Sveiki, turiu Volvo 244 ir ziemos metu ruosiuosi pasikrapstyti prie varikliuko, pradzioje paslifuoti galva ir pasodinti "giliau".
Klausimas motoristams, gal imanoma is Volvo 940 2.3 Turbo(auksto arba zemo slegio turbina) permesti i 244 (galas varomas).?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Volvo 244 variklio tobulinimas arba keitimas i....
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
robertino
- Forumietis

- Pranešimai: 171
- Užsiregistravo: 29 Bir 2009, 18:18
- Miestas: Maisiagala
Volvo 244 variklio tobulinimas arba keitimas i....
Su Volvo 15 metu. Aciu
-
ignacas
- Forumietis

- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 23:10
- Miestas: Vilnius
Pirma beda, su kuria tamstele susidurs - dezes ir sankabos nepatikimumas. Paskui reduktorius, pusasiai, kardanas... Duotuoju atveju turbut jau paprasciau butu deti kitos masinos varikli+deze+reduktoriu. Ir pusasius, matyt, irgi, nes jei variklio galia padides kokiu 2,5 karto, tai seni pusasiai susisuks kaip greziami skalbiniai
. Plius pamastykite apie stabdzius - ju irgi reikes rimtesniu. Variklio svoris - pasidomekite kiek sveria dabartinis su deze ir potencialus kandidatai transplantai - gali tekt taikyt kietesnes spyruokles.. O kai jau viska sita apmastysit - pradekit stiprint kebula
.
-
dambras
- Forumietis

- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 01 Bal 2009, 14:07
- Miestas: Kaunas
Žiūrėk, kad sūnus protingai važinėtų 
Apskritai iš atmosferinio variklio daug neišspausi, dėti į jį turbo - reik skaičiuoti ar verta (tiek pinigine išraiška, tiek galimu rezultatu). Aš atsisakyčiau tokio varianto. Daugiau tau svedisku automobiliu klubas papasakotu.
Nėra paprasta galią padidinti 2,5 karto, tai nebent ignacas žino, kad šių modelių silpnos vietos greičių dėžė ir sankaba - tuomet reiktų keisti, o visa kita galima palikti ir gamykliškai. Aišku priklauso nuo to, kiek galios padaugėtų.
Apskritai iš atmosferinio variklio daug neišspausi, dėti į jį turbo - reik skaičiuoti ar verta (tiek pinigine išraiška, tiek galimu rezultatu). Aš atsisakyčiau tokio varianto. Daugiau tau svedisku automobiliu klubas papasakotu.
Nėra paprasta galią padidinti 2,5 karto, tai nebent ignacas žino, kad šių modelių silpnos vietos greičių dėžė ir sankaba - tuomet reiktų keisti, o visa kita galima palikti ir gamykliškai. Aišku priklauso nuo to, kiek galios padaugėtų.
Būna nesiseka, nesiseka, tada labai nepasiseka ir vėl nesiseka, nesiseka ...
-
ignacas
- Forumietis

- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 23:10
- Miestas: Vilnius
Gal mano nuomone ir radikaloka, bet manau, kad nekeisti vaziuokles ir stabdziu galima tik tokiu atveju, jei vaziuosi vien tiesiai... Ir tai nepatartina palikt visko gamykliskai. O siaip, net ant to paties variklio uzmovus turba is (speju) ~110 arkliuku pataptu kokie 160-170 minimum. O dedant t5 (ir, aisku, nepaliekant jo standartine programa ar net rimciau pakrapscius) ziu jau ir gerokai virs 250 turetume. Stai ir tas "magiskas" 2,5 karto.
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Neįdėsi žmogau tos turbinos, nes tam reikia ir pinigų ir supratimo ir atitinkamai paruošti variklį, todėl geriau ieškoti to pačio gamintojo turbininės variklio versijos. Kaip palyginimui apie turbinos dėjima galiu pasakyti, kad honda civic varikliai turbinos dėjimui gan palankūs be didesnių perdarymų ir tai rimtai darant be ~ 5t lt neverta pradėti, o čia, manyčiau, pirmiau reiktų pasikonsultuoti su rimtais motoristais darančiais panašius darbus ar verta kažką pradėti kai, speju, gamykloje turbinto originalaus motoro kaina laužyne būtų mažesnė. Dėl 2,5 karto galios kėlimo tai kokia prasmė ? Žadat draguose dalyvauti ? Tokiam auto užtektų ir kokiu 120 kw, o ženkliai padidinus galią, ar pagalvojot kaip tą galią atiduosit į ratus ? Tada reikia ieškoti ir blokuoto reduktoriaus - taigi vel išlaidos ............ na žodžiu reikia tikrai gerai viska pasverti ir jei jau imtis tai gal kiek nuosaikesnio performanso.
-
pwxaz
- Forumietis

- Pranešimai: 521
- Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
- Miestas: Vilnius
labai tiksliai ir taikiai pasakete del perfomanco
Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Pataisysiu. Hondai turbo įsidėt galima sutilpt ir į 2000 Lt arba net dar mažiausuinteresuotas rašė:Neįdėsi žmogau tos turbinos, nes tam reikia ir pinigų ir supratimo ir atitinkamai paruošti variklį, todėl geriau ieškoti to pačio gamintojo turbininės variklio versijos. Kaip palyginimui apie turbinos dėjima galiu pasakyti, kad honda civic varikliai turbinos dėjimui gan palankūs be didesnių perdarymų ir tai rimtai darant be ~ 5t lt neverta pradėti, o čia, manyčiau, pirmiau reiktų pasikonsultuoti su rimtais motoristais darančiais panašius darbus ar verta kažką pradėti kai, speju, gamykloje turbinto originalaus motoro kaina laužyne būtų mažesnė. Dėl 2,5 karto galios kėlimo tai kokia prasmė ? Žadat draguose dalyvauti ? Tokiam auto užtektų ir kokiu 120 kw, o ženkliai padidinus galią, ar pagalvojot kaip tą galią atiduosit į ratus ? Tada reikia ieškoti ir blokuoto reduktoriaus - taigi vel išlaidos ............ na žodžiu reikia tikrai gerai viska pasverti ir jei jau imtis tai gal kiek nuosaikesnio performanso.
-
robertino
- Forumietis

- Pranešimai: 171
- Užsiregistravo: 29 Bir 2009, 18:18
- Miestas: Maisiagala
Re: Volvo 244 variklio tobulinimas arba keitimas i....
Dekoju visiems uz patarimus, pasirinkau palikti viska originaliai restauruojant varikli ir pakaba, koks originalumas jei variklis ir pakaba nuo kito modelio...,
Dekoju.
Su Volvo 15 metu. Aciu