Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Neatsakyta: 1926 Fiat 503

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Neatsakyta: 1926 Fiat 503

Standartinė WANDERER »

Nuo paskutines misles praejo dvi savaites,galima pateikti nauja:
Koks tai automobilis kur gamintas ir kada?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

DKW apie 1932 ?
Vartotojo avataras
Djorge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 310
Užsiregistravo: 10 Rgs 2004, 11:56
Miestas: Šiauliai

Standartinė Djorge »

manau senesnis apie 1925-1930 metukai, gal MB, bet labai jau idomus priekinis buferis (bamperis).
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Djorge rašė:manau senesnis apie 1925-1930 metukai, gal MB, bet labai jau idomus priekinis buferis (bamperis).
Metus apytiksliai atspejai bet tai ne MB ir ne DKW
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Koks tai automobilis Nr.23

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:Nuo paskutines misles praejo dvi savaites,galima pateikti nauja:
Koks tai automobilis kur gamintas ir kada?
praejo beveik menuo -variantu atsakymu daugiau nera.Galiu pasufleruoti kad tai grynaveislis "europietis"
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Koks tai automobilis Nr.23

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:
WANDERER rašė:Nuo paskutines misles praejo dvi savaites,galima pateikti nauja:
Koks tai automobilis kur gamintas ir kada?
praejo beveik menuo -variantu atsakymu daugiau nera.Galiu pasufleruoti kad tai grynaveislis "europietis"
Matau,kad si misle pasirode sudetinga,nors kai parasiau,kad tai grynaveislis "europietis"tikejausi keletos atsakymu,deja...
Atejo laikas parasyti atsakyma.
Sis automobilis pagamintas 1926m. Italijoje,jo marke-"FIAT',modelis-"503"
O stai trumpa sio automobilio istorija:
Jeigu kas matet kinofilma "tarybu Sajungos pasiuntinys"tai reiskia matete si automobili,trumpiau sakant tai automobilis nuo kurio prasidejo dabartinio Rigas motors muziejs kolekcija.
"Fabrika Italiana Automobilo Turino"(fabrikas italisku automobiliu Turine)
arba "FIAT"buvo ikurtas 1898m.Iskart po pirmo pasaulionio karo pabaigos
gamyklos inzinieriai sukure labai gera automobili -FIAT 501,kuris atnese pirma didziule sekme firmai.Iki 1926m,t,y,maziau nei per 8 metus buvo pagaminta ir parduota daugiau nei 45000 sio modelio automobiliu.
Bet dar didesne sekme lauke sekancio FIAT modelio-"503".
Sukurtas ant "501"modelio agregatu bazes,sis automobilis turejo kur kas didesne kebulu gama ir visiskai nauja radiatoriaus apdailos ir kapoto formos sprendima-jie buvo kampuoti.
Sio modelio automobiliams buvo montuojamas seno modelio "501"apatiniu voztuvu,4cilindru varikliu,kurio darbinis turis buvo 1460ccm ,prie sio variklio montuojama 4 pavaru greiciu deze,ir mechniniai stabdziai pirma karta "FIAT'o"istorijoje buvo sumontuoti visuose ratuose.
Automobilis visumoje gavosi verzlus ir stilingas.Automobilio kampuotumas ypatingai "torpedo"kebulo ispildyme-automobili dare panasu i "Rolls Royce",bet suprantama uz zymiai mazesne kaina.Ypatingai automobili puose ratlankiai,kurie primine medinius ratus su stipinais,o istikruju tai buvo stampuoti is metalo.o taip pat figurinis priekinis bamperis kuris sukniedytas is dvieju graksciai islenktu juostu.
Dar vienas ypatumas - penkiavietis "FIAT 503" automobilis turejo tik tris dureles:vietoje vairuotojo dureliu(o vairuotojas kaip ir "Rolls Royce"sedejo desineje puseje)is isores buvo tvirtinamas atsarginis ratas.
Vidaus apdaila ir pakeliamas stogas buvo siunamas is odos parenkant spalva pagal kebulo spalva.Bagazui vieta buvo gale kebulo ant alenkiamos grotuotos lentyneles su dirziais,kuri pritvirtinta prie isorines kebulo paneles.
Be "Torpedo"kebulu dar buvo gaminami "Kabrioletai","Limuosine"su sesiais soniniais langais,"Coupe"(u atvira vieta vairuotojui ir salia sedinciam keleiviui) o taip 2 vietu"spieder"(tokia terminologija buvo naudojama laike gamybos) automobiliai.
Automobilis kuris siandien saugojamas muziejuje Rygoje,i Latvija pateko
20aisiais,o 1926m si automobili isigijo Nikolajus Stumbriks,tuo metu dirbes vairuotoju miesto autobusais,ir mechaniku.N.Stumbriks si automobili naudojo seimos reikalams kartais su juo taksistaudavo.
1940m .okupavus sovietams - automobilis buvo rekvizuotas ir paskirtas NKVD tarnybai.Idomus faktas-bet ir N.Stumbriksas sugebejo ten isidarbinti vairuotoju ir dirbo su siuo automobiliu...
Kiekvienas solidus automobilis,kaip ir solidi pilis turi savo legenda...
Tai va remiantis sio "FIAT'o"legenda:prasidejus karui N.Stumbriks si automobili nuveze i savo namus ir neuzilgo buvo arestuotas kaip buves NKVD darbuotojas ir atsidure liudnai pagarsejusiame Salaspils konclageryje.Vienas is priziuretoju buvo vietinis-su kuriuo jam pasiseke susitarti ir pabego.Veliau pateko pas partizanus,o namo grizo jau po karo...
Idomus faktas kad nei vokieciu nei po karo rusu sis automobilis nesudomino(gal but buvo per senas?).60aisiais papuole i Rygos kino studija,Kol jis cia buvo nusifilmavo sios studijos ir kitose kino studijojse maziausiai 75 filmuose.
1986m iniciatyvine busimo muziejaus grupe nutare nupirkti si automobili,Dalykas pasirode ne is lengvuju reikejo praeiti 4 komisijas ir gauti 12 biurokratu vizas kol gavo leidima isigyti si "FIAT'a".Sis klausimas buvo sprendziamas Latvijos automobiliu ir plentu ministerijos lygyje nei daugiau nei maziau.Bet leidimas buvo gautas...Bet galutine suma uz kuria galima buvo galima nusipirkti si automobili buvo daugiau nei ispudinga-
uz gerai "pavargusi" "FIAT'a"buvo paprasyta 7700 pilnaverciu rubliu.Tai buvo brangiau nei tuo metu kainavo naujas "Ziguliukas"!
Teisybe,kad tokius pinigus tuo metu galejo sumoketi tik"isprotejes"ir pavydus oldtaimeriu megejas...
TAI BUVO PIRMAS AUTOMOBILIS SPECILIAI ISIGYTAS BUSIMAM MUZIEJUIJ.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo WANDERER 27 Rgs 2005, 15:08, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Re: Koks tai automobilis Nr.23

Standartinė Dub Buk »

WANDERER rašė: 1940m .okupavus rusams
Sita fraze apgadino ispudinga istrorija
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Re: Koks tai automobilis Nr.23

Standartinė rcepa »

Dub Buk rašė:
WANDERER rašė: 1940m .okupavus rusams
Sita fraze apgadino ispudinga istrorija
Ko gero esi teisus...Ne visi rusai buvo sovietais, o tarp sovietu buvo daug, daug visokiu tautu atstovu.Matyt, butu teisingiau sakyti pvz:,, okupavus ir aneksavus sovietams, bolsevikams ir t.t."...
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

Tikrai nera noro kelti sia tema, nes 50% .lt .lv. ir .ee interneto zonos jau yra apie "okupacija", bet okupuoti galima tik karo metu.
Galima sakyti neutraliai - Latvijai prisijungus prie TSRS.
P.S. deka "okupacijos" dauguma cia esanciu iesko, perka,parduoda, restauroja, vazineja GAZ, VAZ, ZAZ, MZMA ir kt. gamyklu automobiliais ir motociklais :)
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Dub Buk rašė:Tikrai nera noro kelti sia tema, nes 50% .lt .lv. ir .ee interneto zonos jau yra apie "okupacija", bet okupuoti galima tik karo metu.
Galima sakyti neutraliai - Latvijai prisijungus prie TSRS.
P.S. deka "okupacijos" dauguma cia esanciu iesko, perka,parduoda, restauroja, vazineja GAZ, VAZ, ZAZ, MZMA ir kt. gamyklu automobiliais ir motociklais :)
Latvija Estija Lietuva niekad nebuvo prisijungusios prie TSRS,bet TSRS sias valstybes okupavo.Tai viena,o kita sitas forumas skirtas ne istorijai ir politikai,forumas skirtas visiema besidomintiems senovine auto-moto ir kita technika