Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

VW Beetle Convertible

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Išpraustas, surinktas ir pasodintas atgal į savo "sostą". Laukia eilės benzopompa.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
vabalėnas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
Miestas: Vilniaus užkampis

Standartinė vabalėnas »

Sveiki,
Gal galėtumėte parašyti visą variklio numerį kartu su raidėmis, nes nuotraukose niekur nesimato.
Karbiuratorius 30 PICT-3 yra nuo 1,2 litro vabalinio variklio (D raidė).
Jei kabriolete yra 1,5 variklis (L ir H), tuomet karbiuratorius turėtų būti 30 PICT-2.
Dar įdomu tai, kad tokias benzino pompas montavo iki 1966 metų.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Vabalo variklio numeris: H0187496
vabalėnas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
Miestas: Vilniaus užkampis

Standartinė vabalėnas »

Neįtikėtina, variklis H 0 187 496 pagamintas 1966 metais, apytikriai gruodžio mėnesį. Gal būt kabrioleto variklis jau keistas į kitą, bet darbas atliktas sąžiningai, pakeitė lygiai į tokį patį.
Gaila tik karbiuratorių sumaišė, bet tai nieko baisaus, šiek tiek skiriasi kuro tiekimas.

Šis 1500 cm3 ''H'' variklis pradėtas gaminti 1966 metų rugpjūčio mėnesį, gamintas iki 1970.07.31. Viso jų pagaminta apie 1.350.000 vnt.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Dėkoju, gerbiamas Vabalėne, už informaciją. Pats aš niekada tokios istorijos nebūčiau susižinojęs. :labas:
Karbiuratorių, laikui bėgant, gal bus įmanoma gauti originalą?
vabalėnas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
Miestas: Vilniaus užkampis

Standartinė vabalėnas »

Dabar 1,5 varikliai pasitaiko rečiau, bet 30 PICT-2 karbiuratoriai iki 1970 metų buvo montuojami ne tik 1,5, bet 1,3 varikliams. Gerokai pakračius Lietuvos vabalistus manau tikrai būtų galima surasti tokį karbiuratorių. Aš turėjau tokį vieną, bet man jis nuolatos strigo ir užpylinėjo žvakes, baigėsi kantrybė ir įsidėjau tokį patį, kaip ir jūsų, nuo 1,2 variklio 30 PICT-3.

1970 metais sukurti nauji varikliai 1,3, o vietoje 1,5 variklio pradėtas gaminti visiškai naujas 1,6 variklis. Atitinkamai sukurti jiems nauji karbiuratoriai: 31 PICT-3 ir 34 PICT-3.

Galingesniuosius 1,5 ir 1,6 variklius Volkswagenas sukūrė Transporteriui, tačiau jie montuoti ir Vabalams, o kabrioletams visada montuoti tik galingesnieji VW varikliai.
1969 metais pigiausia Vabalo modifikacija kainavo 4500 DM, o Vabalas kabrioletas kainavo 6900 DM.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Dar vienas įdomus dalykas. Šis automobilis turi svetimą dugną. Tą pačią dieną, kai vabalas grįžo iš Švedijos, nutempėm jį į "Regitrą" ir, belaukiant eilės, mane po truputį pradėjo pilti šaltas prakaitas, nes pamačiau, kad kėbulo numeris neoriginalus - iškaltas. Laimei tikrinantis pareigūnas pasirodė esąs labai geranoriškas ir pasirašė (mano supratimu įvyko stebuklas). Tik grįžęs namo ir bevartydamas gautus popierius (tą dieną priregistruoti nepavyko, nes trūko techninio paso vienos dalies) radau dokumentą, patvirtinantį, kad šis naujai įkaltas numeris yra galiojantis. Kada registravau šio dokumento kopiją prisegė prie bylos. Taigi, fotografija, kaip tas atrodo...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Šitie skaičiai yra ant dešinio lonžerono bagažinėje.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Čia ant motoriuko...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
vabalėnas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
Miestas: Vilniaus užkampis

Standartinė vabalėnas »

Tikrai įdomus atvejis, ne iškarto supratau, bet kabrioleto dugnas tikrai yra jau nuo kito Vabalo, pagaminto 1974 metais. Matyt restauruojant nenorėta labai vargti lopant ir pasirinktas padėvėto, bet nesupuvusio Vabalo dugnas. Tai padaryti visai nesunku, tuo labiau, jei nesunku rasti kitą donorą, tada net nereikia pirkti naujo dugno.

Pirmieji du skaičiai reiškia kėbulo modelį, trečiasis skaičius metus. 11 – sedano kėbulas, 4 – 1974 metai.

Pirmieji skaičiai 15, kabrioleto kėbulas. Naujai pažymėtas numeris 159 953 737 atitinka 1969 metus ir gal būt atitinka senojo originalaus dugno numerį. Šeimininkas pasielgė vakarietiškai ir civilizuotai, viskas padaryta legaliai (Lietuvoje paprasčiausiai būtų pervirintas numeris :D).