Dėl generatorių Г414: pastebėjau, kad 1970 vasario mėn. dar buvo užrašai kalami ant šono (statoriaus korpuso), o 1970 spalio/lapkričio mėnesiais (ir tolesniais) jau ant aliuminio priekio.
Kada būtent pasikeitė (tikslus mėnesis) pasakyti negaliu, nes turiu tik šių artimiausių mėnesių generatorius o gal ir nebuvo taip, kad vieną mėnesį daro taip, o jau kitą - kitaip...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Sovietinių opozitų skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 508
- Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
- Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
8662O6653
-
- Forumietis
- Pranešimai: 160
- Užsiregistravo: 02 Gru 2004, 10:46
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Prikelsiu temą
Priekinių šakių varžtų skirtumai: Pirmas varžtas nuo k750m, antras greičiausiai dneprinis. Skyriasi sriegio skersmuo ir galvutės storis.
Priekinių šakių varžtų skirtumai: Pirmas varžtas nuo k750m, antras greičiausiai dneprinis. Skyriasi sriegio skersmuo ir galvutės storis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Na ka, tesiame tema...
1 foto - M 52. Kaip supratau motocikla pradejo projektuoti 52 metais. 54 metais buvo surinktas pirmasis bandomasis motociklas. 57 metais pradejo siu modeliu konvejarine gamyba. Pagal vienus saltinius siuos modelius mazomis partijomis gamino net iki 61 metu, bet pagal kita, labiau realiasne info paskutiniai m 52 nuo konvejerio nuredejo 59 metais. Viso siu modeliu (su sportui skirtomis modifikacijomis) buvo isleista 678 vieniatai is kuriu skirtu sportui buvo nuo 159 iki 200 vnt.. Kas galetu paoponuoti siems teiginiams? Gal kas turi tikslesnes info?
Isskirtiniai sio modelio elementai: 500 kubu variklis; ratlankiai; specifines ismetimo alkunes, remas, karbiuratoriai. Galima priskirti ir sake, neskaitant to, kad ji buvo komplektuojama pirmuose m 61 motocikluose.
2 foto - ankstyvasis M 61 (1957-1959 vasara). Veliau idesiu foto su autentisku isadazymu, dabar nerandu.
3 foto - velyvasis M 61 (59/60-63). Esminis ankstyvuju ir velyvuju m 61 modifikaciju skirtumas - priekine sake su ant jos besitvirtinanciu sparnu.
1 foto - M 52. Kaip supratau motocikla pradejo projektuoti 52 metais. 54 metais buvo surinktas pirmasis bandomasis motociklas. 57 metais pradejo siu modeliu konvejarine gamyba. Pagal vienus saltinius siuos modelius mazomis partijomis gamino net iki 61 metu, bet pagal kita, labiau realiasne info paskutiniai m 52 nuo konvejerio nuredejo 59 metais. Viso siu modeliu (su sportui skirtomis modifikacijomis) buvo isleista 678 vieniatai is kuriu skirtu sportui buvo nuo 159 iki 200 vnt.. Kas galetu paoponuoti siems teiginiams? Gal kas turi tikslesnes info?
Isskirtiniai sio modelio elementai: 500 kubu variklis; ratlankiai; specifines ismetimo alkunes, remas, karbiuratoriai. Galima priskirti ir sake, neskaitant to, kad ji buvo komplektuojama pirmuose m 61 motocikluose.
2 foto - ankstyvasis M 61 (1957-1959 vasara). Veliau idesiu foto su autentisku isadazymu, dabar nerandu.
3 foto - velyvasis M 61 (59/60-63). Esminis ankstyvuju ir velyvuju m 61 modifikaciju skirtumas - priekine sake su ant jos besitvirtinanciu sparnu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Vikas 19 Gru 2013, 00:55, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
1) Pirma foto. Jei remtis sia foto, tai pacios pirmosios m 61 modifikacijos atrode stai taip.
Tai yra esminiai skirtumai M 61 nuo M 52 buvo 650 kubu variklis ir tiesios ismetimo alkunes ir t.t. (pataisyta)
2) Antra foto. Autentiska ir begalo reta foto vienos is sportiniu m 52 modifikaciju.
Tai yra esminiai skirtumai M 61 nuo M 52 buvo 650 kubu variklis ir tiesios ismetimo alkunes ir t.t. (pataisyta)
2) Antra foto. Autentiska ir begalo reta foto vienos is sportiniu m 52 modifikaciju.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Vikas 19 Gru 2013, 00:54, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 312
- Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
- Miestas: Utena - Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga.
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo
Visos pastabos yra laukiamos
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo
Visos pastabos yra laukiamos
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
8-626-11660
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1015
- Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
esu aptykes viena rata. Kaip m72 stebule, bet guolevete kaip m72m. Ikirtimu ratlanki irgi nera. Turbut tai ir yra m52 ratas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Jusu minimus skirtumus paminejau auksciau, prie specifiniu m 52 detaliu, pirmame poste.slynikas rašė:Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga.
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo
Visos pastabos yra laukiamos
Kategoriskai kazka teigti tikrai yra sudetinga, kai realiai islikusiu motociklu keli tera, automatiskai ir medziagos tera minimaliai. Rusu piesinukais as neypatingai tepasitikiu, bet kai nera kito pasirinkimo, tenka tenkintis bet kuria medziaga.
Del lopsio tvirtinimu isties suklydau, pasitaisysiu. Ar pirmine M 52 paskirtis buvo kaip solinio motociklo? Ar vis gi tikslas buvo uzkabinti lopsi?
Kaip Jums sekasi komplektuoti M 52 motocikla (pvz. procentaliai)? Ar yra vilties, kad Lietuvoje atgims autentiskas m 52?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 312
- Užsiregistravo: 07 Kov 2005, 18:58
- Miestas: Utena - Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660
8-626-11660
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1015
- Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
slynikas rašė:Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.
Rata radau Moletu rajone. Tarp Moletu ir Utenos. Labai smalsu pasidare, kaip jus atspejot?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Rusiškų opozitų skirtumai
Prie to paties norejau pasiteirauti ar skiriasi 6 v opozitu blokai (Butent IMZ M: 61,62,63,66).
Suprantu, kad galvutes, krutines bei bloku numeracija kitokia, bet ar patys blokai turi kazkokiu specifiniu liejimo bruozu? Lyg tos bloku vietos kur horizontaliai priglunda generatorius kazkiek skiriasi? Ar klystu? Mat kazkur uzfiksavau sia info, bet neatgaminu...
Suprantu, kad galvutes, krutines bei bloku numeracija kitokia, bet ar patys blokai turi kazkokiu specifiniu liejimo bruozu? Lyg tos bloku vietos kur horizontaliai priglunda generatorius kazkiek skiriasi? Ar klystu? Mat kazkur uzfiksavau sia info, bet neatgaminu...