Straipsnis "PASIKLYDĘ LAIKE: AISTRA SENOVINEI TECHNIKAI" šios dienos (11 - šeštad.) per du puslapius "Respublikos" leidinyje "Julius". Manyčiau kritiškai vertintinas...
Ar viskas jame gerai
Omenyje turiu vos ne kaip aksiomą pateikiamą M. Šapokos nuomonę apie vertus dėmesio ir vertingus automobilius ...
GINTIL rašė:Straipsnis "PASIKLYDĘ LAIKE: AISTRA SENOVINEI TECHNIKAI" šios dienos (11 - šeštad.) per du puslapius "Respublikos" leidinyje "Julius". Manyčiau kritiškai vertintinas...
Ar viskas jame gerai
Omenyje turiu vos ne kaip aksiomą pateikiamą M. Šapokos nuomonę apie vertus dėmesio ir vertingus automobilius ...
Gaila, bet neteko perskaityti....Gal gali ,,pakabinti" ir aptartume??
manau kaip kiekvieno kompiuterio ekrane didinti nereikės aiškinti ...
(kai atsidarys paveikslėlis atskirame lange - pavedžiokite su pele jo apačioje kur pamatysite kvadratėlį - tada jį paspausdus straipsnis padidės iki reikiamo dydžio)
Ačiū GINTIL už straipsnį
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Įdomu kaip Mantą galima būtų pavadinti - ar tikru restauratoriumi ar biznieriumi po tokių išsireiškimų?
"Jau ne vienus metus antikvariniais automobiliais besidominčio vyro nuomone, Lietuvoje į sąskrydžius mėgėjai dažniausiai suvažiuoja volgomis, pobedomis ir moskvičiais. Tokius automobilius M.Šapokos manymu, vargiai galima vadinti vertais dėmesio. Kad automobilis būtų vertingas jis turi atitikti keletą kriterijų:
1. Automobilio kėbulas turėtų būti elegantiškas ir labai gražus. Dažniausiai tokie automobiliai gaminami pagal užsakymą arba mažomis serijomis.
2. Automobilis turi turėti įdomios konstrukcijos variklį nuo 8 iki 16 cilindrų.
3. Automobilis turi būti su įdomiu kėbulu ir neįprastu varikliu.
Serijinis automobilis gali būti vertingas, jei jo istorija įdomi ar šeimininkas buvo žymus žmogus. "