Sveiki. Nusprendžiau atsirestauruoti 73-ųjų tėvo jawa. Jawa vieno šeimininko (tėvo) visą laiką buvo važinėjama, prižiūrima, tačiau per daugeli metu buvo neatsispirta sovietinio tiuningo madai ir padaryta nukrypimų nuo orginalo.
Restauracijos darbai nevyks sparčiai kaip norėtūsi dėl laiko stokos, nes esu studentas ir aisku finansinių kliūčių. Darbus pradėjau nuo ardymo, išėmiau variklį, jį išardžiau, pradėjau sudarinėti reikiamų/susidėvėjusių dalių sąrašą.
Taip pat noriu paklausti jūsų kelių klausimų, kurie dabar man aktualūs. Kuo orginaliai buvo dažomi šie jawa motociklai? Akrilu? Su kuo nušveičiate variklio galvutes ir cilindrus (tuos tarpelius)?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Jawa 360 1973
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Laimiz
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
- Miestas: Kėdainiai
Jawa 360 1973
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Laimiz 02 Vas 2011, 19:13, redaguota 1 kartą(us).
-
alveas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 25 Rgp 2009, 15:45
- Miestas: vilnius
-
boolidas
- Forumietis

- Pranešimai: 1039
- Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
- Miestas: Vilnius
-
Laimiz
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
- Miestas: Kėdainiai
Išardytas variklis. Visos dalys išskyrus greičių dėžę (jai turiu naujų detalių) apžiurėtos dėl susidėvėjimo. Nupirkti SKF guoliai ir riebokšliai. Taip pat užsakytos greičių dėžės įvorės. Surastas meistras kuris restauruos alkūninį veleną, tačiau dar nenusipirkau švaistiklių.
Dovanų gautas 354 variklis. Gaila kad buvęs blogo šeimininko, blokai neatitaisomai sugadinti (nulaužyti aušinimo sparneliai, turbūt buvo pamesti riebokšlių fiksavimo žiedai, todėl jų nėra, o riebokšliai buvo užfiksuoti užplakant išfrezuotus žiedų griovelius)
Dovanų gautas 354 variklis. Gaila kad buvęs blogo šeimininko, blokai neatitaisomai sugadinti (nulaužyti aušinimo sparneliai, turbūt buvo pamesti riebokšlių fiksavimo žiedai, todėl jų nėra, o riebokšliai buvo užfiksuoti užplakant išfrezuotus žiedų griovelius)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Laimiz
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
- Miestas: Kėdainiai
Re: Jawa 360 1973
Darbai kruta, nupirkta daug trūkstamų detalių, tiek naujų, tiek jau naudotų. Daugiausia buvo dirbama ties varikliu. Nusmėliuoti, prašlifuoti, prahoninguoti ir galiausiai nudažyti cilindrai. Po ilgo dvejojimo ir kainų nuspręsta nusipirkti naują alkūninų veleną, nes gavosi pigiau nei restauruoti senąjį. Atšviežinta dalis aliuminių dalių.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Laimiz
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
- Miestas: Kėdainiai
Re: Jawa 360 1973
Kilo klausimas ar geriau visas dažomas detales šveisti rankomis, ar vežti viską nusmėliuoti?
Ar po smėliavimo skardos nebus grubaus, ruplėto paviršiaus?
Kiek apytiksliai kainuoja nusmėliuoti visas dažomas detales motociklui?
Ar po smėliavimo skardos nebus grubaus, ruplėto paviršiaus?
Kiek apytiksliai kainuoja nusmėliuoti visas dažomas detales motociklui?
-
peziss
- Forumietis

- Pranešimai: 541
- Užsiregistravo: 24 Bal 2006, 21:27
- Miestas: Klaipėda
Re: Jawa 360 1973
Geriau smėliuot, tinkamiau ir kruopščiau smėlis nuvalys paviršių. Po smėliavimo skardos bus grubaus paviršiaus, bet nuo to tik geriau. Man asmeniškai smėliuot Jawa kainavo apie 250Lt.Laimiz rašė:Kilo klausimas ar geriau visas dažomas detales šveisti rankomis, ar vežti viską nusmėliuoti?
Ar po smėliavimo skardos nebus grubaus, ruplėto paviršiaus?
Kiek apytiksliai kainuoja nusmėliuoti visas dažomas detales motociklui?
-
petrionka
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 20 Vas 2009, 18:31
- Miestas: Vilnius
Re: Jawa 360 1973
Kokias dazais nudazyti cilindrai? Ir kam isvis tu juos sugalvojai nudazyti...?
Po smeliavimo pirmoj eilej reikia nugruntuoti, grunta susveiti rankomis ir tik po to dazai..
Po smeliavimo pirmoj eilej reikia nugruntuoti, grunta susveiti rankomis ir tik po to dazai..
Subaru powered Bug
-
Karbas
- Forumietis

- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 07 Bir 2010, 10:37
- Miestas: Kupiškis
Re: Jawa 360 1973
Cilindrai tokiom jawom ir turi būti nudažyti juodai. Dažai manau bus karščiui atsparūs 
-
Laimiz
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
- Miestas: Kėdainiai
Re: Jawa 360 1973
Orginaliai cilindrai turi būti juodi. Na, dar neteko girdėti apie karščiui atsparų gruntą. Dažyta karščiui atspariais kokybiškais dažais.
Kuo tas skardų grubumas po smėliavimo užsilygina? Ar pakanka grunto? Nereikia po to visų skardų špakliuoti, nors prieš tai buvo lygios?
Kuo tas skardų grubumas po smėliavimo užsilygina? Ar pakanka grunto? Nereikia po to visų skardų špakliuoti, nors prieš tai buvo lygios?