Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kelimas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 02 Lie 2004, 21:05
-
- Forumietis
- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?
su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.
(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 02 Lie 2004, 21:05
Sergej rašė:Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?
su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.
(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)
o kaip su išmetimu ir karbu? jaustūsi kas nors?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
Bosaz rašė:Sergej rašė:Bosaz rašė:o ką būtų galima padaryt ZAZ 968 varikliui, kad padidėtų galia? Šlifuot galvas? dėt kitą karbiuratorių/ius? daryt tiesiogini išmetimą?
su susliegimo laipsniu nepersisteng, nes oro ausinamas gali perkaist.
(zazose atrodo, kad ne galvute slifuoja, o gilzes ar tai zemina ar giliau sodina, bet nesu tikras ir vienam forume kazkas tai pardavinejo nuo zazo sportini veleneli.)
o kaip su išmetimu ir karbu? jaustūsi kas nors?
turetu
-
- Forumietis
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2007, 10:53
Ziuriu kazkoks balaganas sioj temoj vieni apie viena kalba kiti apie kita, gal reikejo parasyt auto varikliu forsavimas ir moto varikliu forsavimas, o gal is cia esanciu niekas nera dorai bandes forsuoti moto.
As asmeniskai susidures bent jau su Uralo variklio forsavimu,nes sis varikliukas turbut geriausiai tam pasiduoda. Patarciau pakoreguoti stumoklius su ziedais 4zieda mesti lauk ir deti opelinius arba originalius tik be 4 apatinio ziedo ir padidint suspaudimo laipsni padarant kepure ant stumoklio kai kepi juos naujai, tepimo siurbly audi 1,6 senoji ir veleneli pasidaryti isiurbimo faze stati ismetimas bulve (voztuvas lieka ilgau atidarytas), kad nesikauptu didelis slegis variklyje alsuoklio anga reikia ispiliavoti y abu sonus po kokia 2-3 mm,tepalo sugryzimo anga galvoje isskaptuoti platesne, kad sugryztu tepalas greiciau, uzsideti sportiny kartery (daugiau tepalo), variklio bloke tepalo sugryzimo angas padaryti padorias isslifuoti-kai kurias net isgrezti, musu sumanymas buvo sujungti susisiekimo zarnele karbus tarpusavyje (geriau priima apsukas ir jos aukstesnes) jau senai daug metu atgal,o dabar ziuriu naujieji karbai jau taip pat taip padaryti nu ir tt. As tiek metu jau uzsiimineju, bet dar vis eksperimentuoju ir nežinau kada visa tai baigsis, taip, kad palieku dar vietos jusu paciu fantazijoms ir tobulejimui, sis motoriukas kol kas ribu forsavimui neturi.
Emkos forsavime neturiu patirties,bet yra keletas techniniu sprendimu kaip bent jau panaikinti rasojancius dangtelius, tepimo problemas, bet manau jau sita dalyka visi turetumet zinoti. Tai tik tikiusi padejau kam nors bent jau kokia linkme eiti
As asmeniskai susidures bent jau su Uralo variklio forsavimu,nes sis varikliukas turbut geriausiai tam pasiduoda. Patarciau pakoreguoti stumoklius su ziedais 4zieda mesti lauk ir deti opelinius arba originalius tik be 4 apatinio ziedo ir padidint suspaudimo laipsni padarant kepure ant stumoklio kai kepi juos naujai, tepimo siurbly audi 1,6 senoji ir veleneli pasidaryti isiurbimo faze stati ismetimas bulve (voztuvas lieka ilgau atidarytas), kad nesikauptu didelis slegis variklyje alsuoklio anga reikia ispiliavoti y abu sonus po kokia 2-3 mm,tepalo sugryzimo anga galvoje isskaptuoti platesne, kad sugryztu tepalas greiciau, uzsideti sportiny kartery (daugiau tepalo), variklio bloke tepalo sugryzimo angas padaryti padorias isslifuoti-kai kurias net isgrezti, musu sumanymas buvo sujungti susisiekimo zarnele karbus tarpusavyje (geriau priima apsukas ir jos aukstesnes) jau senai daug metu atgal,o dabar ziuriu naujieji karbai jau taip pat taip padaryti nu ir tt. As tiek metu jau uzsiimineju, bet dar vis eksperimentuoju ir nežinau kada visa tai baigsis, taip, kad palieku dar vietos jusu paciu fantazijoms ir tobulejimui, sis motoriukas kol kas ribu forsavimui neturi.
Emkos forsavime neturiu patirties,bet yra keletas techniniu sprendimu kaip bent jau panaikinti rasojancius dangtelius, tepimo problemas, bet manau jau sita dalyka visi turetumet zinoti. Tai tik tikiusi padejau kam nors bent jau kokia linkme eiti
1978 Ford Taunus 2,8i Ghia
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1386
- Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
- Miestas: Miestas nepridėtas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
Bonderas rašė:Ziuriu kazkoks balaganas sioj temoj vieni apie viena kalba kiti apie kita, gal reikejo parasyt auto varikliu forsavimas ir moto varikliu forsavimas, o gal is cia esanciu niekas nera dorai bandes forsuoti moto.
As asmeniskai susidures bent jau su Uralo variklio forsavimu,nes sis varikliukas turbut geriausiai tam pasiduoda. Patarciau pakoreguoti stumoklius su ziedais 4zieda mesti lauk ir deti opelinius arba originalius tik be 4 apatinio ziedo ir padidint suspaudimo laipsni padarant kepure ant stumoklio kai kepi juos naujai, tepimo siurbly audi 1,6 senoji ir veleneli pasidaryti isiurbimo faze stati ismetimas bulve (voztuvas lieka ilgau atidarytas), kad nesikauptu didelis slegis variklyje alsuoklio anga reikia ispiliavoti y abu sonus po kokia 2-3 mm,tepalo sugryzimo anga galvoje isskaptuoti platesne, kad sugryztu tepalas greiciau, uzsideti sportiny kartery (daugiau tepalo), variklio bloke tepalo sugryzimo angas padaryti padorias isslifuoti-kai kurias net isgrezti, musu sumanymas buvo sujungti susisiekimo zarnele karbus tarpusavyje (geriau priima apsukas ir jos aukstesnes) jau senai daug metu atgal,o dabar ziuriu naujieji karbai jau taip pat taip padaryti nu ir tt. As tiek metu jau uzsiimineju, bet dar vis eksperimentuoju ir nežinau kada visa tai baigsis, taip, kad palieku dar vietos jusu paciu fantazijoms ir tobulejimui, sis motoriukas kol kas ribu forsavimui neturi.
Emkos forsavime neturiu patirties,bet yra keletas techniniu sprendimu kaip bent jau panaikinti rasojancius dangtelius, tepimo problemas, bet manau jau sita dalyka visi turetumet zinoti. Tai tik tikiusi padejau kam nors bent jau kokia linkme eiti
koks dnepro stumokliu skersmuo?
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2007, 10:53
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel
oho kokia sena tema , bet mane dominanti . Gal daugiau kas info turi apie opozitiniu varikliu forsavimus.