Na variklis kaip "bobberiui" tai tikrai gana kuklus (ir dar dvitaktis), kaip ir visas motociklas, žaislinis ir dar sovietų gamybos. Bet čia gi gryna vakarietiško motociklo kopija.
Dėl to perdarymo esu apsisprendęs apie 70% ir daryti pagal senąją mokyklą. Esminiai perdarymai nebus vykdomi, planuojama: naujos oldtimer tipo padangos speedmaster MkII 3.00-19 ir 3.25-19, padaryti naują susiaurintą odinę sėdynę su pažemintais kronšteinais ir žemesnėmis spyruoklėmis, padaryti sutrumpintą galinę "blėką" nuo kito motociklo, padaryti uždedamą galinio numerio ir lempos laikikly ant šakės, uždėti geresnės būklės blizgantį vairą apverstą žemyn. Dažymas: pusiau matiniai dažai kaip ir dabar kad atrodo, visos baltos juostelės irgi būtų atkurtos. Originalios nuimtos detalės bus sausai saugomos iki tol, jei prireiks parduoti kaip beveik originalą arba jeigu pasensiu kad derėtųsi

Taigi vienas motociklas-dvi konfigūracijos, panorėjus, keli varžtai ir vėl atrodo kaip origin.
O kad būtų galima išvis normaliai važiuoti, neišvengiamai laukia ratų tvarkymas, po to rėmas. Į rėmą pažiųrėjus atidžiau, susidaro įspudis kad jis gamintas neblaivioje būsenoje, suvirinimo siūlės tragiškos, bet rėmas geometriškai gana tiesus. Po to laukia priekinė šakė, kadaise buvusi gerokai nulinkusi į šoną su visu ratu (šio motociklo viena iš silpnųjų vietų).
Ant manes gerbiamieji labai nepykite, tiesiog esu ratrod'ų ir bobber'ių kultūros gerbėjas, ir tai tinkamiausias motociklas šiame žemyno regione perdarymui pagal senają mokyklą, tiesiog smalsu kas iš to išeis, ir bet kuriuo atveju originalą bus nesunku atkurti
Darbų eiga bus vėliau.