Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Mazda 929 1975 coupe

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
apex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
Miestas: Vilnius

Mazda 929 1975 coupe

Standartinė apex »

1975 metu. Pirkau kaip donorą (tik kėbulas, plius pilni dokumentai, įsigijimo, serviso), o gavosi atvirkščiai, kai atvyko į Lietuvą, stalčius atsidarė, kėbulo būklė tikrai gera. pasisekė. Gaila tik pinigėlių įdėtų į kitą kėbulą, bet be jo nebūtų šito. (užklausiau dėl keletos detalių, o pasiūlė paimti visą mašiną)
Jau padaryti darbai -
Perdėta važiuoklė, išimti stiklai, suvirintas, nušveistas, nauji slenksčiai (gaminti pagal originalą), arkos tvarkytos, keliose vietose išpjautos ir įvirinti lopai.
Ruošiamas dažymui, čia pirmą kart nugruntuota. visumoj kėbulas lygus ir geros būklės.
Nudažius kėbula ilgam atguls į garažą surinkimui. Imsiu pakaba lauk ir smėliuosiu, šveisiu, dažysiu. Per tuos ilgus metus galų gale surinkta apie 98% visų detalių, labai tikiuosi kad nebetrūks nieko.
Pavyko europje sužvejoti naują priekinį buferį (padengtas vašku ir gerai išsilaikęs) bei keletą kitų detalių.
Dabar ieškau kas nupoliruotų, nušveistų visu blizgučius (juosteles aplink langus ir kitas detales)

Netinkamo dydzio nuotraukas istryniau. Laikykites forume galiojancios tvarkos.
Moderatorius (kitoks)
Paskutinį kartą redagavo apex 21 Kov 2008, 15:00, redaguota 9 kartą(us).
mazda 929>RX4 coupe 1975
VW 1600 Variant Typ3
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 273
Užsiregistravo: 29 Spa 2007, 22:31
Miestas: Kaunas

...

Standartinė VW 1600 Variant Typ3 »

Graži mašinikė :geras: , didelės tau sekmės...
Vartotojo avataras
empy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
Miestas: Klaipeda

Standartinė empy »

Geras! :klausausi:
Idomu butu pamatyti procesa...
Vartotojo avataras
apex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
Miestas: Vilnius

Standartinė apex »

Šiandien jau vėlu
rytoj bandysiu įdėt keletą foto.
mazda 929>RX4 coupe 1975
Vartotojo avataras
Pivas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 13 Geg 2006, 16:47
Miestas: Visaginas/Vilnius

Standartinė Pivas »

geras aparatas :!: ,taip ir toliau :wink:
Vartotojo avataras
foxiuks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 28 Sau 2008, 15:55
Miestas: Linkuva

Standartinė foxiuks »

jooo... japonai ir gražių mašinyčių moka pagaminti:)
Vartotojo avataras
apex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
Miestas: Vilnius

Standartinė apex »

Mano nuomone japonai gamino net gražesnius muscle car'us nei amerika. (amerika yra klasika, Japonijoj daug neatrastų gražių modelių) Subjektyvu, bet tikrai labai gražiū modelių buvo. Pastarasis puikus pavyzdys. žinoma ne tokie raumenys kaip pas amerikietiškus, bet linijos dailios. o kur dar datsun, toyota senieji modeliai...
mazda 929>RX4 coupe 1975
gazas69
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 479
Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
Miestas: Biržai

Standartinė gazas69 »

O geros naujienos kurių nebeatseku. Tai kėbulas tas kur iš Biržų krašto atkeliaves jau eina i poilsį ? O variklį gal dar orginalų gavai?
Spalva jau išsirinkai?

Puikiai darbuojasi, šaunuolis :-) .
RENKUOSI GAZ - VAŽUOJU IR TAUPAU ! { GAZ-69A 1971m , Iž - 49+ВП - 56 }

865224077
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

apex rašė:Mano nuomone japonai gamino net gražesnius muscle car'us nei amerika. (amerika yra klasika, Japonijoj daug neatrastų gražių modelių) Subjektyvu, bet tikrai labai gražiū modelių buvo. Pastarasis puikus pavyzdys. žinoma ne tokie raumenys kaip pas amerikietiškus, bet linijos dailios. o kur dar datsun, toyota senieji modeliai...
Tik kad nemazai tu "musclecar'u" buvo nukopijuota nuo amerikietisku, sumazinus masteli 1,5 karto...:) Pateiksiu pora pavyzdziu:
Toyota Supra - Chevrolet Camaro
Toyota Celica (70-77m) - Ford Mustang fastback 69-70m

Labiau paieskojus galima ir daugiau analogu surasti...

Kiek supratau is tavo zinutes capri.lt forume, planai del variklio nesikeicia? Visdar planuoji po kapotu ikist Fordini 2,9V6.. Jei sitas kebulas isties gero stovio tavo vietoj rimtai pagalvociau apie originalo islaikyma arba konversija i RX'a..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Vartotojo avataras
apex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
Miestas: Vilnius

Standartinė apex »

tu esi teisus,
del kopijavimo - japonu muscle pasirode siek tiek veliau nei usa. Bet amerikeciu muskulatura jau iki gyvo kaulo (ne ne įgrisusi) žinoma. o vat japonų retas matęs.
man vienas gražiausių toyota modelių - 2000GT
Ven ko vertos datsun 240Z, Dtsun skyline GTR, Mazda Cosmo ir zinoma Rx4, Rx3 :)
Taip pat esi teisus del ford 2,9. Kolkas desiu ji, variklis, deze, kardanas - viskas yra paruosta. Taip apt esi teisus del konversijos į rx.Capri forume nedrįsau rašyt šito. na ir šiaip kolkas atsargiai vertinu šitą galimybę. Tiesa nedaug trūko kad nusipirkčiau rotorinį variklį su dėže. Bet sustabdė tai, kad reikia ganėtinai brangaus valdymo kompiuterio beigi išmanančių kaip jį pajungti ant rotorinio variklio. Vistik mūsuose suprantančių rotorikus beveik nėra. O originalus ECU netinka dedant variklį į mano kėbulą, nes reikalauja visų gamyklinių jungčiu prijungtų prie variklio ecu. Taig šiuos planus atidedu ateičiai. nežinau ar tolimai, ar ne. Kadangi dabar ypač palankus USD kursas vertėtų nusipirkti variklį ir galbūt pasidėt. na nežinau, kolkas noriu padaryt kėbulą, surinkti. o po to laikasp arodys. Bet svajonėse yra.

Gazas69 > Biržų kėbulas ilsisi. Bus arba detalėm, arba gal kas norės paimti ir toliau projektėlį daryti, bet trūksta kaikurių detalių (perdėjau ant naujo kėbulo). Taip kad turbūt atguls kaip donoras.
mazda 929>RX4 coupe 1975