Praėjo grįsrkelių laikai, į žvyrkelius taip pat retai teišlendam, todėl tepalų balutės, ar kaip kas tai vadina savo teritorijos žymėjimu,- nelabai malonina pašalinių akis. Senuose opozituose iki galo neišspręsta problema su galinio reduktoriaus sandarumu. Sugalvojau vietoje veltinio panaudoti gumą.
Nepasitaikė suflerių,- teko galvoti pačiam.
Į tą pačią vietą, kur stovėjo senasis riebokšlis, neradau ką galėčiau įkišti, todėl radau vietą kitur. Senojo riebokšlio išmesti negalima, nes jo metalinis korpusas vis dar reikalingas, visos galinės ašies su guoliais, standumui ir suveržimui. Viename iš mano turimų reduktoriaus didžiojo dantračio korpusų yra drenažinė skylutė (ją pažymėjau raudona rodykle), todėl jeigu kas sugalvosite tai pakartoti, pasitikrinkite,- kaip yra pas jus. Senasis riebokšlis būdavo pora cm. dešiniau. Ją reikia aliumine, o gal varine viela, užkniedinti arba užvirinti.
Bet čia dar ne viskas. Dar kelias tepalui liko tarp pačios ašies ir įvorės, kurią švelniai glosto naujasis žydrasis riebokšlis. Kadangi tai nėra judanti ar slystanti vieta ekslotacijos metu, ją sandarinsiu guminiu žieduku, panašiai, kaip ant sankabos išminimo stumokliuko, esančio greičių dėžėje.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M 72
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Kęstutis 57
- Forumietis

- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: M 72
Noriu persiūti motociklo sėdynės ir atlošo apmušimus. Ar turi taip būti, kad atlošas nesiekia viršutinės priekabos briaunos apie 7 centimetrus? Gal manasis atlošas ne nuo to modelio? Spyna- spragtukas normaliai užsikabina.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: M 72
Pas jus neturi būti tos spynos ant atlošo. Ta spyna buvo motocikluose, su neatsidarančia bagažine. Šis atlošas apačioje turi turėti kojeles, kurios įsistato į specialias skylutes. Pas M-72 atrodo nei tų kojelių, nei vietų joms nebuvo (nors nesu 100 proc. tikras).
Štai piešinukas koks būna sėdynės tvirtinimas. Viršuje motociklų be bagažinės dangčio - į bagažinę patenkama atverčiant sėdynę. Apačioje - motociklų su bagažinės dangčiu. Gal buvo ir kitokių variantų, bet šiuos du esu pats matęs ir čiupinėjęs.
Atsiprašau už negražų piešinuką, neturiu normalios programos braižyti.
Štai piešinukas koks būna sėdynės tvirtinimas. Viršuje motociklų be bagažinės dangčio - į bagažinę patenkama atverčiant sėdynę. Apačioje - motociklų su bagažinės dangčiu. Gal buvo ir kitokių variantų, bet šiuos du esu pats matęs ir čiupinėjęs.
Atsiprašau už negražų piešinuką, neturiu normalios programos braižyti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
milzinas
- Forumietis

- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Re: M 72
Atlošas,ne nuo tavo,čia naujasnių modeliu,K750M,Dnepr.Gal pdės nuotrauka 1955m katalogo
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
-
Kęstutis 57
- Forumietis

- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: M 72
Pagaliau garaže pakvipo garažu,- benzinu ir dūmais. Užkūriau motociklą, ir net greičiau negu tikėjausi (iš kokio 4 ar 5 mynimo). O jaudinausi beveik, kaip kažkada prieš egzaminą.
Dabar reikia sureguliuoti karbiuratorius. Neišeina sumažinti apsukų. Prisiminiau neseniai forume buvusią temą ir pradėjau ieškoti sliekų. Atradau, kad mano abiejų karbiuratorių tvirtinimo padeliai išlinkę ir pro tarpą traukia orą. Paprastai žiūrint nesimato, bet laisvai lenda vožtuvų tarpo reguliavimo plokštelė (ščiupas).
Kaip tą trūkumą panaikint?
1. Ar bandyti tiesinti, bet yra rizika sulaužyti?
2. Ar slifuoti, bet suplonės ir susilpnės tvirtinimo padas bei veržiant dar lengviau links?
3. Ar tepti kažkokiu temperatūrai atspariu hermetiku?
Dabar reikia sureguliuoti karbiuratorius. Neišeina sumažinti apsukų. Prisiminiau neseniai forume buvusią temą ir pradėjau ieškoti sliekų. Atradau, kad mano abiejų karbiuratorių tvirtinimo padeliai išlinkę ir pro tarpą traukia orą. Paprastai žiūrint nesimato, bet laisvai lenda vožtuvų tarpo reguliavimo plokštelė (ščiupas).
Kaip tą trūkumą panaikint?
1. Ar bandyti tiesinti, bet yra rizika sulaužyti?
2. Ar slifuoti, bet suplonės ir susilpnės tvirtinimo padas bei veržiant dar lengviau links?
3. Ar tepti kažkokiu temperatūrai atspariu hermetiku?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321

