Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M-400 ratlankiai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2006, 23:03
- Miestas: Vilnius
M-400 ratlankiai
Labai būtu įdomu sužinoti kodėl skiriasi M-400 originalių ratlankių plotis .Pas save aptikau dviejų pločių ratlankius kurie skiriasi beveik3-4 cm. Gal kas galit paaiškinti kodel taip yra ? Gal nuo kažkurių metų pradėjo eiti platesni ???
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2006, 23:03
- Miestas: Vilnius
dar
prie viso to dar pas save radau originalų M-400 ratlankį 15 colių ratlankį , ant kurio sumontuota R-15 padanga nuo M-402 Ar tai M-407. kiek žinau tai originalai turėjo buti 16 colių , gal kokios modifikacijos buvo leidziamos, rezultate turiu tris absoliučiai skirtingus M-400 ratlankius? 

-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Re: dar
15 coliu ratlankiu nei M-400,nei M-401 niekad neturejo:aidas999a rašė:prie viso to dar pas save radau originalų M-400 ratlankį 15 colių ratlankį , ant kurio sumontuota R-15 padanga nuo M-402 Ar tai M-407. kiek žinau tai originalai turėjo buti 16 colių , gal kokios modifikacijos buvo leidziamos, rezultate turiu tris absoliučiai skirtingus M-400 ratlankius?
"M-400"
Ходовая часть Задний мост и привод к колесам Задний мост - ведущий. Полуоси - полуразгруженного типа. Передача толкающих усилий и реактивных моментов - задними рессорами
Задняя подвеска Продольные, полуэллиптические рессоры, с серьгами на задних ушках. Число листов - 7
Амортизаторы задней подвески Гидравлические, одностороннего действия
Передний мост и передняя подвеска Передний мост - трубчатая балка, жестко укрепленная на раме; подвестка - независимая, пружинная, с продольными рычагами
Амортизаторы передней подвестки Гидравлические, одностороннего действия, конструктивно объединены с агрегатами независимой подвески
Рама Короткая, только в передней части кузова
Колеса Штампованные, дисковые, со съемными колпаками. Число шпилек крепления колес - 5. профиль обода 3,00 Dх16"
Ступицы передних колес Из ковкого чугуна, в одной отливке с тормозными барабанами или составные (ступица из ковкого чугуна, барабан из серого чугуна)
Ступицы задних колес Из ковкого чугуна, в одной отливке с тормозными барабанами или составные (ступица стальная, барабан из серого чугуна)
Запасное колесо Установлено снаружи на панели багажника кузова
Шины:
- Размер
- Давление воздуха в шинах в кг/см":
- - передних колес
- - задних колес
5,00-16
1,8
2,0
"M 401"
Ходовая часть Подвеска передних колес Независимая, пружинная, с продольными рычагами
Подвеска задних колес На двух продольных полуэллиптических рессорах
Амортизаторы передней и задней подвесок Гидравлические, одностороннего действия, рычажные
Колеса 3.00 Д.-16"
Шины 5.00-16"
o stai "M-402" turejo 15 coliu ratlankius:
"
Ходовая часть Подвеска передних колес Независимая, пружинная, бесшкворневая с поперечными рычагами
Подвеска задних колес На двух продольных полуэллиптических рессорах
Амортизаторы передней и задней подвесок Гидравлические, двухстороннего действия, телескопические
Колеса Штампованные, дисковые; профиль обода 41/2 Кх15", на пяти шпильках
Шины 5.60-15" низкого давления, камерные или бескамерные
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2006, 23:03
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Turiu ir aš 15". Kažkas užsiminė, kad jie galėtų būti nuo kokių nors lenkiškų autobusiukų, nuo seno Žuk lygtai? Nors googlis nieko panašaus nerodo. Vabalo panašūs, bet vargu, ar tarybiniais laikais galėjo iki mūsų atkeliauti:
http://www.motor-talk.de/marktplatz/suc ... 20918.html
http://www.motor-talk.de/marktplatz/suc ... 20918.html
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2006, 23:03
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2006, 23:03
- Miestas: Vilnius