Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

1955 PORSCHE 356

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

1955 PORSCHE 356

Standartinė Kipshas »

1955 PORSCHE 356
Pagaminta Vokietijoje, skirta Šiaurės Amerikai



1956 vasario mėnesio "Road & Track" numeryje pasirodė straipsnis, kuris skelbė štai ką-" Norėčiau jums pranešti, kad firmai Porsche pagal susitarimą su Ford Co., už mūsų turistinių, sportinių automobilių seriją suteikiamas "Continental" vardas. Straipsnio autorius buvo Porsche atstovas Volfgangas Reteris. Straipsnis nuskambėjo kaip gigantiškos Ford Motor kompanijos spaudžiamos mažyles, pareiškusios teises į Continental, šauksmas. Bet kaip tokiai tada dar menkai kompanijai Porsche pavyko atsidurti šalia tokių kaip Ford Motors?
Toks vyrukas Max Hoffman tiesiog įdėjo Posche į Amerikos žemėlapį. Jis buvo įžymus tuo, kad į Ameriką importuodavo vertas dėmesio europietiškas mašinas. Taigi tas Hoffman (jis kaip ir Ferdinand Porsche buvo austras) pirko pirmąsias Porsche mašinas: tris 1.1 litro ir 44-ag, jos buvo nugabentos į Ameriką jau 1950-ųjų rudenį. Susidomėjimas šiais aukštos kokybės automobiliais labai išaugo, tai neaplenkė ir ankstyvojo 356 modelio , kuris tada įvertintas ne itin gerai dėl silpno, mažo galingumo variklio. Hofmanas stengdamasis parduoti kuo daugiau Porsche Jungtinėse Valstijose ignoravo visus automobilius mažesnius nei 1.5 litro. Buvo tikimasi, kad visgi bus pastebėtas šių automobilių pranašumas. Kad vienas iš modelių būtų pavadintas būtent U.S.-spec 356s tai irgi buvo Hoffman idėja. Jis manė, kad jeigu automobilio pavadinimą sudarytų ne tik skaičiai bet ir koks nors specifinis vardas, tai pagyvintų Amerikos pirkėjų susidomėjimą, todėl jau kitas Porsche buvo pavadintas Porsche 356 Registry. Po didžiulės sėkmės Amerikoje, Continental tapo automobilių Amerikai gamintoja. Porsche 356 Continental buvo labai geros kokybės, varomas vadinamuoju Normal 55-ag 1500 powerplant arba 70-ag Super varikliu, kuris turėjo itin aukštą kompresijos lygį. Greitai Continental ėmė ženklinti savo automobilius garsiaisiais ženkleliais su užrašu, pirmieji buvo dedami 1955 metų modeliams priekinėje dalyje. 1956 metais buvo sugalvotas dar vienas galingesnis 1500 Super variklis. Ši naujovė sumažino kainas ir dabar buvo galima sutaupyti kokius 500$. Taip ėmė ir atsirado Porsche prekybos ženklas.
Niekada anksčiaus dar nebuvo taip tyliai veikiančio ir taip izoliuojančio vibraciją automobilio, tai buvo žiedelis be spyglių. Jis važiavo tyliai ir įrengimų bei variklio ūžesiai girdėjosi tik tada kai važiuojama buvo labai greitai. Aišku, Porsche vairavimas ilgai buvo kalbų objektu. Po to atsirado dar vienas Porsche, kurio variklis buvo įmontuotas užpakalinėje dalyje ir svėrė tik pusė savo buvusio svorio. Čia buvo ir posūkio ašies pakaba taigi tai turėjo padėti staigiuose posūkiuose. Niekas daugiau nebuvo šioje srityje pažengęs toliau nei Porsche, kuri šią problemą pradėjo gvildenti jau nuo 1952. Porsche jau galėjo važiuoti maždaug 95 km/h.
1955 356 modelis įgyvendino jų pastangas - automobilis su varikliu gale. Valio! Porsche tapo sportiniu tų laikų automobiliu.

(paimta iš www.lithill.lt )
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.