Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

1955 FERRARI 121 Le Mans Scaglietti Roadster

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

1955 FERRARI 121 Le Mans Scaglietti Roadster

Standartinė Kipshas »

1955 FERRARI 121 Le Mans Scaglietti Roadster

Lenktyninė Ferrari, tokia pat paslaptinga, kaip ir jos pirmasis savininkas,
Tony Parravano

Pačioje savo klestėjimo viršūnėje, Parravano turėjo 9 Ferrari
automobilius, 5 Maserati ir kelis kitus skirtingus automobilius.
Šiuolaikiniuose straipsniuose rašoma, kad Ferrari/Maserati
skaičius siekė 30. Dauguma jų buvo vairuojama to meto geriausių lenktynininkų, tarp jų Carroll'io Shelby, Phil'o Hill, Masten'o Gregory, Ken'o Miles, Jack'o McAfee, Bob Drake ir Jimmy'io Bryan.

Nuo pat Tony Parravano dingimo 1960 metais apie jį buvo išspausdinta daugiau desinformacijos, nei apie
bet kokią kitą personą visoje Amerikos automobilių lenktynių istorijoje. Tony'is Parravano
daugiausia prisidėjo prie profesionalių žiedinių trasų lenktynininkų įtraukimo į tada tik
pradėjusį vystytis kelių lenktynių pasaulį. Tai buvo pagrindas tokio lygio profesionalioms
kelių lenktynėms, kokios jos yra dabar Amerikoje. Tony'is Parravano buvo pirmasis 1955 Ferrari
121 Le Mans Scaglietti roadster, serijinis numeris 0484 LM, savininkas.

Po daugelio sėkmingų startų ir pergalių. 1957-ųjų birželio Palm Springs lengtynės buvo paskutinis Scuderia
Parravano džiaugsmas. Netrukus JAV Maršalo ofisas uždraudė lenktynes. Parravano kelis automobilius
sunkvežimiais bandė išvešti į Meksiką. Viena jų buvo perimta pasienyje, dvi areštuotos Los Andžele
ir 6 Meksikoje.

Nr. 0484 buvo viena tų, kurios neprasmuko. Ji buvo parduota anoniminiam pirkėjui, užsisakiusiam ją paštu.
Paskui automobilis pakeitė kelis šeimininkus ir galų gale buvo paliktas
likimo valiai 30 metų.
80-aisiais ją aptiko ir nupirko anglų Ferrari restauratorius David'as Cottingham. Vėliau ji buvo perparduota Peter'iui Sachs iš Stemfordo.

Automobilis buvo restauruojamas Los Andžele, o vėliau Conektikute, kur
buvo galutinai sutvarkytas.
Rezultatas nuostabus, mašina buvo baigta kaip tik prieš vieną iš 1994
metų istorinių automobilių lengtynių Monterėjuje.

Tony'iui Parravano vaizdas būtų patikęs. Po 40-ties metų, jo 121-asis modelis atrodė taip, kaip geriausiais
laikais, buvo išlaikytos visos spalvos: raudonai dažytas automobilis, su mėlynai balta juosta.
Ferrari kolekcininkai susirinko pasigrožėti šiuo vaizdu, kuris sukėlė daug prisiminimų apie originalią
Scuderia Parravano.

(paimta iš www.lithill.lt )
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.