nieks nesako kad kamazo voztuvus det, yra pvz nisano. o bet taciau del maskviako degimo kameros idealiausias varijantas didinti isiurbimo kanala, o ismetimo neliesti, cia is praktines puses.
islengvinti galima viska, bet kas tures daugiau NM 1,5 ar 1,8 is moskviciaus galima daryti net 2,1 kubatura.
mono karbas reiskia kad vienas karbiuratoriu ant 4riu cilindru.
nera ko gincytis kiekvienas ruosia kaip jam atrodo geriau tiek galva tiek varikli, bet galiu pasakyti kad Lt turim m412 su 2,1 l. varikliu, 45 weberiais 160ag, 210nm.
as papasakojau ka zinau, plius neuzsijamu moskviciaus varikliais, cia mano kolegos. pats vaziuoju su lada jei idomu cia info su grafikais
http://ladaklubas.lt/e107_plugins/forum ... .php?66471 ir varikliu, kurio net Cr buvo 9,8.
paprastas pvz:. del dideliu voztuvu, veziau sovo gamybos galva (ziguline) ant pralaidumo stendo su voztuvais 41,35 ir kanalais 34 30. tai matavimai sutapo su golf standarto 8v, o kai uzdejom palyginimui tokiais paciais kanalais bet standartiniais voztuvais 37-32,5, kita ziguline galva, parodymai tikrai 30proc buvo zemesni.
plius ziuriu, kad bereikalo issiziojau.... sorry daugiau komentaru nebus.