Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

K-750 1961 m. kitoks projektas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Toliau renkamos trūkstamos detalės.
1. Pavyko rasti rėlę reguliatorių PP-31, tokią kokia priklauso. Malonus sutapimas buvo tai, kad ant jos iškalti gamybos metai sutampa su motociklo. Vidus atrodo gražiai, labai tikiuosi, kad veiks :-)
2. Komplektaciją taip pat papildė originalus sietelis dedamas į bako užpylimo angą (pirmą kartą į rankas pakliuvo toks daiktas) :-)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
mesa1418
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 59
Užsiregistravo: 19 Lie 2008, 21:11

Standartinė mesa1418 »

ispjautas jis ar isideda ant kantu? atrodo, kad tavajam nedaug truksta iki barskucio bake :roll: jei kas turit, pasiulykit, man irgi jo truksta...
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Standartinė marjaxxx »

O jawos bake ne toks pat?
mesa1418
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 59
Užsiregistravo: 19 Lie 2008, 21:11

Standartinė mesa1418 »

vat to tai nežinau, gal kas turi galimybe lankelio skersmenis palygint :?:
Vartotojo avataras
uoksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 678
Užsiregistravo: 06 Kov 2004, 15:09
Miestas: Vilnius

Standartinė uoksas »

saunus projektas, ir daug pigiau iseis :-)
Vartotojo avataras
peziss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 24 Bal 2006, 21:27
Miestas: Klaipėda

Standartinė peziss »

marjaxxx rašė:O jawos bake ne toks pat?
Jawos netoks.
Jawistas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1386
Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
Miestas: Miestas nepridėtas

Standartinė Jawistas »

peziss rašė:
marjaxxx rašė:O jawos bake ne toks pat?
Jawos netoks.
Jawos tik panasus,bet jis mazesnis pas jawa.
mesa1418
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 59
Užsiregistravo: 19 Lie 2008, 21:11

Standartinė mesa1418 »

aisku, dekui
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Reikalinga Jūsų pagalba.
Gal kas nors turit atliekamas oro paėmimo vamzdžio gumas?
Reikia 2 vnt. karbiuratorių ir vamzdį jungiančių gumų su užspaudėjais ir 2 vnt. tų kur tarp vamzdžio ir pavarų dėžės korpuso (nuotraukoje pastarosios matosi).
Taip pat priglausčiau labiau negu nuotraukoje rūdžių pakąstą vamzdį :-)
Lauksiu Jūsų pasiūlymų PM

P.S. Dnepro gumų diametras per didelis, todėl netinka..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė TVR »

AGspecial rašė: Todėl pristatau jums kitokį projektą negu čia įprasta - K-750 1959 m. be jokios restauracijos.. Tam, kad išliktų tai, kas iš tiesų tikra.
Smagu stebeti si projekta. Saunus darbas. Kaip suprantu tai bus labiau esamos technikos restauracija. Tik iskyla vienas klausimas, ar stengiantis konservuoti nereiketu daugiau orginaliu detaliu panaudoti nuo to pacio motociklo, o ne "klijuoti" is keliolikos? Juk tame ir yra autentiskumas.