Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Turiu problemą. Mano maskvicius prastovėjęs apie 5m. Užkūriau be problemų, tačiau pajudėti iš vietos sunkoka. Neveikia sankaba. Kuriant ant bėgio ir išmynus sankabą, automobilis juda į priekį. O užkūrus ant laisvos pavaros, neįsijungia nei viena pavara.
Kiek domėjausi, pavaros neleidžia įjungti "žikleriai". Mano meistriukas sakė, kad bus prikepęs sankabos diskas. Siūlė kurti ant pirmo bėgio ir važiuojant spaudžioti stabdį- atšoks diskas. Tačiau tai nepadėjo.
Išnaršiau forumą, tačiau taip ir neradau konkrečių patarimų. Būsiu dėkingas už bet kokią info. Gal reiktų nuorinti sistemą (pedalas normalus, tačiau spaudžiojant pedalą niekas nesikeičia, skysčio yra)? Kaip tai darosi? Dar kartą ačiu.
Turiu problemą. Mano maskvicius prastovėjęs apie 5m. Užkūriau be problemų, tačiau pajudėti iš vietos sunkoka. Neveikia sankaba. Kuriant ant bėgio ir išmynus sankabą, automobilis juda į priekį. O užkūrus ant laisvos pavaros, neįsijungia nei viena pavara.
Kiek domėjausi, pavaros neleidžia įjungti "žikleriai". Mano meistriukas sakė, kad bus prikepęs sankabos diskas. Siūlė kurti ant pirmo bėgio ir važiuojant spaudžioti stabdį- atšoks diskas. Tačiau tai nepadėjo.
Išnaršiau forumą, tačiau taip ir neradau konkrečių patarimų. Būsiu dėkingas už bet kokią info. Gal reiktų nuorinti sistemą (pedalas normalus, tačiau spaudžiojant pedalą niekas nesikeičia, skysčio yra)? Kaip tai darosi? Dar kartą ačiu.
Ten, kur paryškinau raudonai, tai turbūt parašei tam, kad pateisintum savo nick'ą
Dabar rimčiau. Prikepusio sankabos disko atplėšimo būdai:
1. Tavo jau paminėtas. Važiuoti (nebūtinai pirma pavara) ir staigiai spaudyti stabdį. Būtinai tuo pat metu laikyti nuspaustą sankabą.
2. Reikia dviejų žmonių. Vienas sėdi automobilyje įjungęs ketvirtą pavarą ir tuo pat metu laiko nuspaudęs sankabą ir stabdį. Kitas suka variklio užvedimo rankeną (galima ant jos net pašokinėti, tik su protu).
Su prikepusia sankaba teko susidurti ne kartą. Dar taip nebuvo, kad antrasis būdas nepadėtų.
Dėkui reiks pamėginti antrąjį variantą O žikleriai kartais ne karbiuratoriuje? Išties esu ne kiek absurds, bet kiek naujokas(ir kas blogiausiai ne visada yra laiko įsigilinti į esmę) todėl kartais ir pridirbu absurdu
Antrojo būdo nenaudojau, pakakdavo pirmo. Yra pirmo būdo keli variantai.
1. Važiuojant pirma pavara laikant išmintą sankabą gerokai sukt motorą ir staigiai kapot stabdžius.
2. Važiuojant bet kuria (kuria lengviau gausis) pavara laikant išmintą sankabą sulėtinti greiti iki tiek, kad variklis pradėtu trūkčioti (kaip pas jauną, nepatyrusi vairuotoją) iki gesimo. Tuo momentu atsiranda staigūs, stiprūs nelabai malonūs nei ausiai nei varikliui smūgiai. Veikia tikrai gerai. Per keletą bandymų turėtu nuplėšti.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Šią vasarą turėjau tą pačią problemą. Nepadėjo nė vienas aukščiau išvardytas būdas.Teko ištraukti greičių dėžę ir lupte atlupti sankabos diską.Įdomu tai,kad automobiliu (Moskvič 427) pernai buvo važinėta ir per žiemą jis buvo laikomas sausam garaže.