2011 spalio 01-02 vykusio renginio "Retromobile 4x4 Auksinis ruduo 2011" metu buvo pristatytas manau pirmasis Lietuvoje projektas II pasaulinio karo šarvuočio - BA-64.
Galima daug diskutuoti dėl originalumo, ir kitų niuansų - tačiau negalima nesistebėti žmonių entuziazmu, užsidegimu . Šaunuoliai.
Mano žiniomis dar vienas BA-64 daromas Estijoje.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1646
- Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
- Miestas: Kaunas
BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Gal galima smulkiau sužinoti apie techninę dalį? Kokia buvo pradinė stadija, kaip vyko projektas ir pan.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 256
- Užsiregistravo: 28 Bir 2011, 11:33
- Miestas: Lazdijai
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Ir jau pardavinėjamas: http://www.autogidas.lt/kita-kitas-visu ... 73506.html
Lazdijuose. Kažin pas kokį Valdą čia toks tūno, būtų visai įdomu gyvai apžiūrėt :)
Lazdijuose. Kažin pas kokį Valdą čia toks tūno, būtų visai įdomu gyvai apžiūrėt :)
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1646
- Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
- Miestas: Kaunas
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Rėmas neoriginalus, turi būti GAZ67, o panaudotas UAZ 469. Beje, beveik visi mano žinomi projektai, net kai kurie stovintys muziejuose daryti ant UAZ'ų bazės.
Skardų dydžiai nėra originalūs, taip pat žinoma nėra originalūs ir skardų storis, priekyje turi būti kiek storesni, šonuose - plonesni (foto). Tačiau negi išlaikysi storius? Pasunkės nerealiai.
Vairas ir sedėjimas kairėje, ne per vidurį, kaip, kad turi būti.
Kaip minėjo, tai visas projektas truko apie mėnesį-pusantro.
Registruotas kaip traktorius.
Skardų dydžiai nėra originalūs, taip pat žinoma nėra originalūs ir skardų storis, priekyje turi būti kiek storesni, šonuose - plonesni (foto). Tačiau negi išlaikysi storius? Pasunkės nerealiai.
Vairas ir sedėjimas kairėje, ne per vidurį, kaip, kad turi būti.
Kaip minėjo, tai visas projektas truko apie mėnesį-pusantro.
Registruotas kaip traktorius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 450
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 22:03
- Miestas: Lazdijai
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
šitas "kubelvagenas,, pagamintas mano kaime,gamintojas-savininkas man gerai pažystamas,pagamintas gana paprastai ir greitai,variklis Gaz 21 skarda 2-3 mm izo lempos su maskuotėmis
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 09 Spa 2011, 16:43
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
šiuo metu dirbu prie variklio ,vėliau primontuosiu kulkosvaidžio bokštelį
-
- Forumietis
- Pranešimai: 450
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 22:03
- Miestas: Lazdijai
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Sekmes darbuose Valdai
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 09 Spa 2011, 16:43
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Šarvuotis paruoštas važiuoti , trūksta tik kulkosvaidžio imitacijos. Visų darbų nuotraukas įdėsiu youtube.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 09 Spa 2011, 16:43
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Šarvuočio BA64 konstravimo darbų pradžios nuotraukos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 09 Spa 2011, 16:43
Re: BA-64 (БА-64) Lietuvoje
Darbų pratesimas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.