Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

TUDOR ROSE

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

TUDOR ROSE

Standartinė Kipshas »

TUDOR ROSE

Peter'is Richardson'as gerai prisimena tą momentą, kai jie sužinojo apie "hot rodding" automobilius. Jiems buvo dvylika, kai susipažino su vyresniais vaikinukais, kurie garaže taisė "negyvą" automobilį vadinamą Stripteaser, nuo to momento jo gyvenimas pasikeitė.

Be abejonės Stripteaser įkvėpė daugelį ir buvo susidomėta mažaisiais antikvariniais Mini'iais, tačiau, jis nebuvo tas automobilis, kuris įkvėpė Peter'į. Stripteaser - Mk1 Cortina automobilio kėbulas ir 318ci Mopar variklis. Vienas pasivažinėjimas ta mašina ir Peter'is pradėjo mąstyti apie galimybę pats tokią turėti. "Jaučiau kaip didinant greitį mane vis labiau spaudžia prie sėdynės. Ir tada supratau, kad pats trokštu tokį turėti." Vėliau Peter'is turėjo automobilį su MK2 Zodiac kėbulu ir 302ci Ford varikliu. Nuo 1982 metų jis jau tiksliai žinojo kokio hot rod'o nori. Jo širdis geidė '30/'31 modelio raudono Tudor sedano. Įkvėpimo Peter'is sėmėsi iš žurnalo Custom Cars puslapių. Tačiau, ši svajonė tik visai neseniai Peter'is galėjo išpildyti.

Tudor sedano pagrindą sudaro Yorkshire Street Rods kėbulas ir šasi. Pats kėbulas tiesiog nuostabus, tačiau Peter'is turėjo šiek tiek darbo su šasi. Peter'io Tudor projektas prasidėjo nuo variklio, tad nekilo klausimų kuo jis nori suteikti jėgos savo automobiliui. Buvo aišku, kad tam reikia būtent 302ci Ford. O kad automobilis būtų visai toks kokio norėjo dar jį ir perdažė Toyota Super Red spalva bei nulakavo. Dabar Peter'is - žmogus, turintis daug talentų, vienas kurių senų automobilių tvarkymas. Pilku audeklu aptraukti priekinių Recaro sėdynių atlošai, bei užpakalinė Escort sėdynė yra jo rankų darbo. Peter'is taip pat padarė ir aliumininį įdėklą prietaisų skydeliui.

Priekinių durų langai nuleidžiami ir pakeliami Volvo pagamintais elektriniais mechanizmais. Pakėlimo mechanizmas paprastai montuojamas į durų vidų, tačiau Peter'is to nenorėjo. Jis padarė kitaip: durų vidų užpildė nerūdijančio plieno plokštelėmis, aptraukė jas oda ir tik tada į jų vidų įmontavo pakėlimo mechanizmą. Tai leido Peter'iui pakėlimo mygtukus įmontuoti viršuje esančiame prietaisų skydelyje tokiu atveju paliekant duris gražias su minimum "pričindalų".
Apsaugos sistemą sumontavo irgi pats Peter'is, tai centrinė užblokavimo sistema. Kadangi sedano durys yra labai siauros, nusileisti langai užima pusė vidinės erdvės, todėl Peter'is užraktus įtaisė pačiame durų pakraštyje. Kita gudrybė - ventiliacijos sitema, pučianti gryną orą pro vėdinimo sistemą, įtaisytą automobilio grindyse. Jis padarė taip todėl, kad nenorėjo nutraukti oro žarnos, nes tada atsirastų tuščios erdvės. Galinės automobilio lempos nuleistos žemyn ir išstumtos kiek į priekį. Automobilis, kukliai tariant, buvo pabaigtas per pustrečių metų ir pirmą kartą buvo parodytas Slyfield Green parodoje '93 metų pradžioje. Ten Peter'is gavo Best Rod apdovanojimą. Be jokios abejonės šis trofėjus glostė Peter'io savimeilę, bet nežiūrint į tai jis nesiruošia kolekcionuoti apdovanojimų. Jis sukonstravo sedaną tik tam, kad jam būtų malonu važinėti tokiu automobiliu. Dabartinis jo siekis - nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų šia mašina.

(paimta iš www.lithill.lt )
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.