Pradėsiu nuo to, kad variklis iš pradžių šaltas užsivesdavo labai gerai, dirbdavo taip pat. Vėliau, temperatūrai artėjant prie maksimalios, prasidėdavo visokios bėdos- kuo labiau šyla, tuo labiau nenori dirbti vienas ar kitas cilindras. Gęsta laisvąja eiga (ne iš karto, o palaipsniui mažėjant sūkiams). Labai prastai užsiveda. Išsukus žvakes- juodos, padengtos suodžiais. Išvada- per riebus mišinys; kol variklis šiltas, jis tinkamas, o kai įkaista, jau benzino per daug. Tą patvirtino ir gautas iš seniau tokį motociklą eksploatuojančio žmogaus patarimas, kad reikia karbiuratorius kuo labiau "užsmaugti". Tą ir padariau- adatas nuleidau į pačią žemiausią padėtį. Kurį laiką atrodė, kad problema išsisprendė. Tačiau vakar pavažinėjus, variklis jau tikrai gerai įkaito ir vėl bėda. Tiesa, cilindrai dirba abu, tačiau karštą užvesti labai sunku. Jeigu vedi tik užgesintą iš karto, tuomet užsiveda. Tačiau jei pastovi bent minutę- niekaip. Tenka stumti. Porą kartų užgeso dirbdamas laisvąja eiga (padirba apie pusę minutės, sūkiai pradeda mažėti ir užgęsta).
Gal turite kokių nuomonių, kaip su tuo kovoti? Kaip dar paliesinti mišinį?
Karbiuratoriai- K301.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Per riebus mišinys? (Dnepr MT 10-36)
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Per riebus mišinys? (Dnepr MT 10-36)
Paskutinį kartą redagavo Raimis 01 Rgp 2007, 22:57, redaguota 1 kartą(us).
Forume rašome lietuviškai.
!!!
![Lietuva :Lietuva:](./images/smilies/lithuania.gif)
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- Forumietis
- Pranešimai: 449
- Užsiregistravo: 12 Geg 2006, 22:31
- Miestas: Šiauliai
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Raimis rašė:Dėl sudilimo tai niekas nesudilę, nes motociklo rida- tik 1400 km. Žvakės naujos NGK (modelis B6HS). Bet pabandysiu pakeist rusiškomis.
Aš asmeniškai apie NKG turiu labai blogą nuomonę. Naudojau analgogiškas savo k-650 motocikle, problemos simptomatika buvo tokia pat, be to, gerai užsmaugus (80-90 km/h) po kokių 2-3 km motoras išvis užgesdavo ir neužsivesdavo. Problemos baigėsi įsisukus A11 rusiškas žvakes.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
armand rašė:Raimis rašė:Dėl sudilimo tai niekas nesudilę, nes motociklo rida- tik 1400 km. Žvakės naujos NGK (modelis B6HS). Bet pabandysiu pakeist rusiškomis.
Aš asmeniškai apie NKG turiu labai blogą nuomonę. Naudojau analgogiškas savo k-650 motocikle, problemos simptomatika buvo tokia pat, be to, gerai užsmaugus (80-90 km/h) po kokių 2-3 km motoras išvis užgesdavo ir neužsivesdavo. Problemos baigėsi įsisukus A11 rusiškas žvakes.
Tai kai naudoji zvakes, kokios nepriklauso, tai kaip tavo nuomone apie jas gali but gera? NGK labai geros zvakes... isisuk tokias, kokios priklauso pagal kataloga ir manau, dauguma problemu dings... tingite kataloga susirast ir pasiziuret?
va, pateikiu istrauka is NGK katalogo, kuriame yra visos (jei ne - tai dauguma) rusiskos masinos ir motociklai (jei kam reikia katalogo, pasiieskokite: http://www.ngk.com/ arba kreipkites - atsiusiu, imesciau i foruma, bet, kad jis uzima 17Mb):
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...