Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M-403 restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:Del tam tikru priezasciu darbai buvo hold-on busenoje, bet dabar vel griztama i pozemini pasauli - i garaza. Aisku, is karto klausymai. Visi klausymai uzduodami del to, kad noresi atsatyti arciau originalo, bet patirties nera:

1. Garsoizoliacija priekio. Pagaminta is keliu kartono sluoksniu. Busena - 5/10. Ar galima gaminant nauja izoliacija naudoti ne kartona, o medziaga, kuri gaminama is "пробковое дерево" (lietuviskai neiseina parasyti). Is tos medziagos dabar daroma grindu danga ir t.t. butuose
Jei nepalieki originalo (nuotraukoje atrodo gana neblogai- aš saviškės panašų palikau), tai nemanau, kad būtų didelis nusikaltimas daryti iš tavo siūlomos kamštinės medžiagos. Nors gal ir tokio kartono paieškojus galima surasti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

5. Kaip nuimti stiklo vaqlytuvu vandens pompa? Pro skyle nepralenda, o virsutine dalis nenusiema.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:2. Visokiausiu guminiu vamzdziu tvirtinimas. Ar galima keisti i siolaikiska varianta, kuris spaudziamas, sukant varzta, ar vistiek tebereikia stengtis palikti sena?
Vamzdžių sąvaržos. Senosios labai nepraktiškos, bet... kai sudėsi šiuolaikines, labai kris į akis. Ko gero stengiantis kuo tiksliau atstatyti originalą, reiktų palikti seno tipo sąvaržas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

6. Viduje kebulas beveik kaip naujas, rudzio beveik nera. Iskyrus duru arkos. Kaip ji ten panaikinti????
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:3. Akseleratoriaus pedale. Matosi, kad "kryzius" yra kreivas. Taip ir turi buti ar tai jau defektas????
Vakare pažiūrėsiu.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:4. Priekio garsoizoliacijos tvirtinimas. Naudojami tik 5 ar 6 tvirtinimai. Dazyti kebulo spalva. Metaliniai. Kebule yra skyles, i kurias jie istatomi. BET! Del tvirtinimo detales dizaino, skyles lieka neuzdaryti, o jie padaryti ir varyklio nisoje, ir viena yra netgi tieisiai prie desnies puses rato. Ir i ta skyle patenka purvas, vanduo ir t.t. Maza to, jie neprispaudzia izoliacija prie kebulo tvirtai, o tik laiko ja. Klausymas. Ar galima pakeisti siolaikiskomis plastmasinemis, kad viskas butu germetiska ir tvirtai????
Aš tai keisčiau. Bent jau ten, kur labai kritinės vietos.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

Dub Buk rašė:Del tam tikru priezasciu darbai buvo hold-on busenoje, bet dabar vel griztama i pozemini pasauli - i garaza. Aisku, is karto klausymai. Visi klausymai uzduodami del to, kad noresi atsatyti arciau originalo, bet patirties nera:

1. Garsoizoliacija priekio. Pagaminta is keliu kartono sluoksniu. Busena - 5/10. Ar galima gaminant nauja izoliacija naudoti ne kartona, o medziaga, kuri gaminama is "пробковое дерево" (lietuviskai neiseina parasyti). Is tos medziagos dabar daroma grindu danga ir t.t. butuose
Pas mane iš tokios pat medžiagos buvo pagamintos durų apšifkės. Apieškojau visus Senukus, statybų panaromą (dar kai dirbo), taip pat statybų duoną, bet tokios pat rasti nepavyko. Tuomet naudojau presuotą kartoną kuris netgi tvirtesnis už originalią medžiagą.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

Raimis rašė:
Dub Buk rašė:2. Visokiausiu guminiu vamzdziu tvirtinimas. Ar galima keisti i siolaikiska varianta, kuris spaudziamas, sukant varzta, ar vistiek tebereikia stengtis palikti sena?
Vamzdžių sąvaržos. Senosios labai nepraktiškos, bet... kai sudėsi šiuolaikines, labai kris į akis. Ko gero stengiantis kuo tiksliau atstatyti originalą, reiktų palikti seno tipo sąvaržas.
Kaip ir sakė Raimis, senosios sąvaržos itin nepraktiškos. Tačiau aš manau, kad tragedijos nebus jeigu sudėsi šiuolaikines. Paprasčiausiai tvirtinant sąvaržas reikia žiūrėti, kad įveržimo varžtas būtų šlangos apčioj, tuomet jo nesimatys.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

Aciu uz atsakymus. Bet aktualiausias liko neiaskus - kaip nuimti pompa??????

Ir dar vienas klausymelis - kodel M-403 peciukas ir ismetimo kolektorius turi markiruote ГАЗ????
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

[quote="Dub Buk"]Aciu uz atsakymus. Bet aktualiausias liko neiaskus - kaip nuimti pompa??????
quote]

Ar tikrai nenusiima pompos viršutinė dalis? Sprendžiant iš konstrukcijos, ji turėtų arba nusisukti nuo sriegio, arba nusiimti ištraukus kaištį kur nors iš šono
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.