Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

COUPE DE GRACE

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

COUPE DE GRACE

Standartinė Kipshas »

COUPE DE GRACE

John'as D'Agostino pamėgęs "customs" automobilius tęsia pradėtas tradicijas. Kai kurie geriausi šių laikų automobiliai buvo jo idėjos: įskaitant ir '51 Mercury, Midnight Sensation, kuris buvo išrinktas į 1985 metų Hot Rod's top dešimtuką; '40 Mercury Coupe, Stardust, kuris dabar yra eksponuojamas Harrah's muziejuje Reno mieste; taip pat Royal Empress ir purpurinis '56 Lincoln Premier, kuris buvo vienas iš Oakland nugalėtojų.

Svajotojas

Kad sukurtų tokį dailų metalo gabalėlį, John'as turbūt galvoja apie "customs" automobilius 24 valandas per parą. Jis juos kuria su neįkainojama dailininkų Gene'o Winfield ir Bill'o Hines pagalba, su jais John'as sukūrė ir Oakland laimėtojus.
Naujasis John'o automobilis buvo sukurtas iš daug metų mintyse turėto Larry'io Watson anksčiausiojo Cadillac'o, kuris visada jį intrigavo, nes buvo '57 Cadillac'o sėkmę atnešusio stiliaus su skoningu prabangos ir elegancijos deriniu. Šios mintys sukosi John'o galvoje tol kol kartą jis Palm Springse rado labai puikų '57 Cadillac Eldorado. Automobilis ten "gyveno" kokius trisdešimt metų ir juo buvo pravažiuota tik 42.000 mylių.
John'as norėjo jį suremontuoti ir paprašė John'o Aiello pagalbos. Kai tas pabaigė savo darbą, automobilis buvo atiduotas į Jack's Auto Body dirbtuves ir ten jį sutvarkė taip, kad jau '91 vasarą John'as galėjo juo važinėti. Šioje remonto stadijoje Jack's Body dirbtuvėse buvo išimtos lauk visos durų rankenėlės, langų atidarymo mechanizmai ir spynos, tada John'as susisiekė su Bill'u Hart, kuris visą tą mechaniką pakeitė elektra valdoma.

Sezonas saulėje

Pasibaigus '91 vasarai automobilis buvo nuplukdytas Jim'o Farcelo firmai Kustom Kreations į Nevadą , kur Jim'as, nuėmęs dalį stogo, jį perdarė į puikų naujo stiliaus Cadillac'ą. Iš Nevados Caddy ( maždaug "kadilakiukas" red.p. ) keliavo į Bellflower ir buvo atiduotas Bill'ui, kad šis padarytų visą apdailos darbą. Šį darbą John'as visada labiausiai mėgo. "Caddy" reikėjo perdažyti ir sukurti interjerą. Bill'as aptraukė sėdynes ir duris oda, tada įmontavo '57 Mercury skydelį. Kai šis darbas buvo baigtas jie nuėmė kapotą ir suteikė jam aptakesnę formą. Pabaigoje tvarkė "uodegą", padarė ragus ant sparnų. Priekinis buferis buvo padarytas iš savotiškų kulkų ir Dagmar išskaidyto buferio. Paskutinis darbas - dažymas. Šis blizgąs, nuostabus spalvos apsiaustas turi ir savo gamybos paslaptį. "Custom" automobiliui dažus Bill'as maišė taip: jis paėmė Candy Apple Red spalvą ir smulkintą stiklą, juos sumaišė ir antrą valandą ryto automobilis įgavo savo tikrąją spalvą. Variklis ir ertmė po kapotu liko originalūs, tik varikliui buvo atliktas kosmetinis remontas.

Evoliucija revoliucija

Tema, kuria sekė John'as su savo Cadillac'u buvo prabangios "custom" evoliucijos idėja. John'as D'Agostino užmatė prabangią custom, kai ėmėsi remontuoti Cadillac. Rezultatai tai spindintis nuo "nosies" iki "uodegos" Caddy, prabangus custom atspindintis 50- tųjų temas, pataisytas vyrukų iš 90- tųjų.

(paimta iš www.lithill.lt )
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.