Sveiki, aš naujokas šiame forume, turiu tokį žaislą, kurį įsigijau prieš keletą metų, nusprendžiau su juo kažką daryti ir pridėti rankeles. Tai MMVZ M1A "Maskva" originalo nemažai, išskyrus cilindro galvutę, sėdynę, padarytą pastatymo kojelę ir galinę padangą, o šiaip kiek pasidomejau lyg ir originalas. Važiuojantis. Dokumentai seniausiai numirę :)
Esami trūkumai: nelabai tiesūs ratai, nėra greičio troso.
Buvę trūkumai: išdilęs stumoklis ties pirštu, todėl barškėjo, dabar padarytas naujas stumoklis.
Kitoks projektas todėl, jog noriu daryti "bobber" stiliaus motociklą, nieko daug nekeičiant.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
MMVZ M1A kitoks projektas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 10 Gru 2010, 16:24
- Miestas: Schmalleningken
MMVZ M1A kitoks projektas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Cyclofascist 11 Gru 2010, 12:10, redaguota 2 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 499
- Užsiregistravo: 03 Bal 2008, 19:31
- Miestas: Ukmergė-Vilnius
Idomus projektas kaip ir pats motociklas,taciau tokie perdarymai ir ypac tokio puikaus motociklo ir tokios komplektacijos,siame forume nelbai megstami.
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
-
- Forumietis
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
- Miestas: Vilnius
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 10 Gru 2010, 16:24
- Miestas: Schmalleningken
Na variklis kaip "bobberiui" tai tikrai gana kuklus (ir dar dvitaktis), kaip ir visas motociklas, žaislinis ir dar sovietų gamybos. Bet čia gi gryna vakarietiško motociklo kopija.
Dėl to perdarymo esu apsisprendęs apie 70% ir daryti pagal senąją mokyklą. Esminiai perdarymai nebus vykdomi, planuojama: naujos oldtimer tipo padangos speedmaster MkII 3.00-19 ir 3.25-19, padaryti naują susiaurintą odinę sėdynę su pažemintais kronšteinais ir žemesnėmis spyruoklėmis, padaryti sutrumpintą galinę "blėką" nuo kito motociklo, padaryti uždedamą galinio numerio ir lempos laikikly ant šakės, uždėti geresnės būklės blizgantį vairą apverstą žemyn. Dažymas: pusiau matiniai dažai kaip ir dabar kad atrodo, visos baltos juostelės irgi būtų atkurtos. Originalios nuimtos detalės bus sausai saugomos iki tol, jei prireiks parduoti kaip beveik originalą arba jeigu pasensiu kad derėtųsi
Taigi vienas motociklas-dvi konfigūracijos, panorėjus, keli varžtai ir vėl atrodo kaip origin.
O kad būtų galima išvis normaliai važiuoti, neišvengiamai laukia ratų tvarkymas, po to rėmas. Į rėmą pažiųrėjus atidžiau, susidaro įspudis kad jis gamintas neblaivioje būsenoje, suvirinimo siūlės tragiškos, bet rėmas geometriškai gana tiesus. Po to laukia priekinė šakė, kadaise buvusi gerokai nulinkusi į šoną su visu ratu (šio motociklo viena iš silpnųjų vietų).
Ant manes gerbiamieji labai nepykite, tiesiog esu ratrod'ų ir bobber'ių kultūros gerbėjas, ir tai tinkamiausias motociklas šiame žemyno regione perdarymui pagal senają mokyklą, tiesiog smalsu kas iš to išeis, ir bet kuriuo atveju originalą bus nesunku atkurti :)
Darbų eiga bus vėliau.
Dėl to perdarymo esu apsisprendęs apie 70% ir daryti pagal senąją mokyklą. Esminiai perdarymai nebus vykdomi, planuojama: naujos oldtimer tipo padangos speedmaster MkII 3.00-19 ir 3.25-19, padaryti naują susiaurintą odinę sėdynę su pažemintais kronšteinais ir žemesnėmis spyruoklėmis, padaryti sutrumpintą galinę "blėką" nuo kito motociklo, padaryti uždedamą galinio numerio ir lempos laikikly ant šakės, uždėti geresnės būklės blizgantį vairą apverstą žemyn. Dažymas: pusiau matiniai dažai kaip ir dabar kad atrodo, visos baltos juostelės irgi būtų atkurtos. Originalios nuimtos detalės bus sausai saugomos iki tol, jei prireiks parduoti kaip beveik originalą arba jeigu pasensiu kad derėtųsi
Taigi vienas motociklas-dvi konfigūracijos, panorėjus, keli varžtai ir vėl atrodo kaip origin.
O kad būtų galima išvis normaliai važiuoti, neišvengiamai laukia ratų tvarkymas, po to rėmas. Į rėmą pažiųrėjus atidžiau, susidaro įspudis kad jis gamintas neblaivioje būsenoje, suvirinimo siūlės tragiškos, bet rėmas geometriškai gana tiesus. Po to laukia priekinė šakė, kadaise buvusi gerokai nulinkusi į šoną su visu ratu (šio motociklo viena iš silpnųjų vietų).
Ant manes gerbiamieji labai nepykite, tiesiog esu ratrod'ų ir bobber'ių kultūros gerbėjas, ir tai tinkamiausias motociklas šiame žemyno regione perdarymui pagal senają mokyklą, tiesiog smalsu kas iš to išeis, ir bet kuriuo atveju originalą bus nesunku atkurti :)
Darbų eiga bus vėliau.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 02 Lap 2004, 14:38
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
Vienas is nedaugelio kurie kalbedami apie perdarymus nenusisneka ir konkreciai zino ko nori. Pagirtina, kad supranti, jog sugadines detales ju jau neatstatysi ir reikia viska saugoti o perdarineti is kitu. Linkiu sekmes ir neskubek nieko pjaut, virint, lankstyt. Geriau ant kokio varzto prikabink ka nors-po to nereiks gailetis.
Ieškau TIZ AM600 dalių,
FN M90 500cc dalių.
FN M90 500cc dalių.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Pritariu Laurynui. Nors ir esu originalo išsaugojimo šalininkas, gerbiu temos autorių už įsigilinimą į projekto esmę, puikiai pateiktą viziją ir pasiryžimą išsaugoti grįžimo prie originalo galimybę. Be to, žmogus moka reikšti savo mintis ir rašyti lietuviškai, o tai jau darosi retenybė.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 10 Gru 2010, 16:24
- Miestas: Schmalleningken
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 10 Gru 2010, 16:24
- Miestas: Schmalleningken