Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kelimas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Bosaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 02 Lie 2004, 21:05

Standartinė Bosaz »

o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?


su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.

(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)
Bosaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 02 Lie 2004, 21:05

Standartinė Bosaz »

Sergej rašė:
Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?


su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.

(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)


o kaip su išmetimu ir karbu? jaustūsi kas nors?
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Bosaz rašė:
Sergej rašė:
Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?


su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.

(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)


o kaip su išmetimu ir karbu? jaustūsi kas nors?


turetu
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Nekuriant naujos temos, čia paklausiu. Kiek galima šlifuot 634 jawos gilzę ?
Bonderas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 03 Rgp 2007, 10:53

Standartinė Bonderas »

Ziuriu kazkoks balaganas sioj temoj vieni apie viena kalba kiti apie kita, gal reikejo parasyt auto varikliu forsavimas ir moto varikliu forsavimas, o gal is cia esanciu niekas nera dorai bandes forsuoti moto.
As asmeniskai susidures bent jau su Uralo variklio forsavimu,nes sis varikliukas turbut geriausiai tam pasiduoda. Patarciau pakoreguoti stumoklius su ziedais 4zieda mesti lauk ir deti opelinius arba originalius tik be 4 apatinio ziedo ir padidint suspaudimo laipsni padarant kepure ant stumoklio kai kepi juos naujai, tepimo siurbly audi 1,6 senoji ir veleneli pasidaryti isiurbimo faze stati ismetimas bulve (voztuvas lieka ilgau atidarytas), kad nesikauptu didelis slegis variklyje alsuoklio anga reikia ispiliavoti y abu sonus po kokia 2-3 mm,tepalo sugryzimo anga galvoje isskaptuoti platesne, kad sugryztu tepalas greiciau, uzsideti sportiny kartery (daugiau tepalo), variklio bloke tepalo sugryzimo angas padaryti padorias isslifuoti-kai kurias net isgrezti, musu sumanymas buvo sujungti susisiekimo zarnele karbus tarpusavyje (geriau priima apsukas ir jos aukstesnes) jau senai daug metu atgal,o dabar ziuriu naujieji karbai jau taip pat taip padaryti nu ir tt. As tiek metu jau uzsiimineju, bet dar vis eksperimentuoju ir nežinau kada visa tai baigsis, taip, kad palieku dar vietos jusu paciu fantazijoms ir tobulejimui, sis motoriukas kol kas ribu forsavimui neturi.

Emkos forsavime neturiu patirties,bet yra keletas techniniu sprendimu kaip bent jau panaikinti rasojancius dangtelius, tepimo problemas, bet manau jau sita dalyka visi turetumet zinoti. Tai tik tikiusi padejau kam nors bent jau kokia linkme eiti 88888)
1978 Ford Taunus 2,8i Ghia
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
Jawistas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1386
Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
Miestas: Miestas nepridėtas

Standartinė Jawistas »

spoileriz rašė:Nekuriant naujos temos, čia paklausiu. Kiek galima šlifuot 634 jawos gilzę ?

Iki 8 remonto,bet ir taip jau iš gilzės lieka tik "lukštas" .
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Bonderas rašė:Ziuriu kazkoks balaganas sioj temoj vieni apie viena kalba kiti apie kita, gal reikejo parasyt auto varikliu forsavimas ir moto varikliu forsavimas, o gal is cia esanciu niekas nera dorai bandes forsuoti moto.
As asmeniskai susidures bent jau su Uralo variklio forsavimu,nes sis varikliukas turbut geriausiai tam pasiduoda. Patarciau pakoreguoti stumoklius su ziedais 4zieda mesti lauk ir deti opelinius arba originalius tik be 4 apatinio ziedo ir padidint suspaudimo laipsni padarant kepure ant stumoklio kai kepi juos naujai, tepimo siurbly audi 1,6 senoji ir veleneli pasidaryti isiurbimo faze stati ismetimas bulve (voztuvas lieka ilgau atidarytas), kad nesikauptu didelis slegis variklyje alsuoklio anga reikia ispiliavoti y abu sonus po kokia 2-3 mm,tepalo sugryzimo anga galvoje isskaptuoti platesne, kad sugryztu tepalas greiciau, uzsideti sportiny kartery (daugiau tepalo), variklio bloke tepalo sugryzimo angas padaryti padorias isslifuoti-kai kurias net isgrezti, musu sumanymas buvo sujungti susisiekimo zarnele karbus tarpusavyje (geriau priima apsukas ir jos aukstesnes) jau senai daug metu atgal,o dabar ziuriu naujieji karbai jau taip pat taip padaryti nu ir tt. As tiek metu jau uzsiimineju, bet dar vis eksperimentuoju ir nežinau kada visa tai baigsis, taip, kad palieku dar vietos jusu paciu fantazijoms ir tobulejimui, sis motoriukas kol kas ribu forsavimui neturi.

Emkos forsavime neturiu patirties,bet yra keletas techniniu sprendimu kaip bent jau panaikinti rasojancius dangtelius, tepimo problemas, bet manau jau sita dalyka visi turetumet zinoti. Tai tik tikiusi padejau kam nors bent jau kokia linkme eiti 88888)


koks dnepro stumokliu skersmuo?
Bonderas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 03 Rgp 2007, 10:53

Standartinė Bonderas »

tinka senieji stumokliai,naujieji remiasi i galva :wink:
1978 Ford Taunus 2,8i Ghia
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
Vartotojo avataras
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 948
Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
Miestas: Vilnius- Birzai

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Standartinė Stumoklis24 »

oho kokia sena tema :D, bet mane dominanti :D. Gal daugiau kas info turi apie opozitiniu varikliu forsavimus.