Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

K-750M restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

K-750M restauracija

Standartinė boolidas »

Sveiki.Pradejau restauruoti K-750M motocikla.Pradzioj garaza isirengiau siek tiek,variklis jau isrinktas,pradetas restauruoti.Rema atsivesiu kuomet gausiu transporta.Na o kol kas foto..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Dar...Beje.,motociklas turejo viena savininka...turiu ir motociklo pasa.Jame parasyta jog motociklas pagamintas 1957m.Daugelis sako negali buti sis motociklas tokiu metu...Gal kas pades rasti atsakyma?Nes numeriai variklio sutampa,remo numerio plokstele nulaupyta tik,bet kadangi motociklas gautas is giminaicio, tai jis patikino, kad remo nekeite.Nejaugi sovietmeciu taip viska aplaidziai dare jog ir metus sugalvojo bet kokius irasyti...?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
868338514
Vartotojo avataras
Mažvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 695
Užsiregistravo: 31 Sau 2005, 18:28
Miestas: Kaunas

Standartinė Mažvydas »

sakykit ka norit, bet motociklas K750M tikrai negali buti 1957m gamybos :D sis modelis prasidejo tik nuo kokia 1963m, be to, pas Jus ant variklio yra didelis degimo dangtis, kaip ir visas blokas, kuris priklausytu motociklui m72 kad ir 1957m gamybos kaip jus teigiate, bet ne k750M :wink:
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Jeigu yra motociklo dokumentai, tuomet ten turi būti įrašytas modelis, taip pat ir ant lentelės turi matytis modelis.
Motociklas tikrai negali būti 1957, nebent variklis kaip sakė Mažvydas. Ant tokio rėmo numeris nebūna iškaltas, todėl tikrai nėra įrodymų, kad rėmas atitinka dokumentus.
Šiaip manau, kad tai m-72 (M arba H) ir keleto vėlesnių modelių (galbūt k-750m, mt-9) rinkinys, o dokumentai ir variklis išlikę originalūs.
Jeigu nuspręsi restauruoti, teks pasirinkti, pagal kuriuos metus tai darysi, tuomet bus galima sakyti kas originalu, o kas ne.
Jeigu giminaitis rėmo nekeitė, tuomet gal keitė variklį ir dokumentus :-)
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Na kaip suprantu visiskai apsisoviau..Mat vienas "asas"man anksciau patikino kad tai K-750 ,nes as jam aiskinau,kad tai M-72-M(dokumentu virselyje parasyta).Jis man sake kad uzrasyt anksciau galejo bet ka,neva nebuvo skirtumo.As ir patikejau,nes zmogus siaip nusimano kazkiek.Na bet tiek jau to.Tad man dabar gal kas patars konkreciai ka man geriau daryti,ar K-750 ar M-72-M.Ka bus lengviau is sitos misraines padaryti.Nes noreciau originalaus motociklo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Stai foto.Lauksiu patarimu ;]
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
868338514
Vartotojo avataras
korišas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 27 Sau 2008, 17:06
Miestas: Klaipėda

Standartinė korišas »

Kiek iziuriu nuotraukose gera komplektacija norint rinkti Pirmaji K750 laidos modeli. Nesivaikyk to 100% originalumo argi parodoje dalyvausi? Jei darai kaip sau tavo vietoje palikciau m72 varikli, ateityje bus tau tik i nauda, beto reik nauju senesnio modelio duslintuvu K750 ir vairo su atvirkstinemis rankenomis, bei originalios K750 greiciu dezes. Tada bendras vaizdas butu tikrai grazus. Manau veliau suprasi kad pasielgei truputi neapgalvotai iskeites dvigugai vertingesne m72 variklio galva i k750m galva :D nes norint surinkti originalu m72 varikli reikes ieskotis originaliu variklio galvu. O kalbant apie visiska originaluma, kaip minejau truksta tik priekinio variklio dangcio ir greiciu dezes nuo k750. Kantrybes prikeliant motocikla :wink:
Vartotojo avataras
xplodeer
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 26 Lap 2008, 13:35
Miestas: Zemaitija

Standartinė xplodeer »

Lengviau daryti K750M, nes jo čia daugiausiai, jei nuspręsi daryti M72 turėsi praktiškai susirasti M72 visa motocikla/donorą
K750 (restauruojama)
K750M (važinėjama)
Vartotojo avataras
korišas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 27 Sau 2008, 17:06
Miestas: Klaipėda

Standartinė korišas »

Na taip paprasciausias variantas butu rinkti k750m modeli.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

korišas rašė:Kiek iziuriu nuotraukose gera komplektacija norint rinkti Pirmaji K750 laidos modeli. Nesivaikyk to 100% originalumo argi parodoje dalyvausi? Jei darai kaip sau tavo vietoje palikciau m72 varikli, ateityje bus tau tik i nauda, beto reik nauju senesnio modelio duslintuvu K750 ir vairo su atvirkstinemis rankenomis, bei originalios K750 greiciu dezes. Tada bendras vaizdas butu tikrai grazus. Manau veliau suprasi kad pasielgei truputi neapgalvotai iskeites dvigugai vertingesne m72 variklio galva i k750m galva :D nes norint surinkti originalu m72 varikli reikes ieskotis originaliu variklio galvu. O kalbant apie visiska originaluma, kaip minejau truksta tik priekinio variklio dangcio ir greiciu dezes nuo k750. Kantrybes prikeliant motocikla :wink:
Na del galvos as siaip nelabai gailiuosi...I paroda nevaziuosiu bet vistiek originalus motociklas islaiko savo verte,todel ir noriu jo siekti.Veliau imesiu dar greiciu dezes foto,ir kitu geresnes kokybes motociklo foto.Noreciau kad padetumem originalumo bei darbu klausimais ir toliau.Aciu.
868338514