Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki,
MOTO+ žurnalo ateinančiam numeriui pabandysim patvirtinti arba paneigti mitą, jog motociklas gali važiuoti su ąžuoliniu stūmokliu. Tačiau jau dabar iškyla daug klausimų, kaip antai:
1. Būtent kokiems motociklams šis mitas galiodavo? (dvitakčiai, keturtakčiai, opozitai...?)
2. Ar dėdavo žiedus ant tokio stūmoklio?
3. Ar kažkaip specialiai paruošdavo ąžuolą (ar kitą medį) prieš tekinant?
Tikiu, kad šitam forume yra žmonių, su šiuo "mitu" susidūrusių praktiškai. Jei kas pagelbėtų ieškant atsakymų į iškilusius klausimus, likčiau didžiai dėkingas
Man teko girdėti, bet matyt tokio neteko. Atseit kažkam taip nepasisekė perkant nenaują motociklą. Gal ir įmanomas toks variantas, "kol nupirks". Kaip žinia, budavo laikai, kai Jawos stumokliai būdavo didis deficitas. Mano pažistamas netgi liedavo, tekindavo juos. Beveik namų salygomis.. Gaudavosi fantastiški stumokliukai...
teko girdėti,bet jau gerokai seniai, kad buvo parduotas Klaipėdoje "Žiguliai" su mediniu stumokliu, išsiaiškino vėliau, išardžius grupę nedirbus vienas iš cilindrų..
teko girdet tai buvo taikoma dvitakciam varikliam stumuoklis budavo su ziedais ir ant virsaus jo pritvirtinta skarda kaip sake su tokiu stumuokliu apie 30km tenuvaziuodavo bet parduot pilnai jo uztekdavo
nikawa=tiunis
2 opel kadet c 1978
k-750 melyna su palka ant liulkos 1969
nikawa rašė:teko girdet tai buvo taikoma dvitakciam varikliam stumuoklis budavo su ziedais ir ant virsaus jo pritvirtinta skarda kaip sake su tokiu stumuokliu apie 30km tenuvaziuodavo bet parduot pilnai jo uztekdavo
Apie skardą dar girdėt neteko.. Gal kas žino, kaip (jei) ji ten buvo tvirtinama?
Biržuose skalndo gandas apie senais laikais garsu motokrosininką, kuris susigadino reputacija pardaves motociklą su ąžuoliniu stumokliu. Pirkėjęs išbandė pravažiavo, patiko. Tik grįžęs namo vos kojos nenusisuko , kadangi stumoklis išbrinko.
RENKUOSI GAZ - VAŽUOJU IR TAUPAU ! { GAZ-69A 1971m , Iž - 49+ВП - 56 }