1975 metu. Pirkau kaip donorą (tik kėbulas, plius pilni dokumentai, įsigijimo, serviso), o gavosi atvirkščiai, kai atvyko į Lietuvą, stalčius atsidarė, kėbulo būklė tikrai gera. pasisekė. Gaila tik pinigėlių įdėtų į kitą kėbulą, bet be jo nebūtų šito. (užklausiau dėl keletos detalių, o pasiūlė paimti visą mašiną)
Jau padaryti darbai -
Perdėta važiuoklė, išimti stiklai, suvirintas, nušveistas, nauji slenksčiai (gaminti pagal originalą), arkos tvarkytos, keliose vietose išpjautos ir įvirinti lopai.
Ruošiamas dažymui, čia pirmą kart nugruntuota. visumoj kėbulas lygus ir geros būklės.
Nudažius kėbula ilgam atguls į garažą surinkimui. Imsiu pakaba lauk ir smėliuosiu, šveisiu, dažysiu. Per tuos ilgus metus galų gale surinkta apie 98% visų detalių, labai tikiuosi kad nebetrūks nieko.
Pavyko europje sužvejoti naują priekinį buferį (padengtas vašku ir gerai išsilaikęs) bei keletą kitų detalių.
Dabar ieškau kas nupoliruotų, nušveistų visu blizgučius (juosteles aplink langus ir kitas detales)
Netinkamo dydzio nuotraukas istryniau. Laikykites forume galiojancios tvarkos.
Moderatorius (kitoks)
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Mazda 929 1975 coupe
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
apex
- Forumietis

- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
Mazda 929 1975 coupe
Paskutinį kartą redagavo apex 21 Kov 2008, 15:00, redaguota 9 kartą(us).
mazda 929>RX4 coupe 1975
-
empy
- Forumietis

- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
- Miestas: Klaipeda
-
apex
- Forumietis

- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
-
Pivas
- Forumietis

- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 13 Geg 2006, 16:47
- Miestas: Visaginas/Vilnius
-
foxiuks
- Forumietis

- Pranešimai: 126
- Užsiregistravo: 28 Sau 2008, 15:55
- Miestas: Linkuva
-
apex
- Forumietis

- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
Mano nuomone japonai gamino net gražesnius muscle car'us nei amerika. (amerika yra klasika, Japonijoj daug neatrastų gražių modelių) Subjektyvu, bet tikrai labai gražiū modelių buvo. Pastarasis puikus pavyzdys. žinoma ne tokie raumenys kaip pas amerikietiškus, bet linijos dailios. o kur dar datsun, toyota senieji modeliai...
mazda 929>RX4 coupe 1975
-
gazas69
- Forumietis

- Pranešimai: 479
- Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
- Miestas: Biržai
-
capri
- Forumietis

- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
Tik kad nemazai tu "musclecar'u" buvo nukopijuota nuo amerikietisku, sumazinus masteli 1,5 karto...apex rašė:Mano nuomone japonai gamino net gražesnius muscle car'us nei amerika. (amerika yra klasika, Japonijoj daug neatrastų gražių modelių) Subjektyvu, bet tikrai labai gražiū modelių buvo. Pastarasis puikus pavyzdys. žinoma ne tokie raumenys kaip pas amerikietiškus, bet linijos dailios. o kur dar datsun, toyota senieji modeliai...
Toyota Supra - Chevrolet Camaro
Toyota Celica (70-77m) - Ford Mustang fastback 69-70m
Labiau paieskojus galima ir daugiau analogu surasti...
Kiek supratau is tavo zinutes capri.lt forume, planai del variklio nesikeicia? Visdar planuoji po kapotu ikist Fordini 2,9V6.. Jei sitas kebulas isties gero stovio tavo vietoj rimtai pagalvociau apie originalo islaikyma arba konversija i RX'a..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
-
apex
- Forumietis

- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
tu esi teisus,
del kopijavimo - japonu muscle pasirode siek tiek veliau nei usa. Bet amerikeciu muskulatura jau iki gyvo kaulo (ne ne įgrisusi) žinoma. o vat japonų retas matęs.
man vienas gražiausių toyota modelių - 2000GT
Ven ko vertos datsun 240Z, Dtsun skyline GTR, Mazda Cosmo ir zinoma Rx4, Rx3
Taip pat esi teisus del ford 2,9. Kolkas desiu ji, variklis, deze, kardanas - viskas yra paruosta. Taip apt esi teisus del konversijos į rx.Capri forume nedrįsau rašyt šito. na ir šiaip kolkas atsargiai vertinu šitą galimybę. Tiesa nedaug trūko kad nusipirkčiau rotorinį variklį su dėže. Bet sustabdė tai, kad reikia ganėtinai brangaus valdymo kompiuterio beigi išmanančių kaip jį pajungti ant rotorinio variklio. Vistik mūsuose suprantančių rotorikus beveik nėra. O originalus ECU netinka dedant variklį į mano kėbulą, nes reikalauja visų gamyklinių jungčiu prijungtų prie variklio ecu. Taig šiuos planus atidedu ateičiai. nežinau ar tolimai, ar ne. Kadangi dabar ypač palankus USD kursas vertėtų nusipirkti variklį ir galbūt pasidėt. na nežinau, kolkas noriu padaryt kėbulą, surinkti. o po to laikasp arodys. Bet svajonėse yra.
Gazas69 > Biržų kėbulas ilsisi. Bus arba detalėm, arba gal kas norės paimti ir toliau projektėlį daryti, bet trūksta kaikurių detalių (perdėjau ant naujo kėbulo). Taip kad turbūt atguls kaip donoras.
del kopijavimo - japonu muscle pasirode siek tiek veliau nei usa. Bet amerikeciu muskulatura jau iki gyvo kaulo (ne ne įgrisusi) žinoma. o vat japonų retas matęs.
man vienas gražiausių toyota modelių - 2000GT
Ven ko vertos datsun 240Z, Dtsun skyline GTR, Mazda Cosmo ir zinoma Rx4, Rx3
Taip pat esi teisus del ford 2,9. Kolkas desiu ji, variklis, deze, kardanas - viskas yra paruosta. Taip apt esi teisus del konversijos į rx.Capri forume nedrįsau rašyt šito. na ir šiaip kolkas atsargiai vertinu šitą galimybę. Tiesa nedaug trūko kad nusipirkčiau rotorinį variklį su dėže. Bet sustabdė tai, kad reikia ganėtinai brangaus valdymo kompiuterio beigi išmanančių kaip jį pajungti ant rotorinio variklio. Vistik mūsuose suprantančių rotorikus beveik nėra. O originalus ECU netinka dedant variklį į mano kėbulą, nes reikalauja visų gamyklinių jungčiu prijungtų prie variklio ecu. Taig šiuos planus atidedu ateičiai. nežinau ar tolimai, ar ne. Kadangi dabar ypač palankus USD kursas vertėtų nusipirkti variklį ir galbūt pasidėt. na nežinau, kolkas noriu padaryt kėbulą, surinkti. o po to laikasp arodys. Bet svajonėse yra.
Gazas69 > Biržų kėbulas ilsisi. Bus arba detalėm, arba gal kas norės paimti ir toliau projektėlį daryti, bet trūksta kaikurių detalių (perdėjau ant naujo kėbulo). Taip kad turbūt atguls kaip donoras.
mazda 929>RX4 coupe 1975