Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
i kartinga pilnai forsuotu minsk varikliu pilu i 1 litra 50 ml sintetinio tepalo, seniau pildavau ricina, irgi geras daiktas, keliese susimete nusipirkdavom kanistra 20ltr is veterinarijos vaistines, tas dumu kvapas nepakartojamas o minskui daryti motora reiktu pradet nuo veleno, nes ir neburtam varikliui svaistikliai gerai pagrezus nuluzdavo.. o del filmuko auksciau, tai variklio garsas toli grazu nepanasus i puikiai suderinto-forsuoto minsko. nors jei standartinis variklis tik su rezonatorium ir mikuni korbiku, kazko stebuklingo ir neisgausi.. :)
mrspeed rašė:...o del filmuko auksciau, tai variklio garsas toli grazu nepanasus i puikiai suderinto-forsuoto minsko...
Lyginau su standartiniu Minsko 3.111 variklio darbu ir garsu.
Norint, kad variklis nebyrėtų reikia pirmoje eilėje keisti stūmoklį ir švaistiklį. Standartinės šios dalys nėra sukurtos aukštiems sūkiams ir dažnai skirtos veikti iki 5000 apsisukimų per minutę. Kai sūkiai yra pakeliami iki 8000 ar daugiau apsisukimų per minutę drastiškai padidėjusios inertinės jėgos neilgai trukus padaro savo. Pateiksiu pavyzdį: IZH Planeta 5 lengvintas stūmoklis su žiedais sveria 464 gramus. Stūmoklio eiga 84 mm. Tokį stūmoklį gainiojant 5000 apsukų per minutę greičiu jo inercijos sukuriama jėga rimties taškuose yra tokia, kad stūmoklio masė yra tolygi 221 kg. Pateiksiu progresiją: 5000 - 221kg 6000 - 318kg 7000 - 433kg 8000 - 565kg 9000 - 715kg Šitie skaičiavimai atlikti mokyklinių fizikos žinių pagalba ir yra optimistinio pobūdžio, nes realiai skaičiai turėtų būti kiek didesni (aš netikras kiek tiksliai laiko stūmoklis lėtėja, todėl priėmiau, kad stūmoklis yra stabdomas 90 laipsnių nuo vieno pilno alkūninio veleno apsisukimo). Šioje situacijoje man yra svarbi esmė, o ne tikslūs skaičiai.
Ar būtų protinga žmogui vos sugebančiam panešti 40 kilogramų maišą užkrauti tris kartus daugiau - 120 kilogramų?
Taigi jei kas nori rimtai forsuoti rusišką dvitaktį variklį tai siūlyčiau ieškoti arba gaminti stūmoklį su vienu plieniniu žiedu (ketiniai žiedai nuo sūkių lūžinėja) ir kuo mažesnės masės, bei pakeisti švaistiklį į tokį kuris atlaikytų krūvį. Beje, švaistiklis turi būti su "adatiniais" guoliais abiejuose galuose, kitu gi atveju galima bus rinkti S formos švaistiklių kolekciją.
o del adatinių guoliu (separatoriu) tu klysti, buvau viena velena pasidares virsuj su kietos bronzos ivore pirstas 15 ir sezona atlaike be problemu, pabaigoj tik uzklynijo apacia, bet cia del per lieso misinio.. siaip tai keliai sioj sriti praminti, tik reikia pasidomet pas sportininkus kas kaip kur, yra zmones kas turi ir formu prisidare stumam lieti ir isskaiciavimai kaip ka daryt yra ir pns, ziedu galima pritaikyti nuo yamahos 52mm skersmens 1mm ar 0,8, ir tu motoru padarytu yra, galima nupirkti tikrai pigiau nei viska nuo 0 pradet daryt, nors aisku konstravimas irgi malonumas
mrspeed rašė:o del adatinių guoliu (separatoriu) tu klysti, buvau viena velena pasidares virsuj su kietos bronzos ivore pirstas 15 ir sezona atlaike be problemu...
Įvorėje vyksta nuolatinis slydimas, "separatoriuje" riedėjimas todėl įvorės yra kiek rizikingesnės nei guoliai. Jei gerai pamenu tai knygutėje buvo net nurodyti sūkiai iki kurių galima naudoti įvores.
Rekomenduoti kažką konkretaus iš literatūros kas turėtų visus atsakymus į klausimus aš negaliu. Mano žinios remiasi įvairaus pobūdžio informacijos šaltiniais - knygomis, straipsniais, mano ir kitų žmonių patirtimi.
Vaikystėje man labai patiko viena sena knygutė apie kartingus rusų kalba - jų rėmų gamyba, dvitakčių variklių galios didinimą. Pavadinimo nežinau, nes į rankas ji buvo pakliuvusi be pirmųjų kelių puslapių. Nors tai buvo labai sena knygutė, tačiau pats pagrindas joje išdėstytas gan neblogai (gal kartais ir aiškindavo kai kuriuos procesus kiek klaidingai). Joje aprašyta kaip išpresuoti gilzę, kaip padidinti fazes ir t.t. Ta knygutė yra geras pradžiamokslis, tačiau ji nurodo tik krypti, o tobulėti reikia pačiam. Gal kas žinot apie kokią knygą eina kalba? Būtų gerai jei pasakytumėte tiems kas ištroškę žinių.
bells_book_2.jpg
Neapsimoka žiūrėti po 1:20. Įdėjau tam,kad bent akies kampeliu žvilgtelėtumėt į jos turinį. Yra dar viena specializuota knyga "A. Graham Bell - Two Stroke Performance Tuning". Aš turiu pora angliškų "A.Graham Bell" kaip aš įtariu slapyvardžiu pasirašytų knygų. Mano abi turimos knygos yra apie keturtakčius variklius. Jomis aš esu patenkintas. Jos padėjo man susigaudyti realiame pasaulyje ir atsikratyti įvairių mitų ir prietarų. Manau, jog ir knyga apie dvitakčius turėtų būti nemažiau naudingesnė. Nors internete yra senesnio leidimo pdf formato knyga aš jos dar neskaičiau - neturiu šiuo metu laiko, kad galėčiau atsipalaidavęs savo malonumui paskaityti. Kas nenori ar negali įsigyti naujausio leidimo siūlyčiau atsisiųsti ir akis paganyti.
Dar pora knygų ir programa:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo DRV 13 Sau 2012, 03:07, redaguota 1 kartą(us).
jokse19 rašė:Sveiki, atsiprašau už naujos temos kūrima, bet pan. neradau. Norėjau paklausti apie Minską(4 bėgių). Noriu forsuoti variklį, dėti 1 ziedo didesnį stūmuoklį, lengvinti veleną. Taigi ar tai apsimoka? Beto perku Jawos 634(6v) karbiuratorių.
MInskelis cia rimtai perdarytas. Butu galima kazko pasiekt ir nekisant litu tukstanciais manau.
Atsimenu kai su jawa smaugdavau.Atrodydavo,kad pasiekus tam tikra apsisukimu riba trauka staigiai isaugdavo ir toliau kildavo kol is baimes gaza atleisdavau Ispudziai buvo nepakartojami. Dabar galvoju gal cia tokia 2t savybe.. O gal tik atrodydavo taip del jauno amziaus ir nepatyrimo