Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Toliau renkamos trūkstamos detalės.
1. Pavyko rasti rėlę reguliatorių PP-31, tokią kokia priklauso. Malonus sutapimas buvo tai, kad ant jos iškalti gamybos metai sutampa su motociklo. Vidus atrodo gražiai, labai tikiuosi, kad veiks
2. Komplektaciją taip pat papildė originalus sietelis dedamas į bako užpylimo angą (pirmą kartą į rankas pakliuvo toks daiktas)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Reikalinga Jūsų pagalba.
Gal kas nors turit atliekamas oro paėmimo vamzdžio gumas?
Reikia 2 vnt. karbiuratorių ir vamzdį jungiančių gumų su užspaudėjais ir 2 vnt. tų kur tarp vamzdžio ir pavarų dėžės korpuso (nuotraukoje pastarosios matosi).
Taip pat priglausčiau labiau negu nuotraukoje rūdžių pakąstą vamzdį
Lauksiu Jūsų pasiūlymų PM
P.S. Dnepro gumų diametras per didelis, todėl netinka..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AGspecial rašė:
Todėl pristatau jums kitokį projektą negu čia įprasta - K-750 1959 m. be jokios restauracijos.. Tam, kad išliktų tai, kas iš tiesų tikra.
Smagu stebeti si projekta. Saunus darbas. Kaip suprantu tai bus labiau esamos technikos restauracija. Tik iskyla vienas klausimas, ar stengiantis konservuoti nereiketu daugiau orginaliu detaliu panaudoti nuo to pacio motociklo, o ne "klijuoti" is keliolikos? Juk tame ir yra autentiskumas.