Sveiki,
nutariau sudėti ir čia mano įgyvendinto projekto nuotraukas. Pats projektas iš tirko buvo tęstinis, prasidėjęs dar 2006 m. žiemą po "baikerių viduržiemio", po kurio iš forumo kolegos Egidijaus įsigijau krosinę R19 padangą. Jis kartu pasiūlė įsigyti ir m67-36 Ural standartinę krosinę priekabą. Susigundžiau. Lipdžiau ją prie k-650 rėmo, vėliau prie Ural, kol galiausiai surinkau orginalų Ural m67-36. 2 sezonus atvažiavus retro krose, pradėjo motociklas reikalauti perdarymų, svorio metimo, pakabos ir t.t. Kol galiausiai buvo išimtas motoras ir viskas išardyta. Nuspręsta pasilikti variklį ir degimo ankstinimo rankenėlę. Visi kiti perdarymai pateikiami su vaizdine medžiaga:
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Ural EML sidecar projektas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Ural EML sidecar projektas
Paskutinį kartą redagavo armand 31 Geg 2010, 14:17, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
pradžių pradžia
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo armand 31 Geg 2010, 16:39, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
tolimesni perdarymai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
galima sakyti nevažiavau vienerių varžybų su tuo pačiu motociklu, kas kart vis buvo paruošiama kas nors, tai variklio modifikavimai, tai pakabos...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
Štai tada ir prasidėjo 6 mėnesiai burtų, taikymų, detalių paieškos, nervų karo ir kitų įdomybių laikotarpis. Kadangi šiuose rėmuose stovėjo Zabel variklis, o perdavimas buvo grandine, tai reikėjo iš principo keisti rėmo konstrukciją. Galinė šakė buvo pagaminta praktiškai nuo nulio. rėmo priekinė dalis - nuo Ural. Pakaba Reiger racing suspensions.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
Kadangi pailgėjo rėmas, reikėjo tvirto, ilgo ir lengvo kardano. Tam sėkmingai buvo panaudotas maza 121 (vėliau ford fiesta 1,.6 D) ilgasis pusašis. Taip pat perdarytas galinis reduktorius, jis padarytas "plaukiojantis" su reaktyvine trauke. Smūgius sugeria 2 sailentblokai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo armand 18 Kov 2011, 08:43, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
padaryta stabdžių kojelė ir vairo demferis. Pagrindiniai mazgai sudėti į krūvą ir patikrinti prieš išardant. PO to sekė smėliavimas, gruntavimas, dažymas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
Kosmetika. Prieš ir po.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
Guoliai, dalys ir t.t.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 212
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2005, 15:06
- Miestas: Antalieptė
Re: Ural EML sidecar projektas
toliau
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.