Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Kažko įmynus tarška dnepro sankaba. Ji buvo perrinkta, pakeistas smagratis (ne naujas, bet laikikliai neišmušti).
Įdėtas naujas tarpinis metalinis diskas, (tik tas apatinis, prie spyruoklių, buvo paliktas senas).
Iš pradžių buvo gerai...
... ir dabar sankaba išsimina, bėgiai persijungia be vargo, bet nuspaudus koks tai nesmagus garsas, tarškėjimas kaip metalas į metalą, dzig-dzig-dzig-dzig-dzig...
Man irgi panašiai barškėjo, bet patikrinus sankabą viskas buvo tvarkoje. Gedimas paaiškėjo, kai dingo trečias bėgis O viso to priežastis - greičių dėžės guolis (tas kuris arčiausiai variklio). Siūlyčiau jį patikrinti
jakovlevas rašė:Dėkui už patarimą. Perrinkau sankabą dar kartą, buvau pradėjęs galvot kad gal diskai nelygūs ir trinasi net įmynus. Žiūrėsiu dabar dėžę
jei kažkas barška, reik iš kart žiūrėt kas. Nes pas mane barškėjo, barškėjo, kol nepabiro guolis ir visi jo saratai i dezes vidu
Nors labai neįtikima, kad mano atveju guolis greičių dėžėj.
Vienas dalykas, greičių dėžė perrinkta ir viskas patikrinta. (Nors patikrint antrąkart niekada nepamaišys).
Kitas dalykas - tarška ir motociklui stovint ant laisvos (ir ne tik) pavaros - dėžė lyg tuo metu nesisuka...