Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Karbiuratoriai K302
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 296
- Užsiregistravo: 01 Lap 2006, 20:36
- Miestas: Alytus
Karbiuratoriai K302
Turiu tokią problemą, kad iš karbiuratorių K302 bėga benzinas per "kiaurą varžta" (nežinau, kaip jį tiksliai pavadinti). Taip yra turbut dėl to, kad per aukštas lygis benzino karbe ar plūdė blogai uždaro. Taip pat negalima užpumpuoti benzo kuriant šalta motorą, matosi nuotraukoj kodėl. Kyla įtarimas, kad ne šito karbo plūdė. Ant plūdės adatos tik vienas griovelis. Gal kas kokių minčių turit? Ačiū
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 541
- Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
- Miestas: Stungiai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 101
- Užsiregistravo: 28 Rgs 2006, 10:11
- Miestas: Vilnius
turiu tokią pat bėdą, bet dar neišsprendžiau. Manau tai tiesiog arba metalo išsidėvėjimas, dėl ko sandariai neuždaromas kanalas, arba kanale yra mikro dalelių, kurios strigdina plūdės adatą. Pradžiai reikėtų mėgint valyti
O plūdė tai tikra
O plūdė tai tikra
Julijonas
Iž 49, Java 250 Kivaczka, Iž Jupiter 2 restauruojama
Dnepr K 650 keliaujama
Iž 49, Java 250 Kivaczka, Iž Jupiter 2 restauruojama
Dnepr K 650 keliaujama
-
- Forumietis
- Pranešimai: 296
- Užsiregistravo: 01 Lap 2006, 20:36
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2227
- Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
- Miestas: Panevėžys
Jeigu benzas bėga,vadinasi plūdė neuždaro paduodamojo kanalo,taip dažniausiai nutinka kai plūdė paiimama iš kito karbiuratoriaus,nesvarbu kad ir tos pačios markės.Dažniausiai plūdės adatos smaigalys nevienodu kampu būna prisitrynęs į plūdinės kameros kanalą.Aš tai sukdavau dangtelį su įmauta plūde rankomis keleta minučių(del prisitrynimo),po to išpūtus dulkes tikrindavau ar patraukus orą ar jis nepraeina.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Yra dar viena bėda kurios čia nepaminėjo. Turėjau ją šią vasarą. Jeigu pilnu "gazu" pavažiuoji keletą šimtų metrų smarkiai sumažėja kuro lygis plūdės kameroje ir plūdės kotelis užstringa apatinėje kreipenčiojoje. Numetus "gazą" ir važiuojant normaliai kuras pradeda piltis per viršų. Mūsų motociklams daugiau stovint negu važiuojant kuras iš karbiuratoriaus išgaruoja ir prasideda oksidacijos procesas kuris ir sumažina savo apnašom visas kiaurymes.
Sprendimas;
1. Atatinkamo skersmens grąžteliu prasukti (išvalyti) apatinę plūdės kreipenčiąją
. Kaip minėjo dalius-nsu reikia pritrinti adatos galą su lizdu.
Sprendimas;
1. Atatinkamo skersmens grąžteliu prasukti (išvalyti) apatinę plūdės kreipenčiąją
. Kaip minėjo dalius-nsu reikia pritrinti adatos galą su lizdu.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 296
- Užsiregistravo: 01 Lap 2006, 20:36
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 01 Bal 2009, 14:07
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Tokioj pozicijoj pucent burna is apacios,per bezino kanala oras neturi praeiti.Jai oras praeina reike plude pritrinti,pritrinus plude reike sumazinti lygi bakelije ar kaip cia isireiksti vienu zodziu ertmeje kur stovi plude.Svarbu nepamazinti per daug ir per mazai.Jai lygis bus per mazas neuzteks kuro ir motociklas dus.Jai per daug atsiduoda kuro sanaudom ir t.t. Sekancioj foto kaip tai padaryti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.