Senuose opozituose iki galo neišspręsta problema su galinio reduktoriaus sandarumu. Sugalvojau vietoje veltinio panaudoti gumą.
Nepasitaikė suflerių,- teko galvoti pačiam.
Į tą pačią vietą, kur stovėjo senasis riebokšlis, neradau ką galėčiau įkišti, todėl radau vietą kitur. Senojo riebokšlio išmesti negalima, nes jo metalinis korpusas vis dar reikalingas, visos galinės ašies su guoliais, standumui ir suveržimui. Viename iš mano turimų reduktoriaus didžiojo dantračio korpusų yra drenažinė skylutė (ją pažymėjau raudona rodykle), todėl jeigu kas sugalvosite tai pakartoti, pasitikrinkite,- kaip yra pas jus. Senasis riebokšlis būdavo pora cm. dešiniau. Ją reikia aliumine, o gal varine viela, užkniedinti arba užvirinti.
Bet čia dar ne viskas. Dar kelias tepalui liko tarp pačios ašies ir įvorės, kurią švelniai glosto naujasis žydrasis riebokšlis. Kadangi tai nėra judanti ar slystanti vieta ekslotacijos metu, ją sandarinsiu guminiu žieduku, panašiai, kaip ant sankabos išminimo stumokliuko, esančio greičių dėžėje.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: M 72

Standartinė milzinas »

Zazralis,kazkur buvau skaites,kad žino kaip isprendziama problema.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 72

Standartinė Kęstutis 57 »

Noriu persiūti motociklo sėdynės ir atlošo apmušimus. Ar turi taip būti, kad atlošas nesiekia viršutinės priekabos briaunos apie 7 centimetrus? Gal manasis atlošas ne nuo to modelio? Spyna- spragtukas normaliai užsikabina.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
dainius50
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 75
Užsiregistravo: 15 Vas 2011, 18:58

Re: M 72

Standartinė dainius50 »

O aiski paskirtis to varzto atlose ir tu skyliu korpuse virs jo?gal ten kazkas tvirtinosi?
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: M 72

Standartinė AGspecial »

Pas jus neturi būti tos spynos ant atlošo. Ta spyna buvo motocikluose, su neatsidarančia bagažine. Šis atlošas apačioje turi turėti kojeles, kurios įsistato į specialias skylutes. Pas M-72 atrodo nei tų kojelių, nei vietų joms nebuvo (nors nesu 100 proc. tikras).
Štai piešinukas koks būna sėdynės tvirtinimas. Viršuje motociklų be bagažinės dangčio - į bagažinę patenkama atverčiant sėdynę. Apačioje - motociklų su bagažinės dangčiu. Gal buvo ir kitokių variantų, bet šiuos du esu pats matęs ir čiupinėjęs.
Atsiprašau už negražų piešinuką, neturiu normalios programos braižyti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: M 72

Standartinė milzinas »

Atlošas,ne nuo tavo,čia naujasnių modeliu,K750M,Dnepr.Gal pdės nuotrauka 1955m katalogo
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 72

Standartinė Kęstutis 57 »

Ar dar galima tikėtis surast originalą, ar negaišt laiko ir pasidaryti naują karkasą, o viršų vistiek ruošiuosi siūti naują.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: M 72

Standartinė milzinas »

Gal per daug čia suvėliau,nuotraukoje tau reikiama.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 72

Standartinė Kęstutis 57 »

Pagaliau garaže pakvipo garažu,- benzinu ir dūmais. Užkūriau motociklą, ir net greičiau negu tikėjausi (iš kokio 4 ar 5 mynimo). O jaudinausi beveik, kaip kažkada prieš egzaminą.
Dabar reikia sureguliuoti karbiuratorius. Neišeina sumažinti apsukų. Prisiminiau neseniai forume buvusią temą ir pradėjau ieškoti sliekų. Atradau, kad mano abiejų karbiuratorių tvirtinimo padeliai išlinkę ir pro tarpą traukia orą. Paprastai žiūrint nesimato, bet laisvai lenda vožtuvų tarpo reguliavimo plokštelė (ščiupas).
Kaip tą trūkumą panaikint?
1. Ar bandyti tiesinti, bet yra rizika sulaužyti?
2. Ar slifuoti, bet suplonės ir susilpnės tvirtinimo padas bei veržiant dar lengviau links?
3. Ar tepti kažkokiu temperatūrai atspariu hermetiku?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Re: M 72

Standartinė piccolo »

Tiesinti kaitinant, kazkur cia nesenai forume buvo apie tai rasyta, pats bandziau ir visai sauniai be problemu gavosi :puiku: