Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Iž-kombi perdarymas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

debesuo
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 22 Gru 2009, 21:47

Iž-kombi perdarymas

Standartinė debesuo »

Sveiki. Bandysiu restauruot iž- kombi maskvelį. Žinoma truputį chaltūrinsiu, nes noriu jog truputį ekonomiškesnė ji būtų. Teko girdėt, kad kažkaip priversdavo juos imt ne 12 l šimtui kilų, o tik 7-8. Kaip tai padaryt? Kažkas minėjo, kad dedamas kažkurio žigulio karbiuratorius ar dar kas... gal galėtumėt pakonsultuot? :)
debesuo
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 22 Gru 2009, 21:47

Standartinė debesuo »

Tiesa, kokią greičių dėžę penkių pavarų geriausia pritaikyt? Ar taip ar taip ją keist reiks, taigi būtų malonu truputį mandriau :)
egiss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 709
Užsiregistravo: 06 Vas 2004, 12:33
Miestas: Kaunas

Standartinė egiss »

cia daug nuo tarpines priklauso...tarp vairo ir sedynes... mano m412 8 ant trasos naudoja... nors ten nieko ispudingo nera... siaip VAZ karbiuratorius taupesnis...
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

Aš vykdau lygiai tokį patį projektą :D :D
http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=3&t=1527

Karbas 6 žigulio, pavarų dėžė taip pat nuo jo, arba nuo kokio japono, galu varomo.Vis tiek be perėjimų nepastatysi, kardanas trumpinsi, reiks keist galinį tiltą į pagreitintą.
Mano planuose kitokia maitinimo sistema truputį, paliekant visiškai originalų variklį. Jei nori pabendraut su bendraminčiu, rašyk į pm arba e mail :lol: :lol: :lol:

Tarpinė tarp vairo ir pedalo labai svarbi, bet ir ji nieko neišspręs su lieva technine dalimi
debesuo
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 22 Gru 2009, 21:47

Standartinė debesuo »

Variklis tai saldainiukas tiesiog. Prieš kokius 10 metų, kiek ant spidometro rodo tiek ir eidavo. Mano tėvas palakstydavo su juo. Bet kai jis mirė, liko technika pas senelį. Nuo to laiko tik garaže prastovėjęs nejudinamas... Šiaip jis ir yra senelio. Pirko senai senai naują ir labai mylėjo, beveik niekur nevažinėdavo. Todėl pravažiuota tikrai nedaug. Tik per lapkričio pirmą iki kapų :D
Dabar parsigabenau namo, buvau užkūręs- iš pirmo karto brukšt ir eina. Dirba apylygiai. Tačiau jau neveikia vienas cilindras ir sankaba prišokus. greičių dėžei irgi beveik amen. Sako būdavo jei įjungi atbulinį, dažniausiai "susijungia bėgiai" ir po to pusvalandį makaluojies kol atsistato :)
Nu tas mašiniukas turi dvasios :) todėl ir imuos šito darbo.
Kadangi garažo neturiu padoraus, tai lauksiu kol atšils orai, tada bandysiu "daryt tvarką". :)
Technikinis paskutinį kartą varytas 2003. Tada dar savo eiga praėjo.
Jei idomu, galėčiau sukurt temą skirsny "projektai" ir įkelt nuotraukų ir surašyt planus savo su juo. bei kaip eisis darbai. :)
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Tema perkelta į deramą vietą ir deramai pervardinta.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!