Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
Moderatoriai:tadas1991, Moderatoriai
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Sveiki
Vardas mano Mindaugas, gimes 1986.04.29 Vilniuje, ce dabar ir gyvenu. Domiuosi viskuo kas ant 2 ratu, ypac megstu oldtimerius Motociklus (turbut todel ir atklydau i sita foruma:) ). Laisvalaikiu ir kai nera kas veikt megstu juos parestauruot:) Na kad palakstyt su jais megstu tai sakyt nereikia Pats dabar vazieju su 1971 m. Jawa 360/00 ir 1981 m. Kawasaki kz550, dar su tevu dalinames 1959 m. K750, 1981 m. Iz Planeta Sport (pastarasis siuo metu parduodamas), ir 1980 m. Muravej motoroleriu:)
Jei kokiu paklausimu turit - rasykit :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Raimis rašė:Ar K-750 1959 metais dar neturėjo būti svirtinė priekinė šakė ir mažiau briaunuotos galvutės? Čia ne priekaištas, o klausimas
Del galvu pasakysiu atvirai kad nežinau, o K750 su svirtinem sakem tai ce atskiras modelis berods buvo, pritaikytas karo reikmems (lakstyt po laukus), nes visgi plentu vaziuojant jos yra kaip suniui penkta koja :)
mindazzz rašė: o K750 su svirtinem sakem tai ce atskiras modelis berods buvo, pritaikytas karo reikmems (lakstyt po laukus), nes visgi plentu vaziuojant jos yra kaip suniui penkta koja :)
Oho- įdomi versija Nesu tokios girdėjęs, maniau, kad tai tiesiog senesnis modelis ir tiek. O kuo svirtinės šakės nepatogios važiuojant plentu ir kokie jų privalumai laukuose
mindazzz rašė: o K750 su svirtinem sakem tai ce atskiras modelis berods buvo, pritaikytas karo reikmems (lakstyt po laukus), nes visgi plentu vaziuojant jos yra kaip suniui penkta koja :)
Oho- įdomi versija Nesu tokios girdėjęs, maniau, kad tai tiesiog senesnis modelis ir tiek. O kuo svirtinės šakės nepatogios važiuojant plentu ir kokie jų privalumai laukuose
Nepatogios vaziuojant plentu, nes motociklo normalus valdymas esant didesniaim greiciui beveik neimanomas, nes jis pastoviai "banguoja" ant kiekvieno posukio o laukuose gerai nes puikiai sugeria kelio nelygumus
mindazzz rašė:Nepatogios vaziuojant plentu, nes motociklo normalus valdymas esant didesniaim greiciui beveik neimanomas, nes jis pastoviai "banguoja" ant kiekvieno posukio o laukuose gerai nes puikiai sugeria kelio nelygumus
Tai gal čia ne konstrukcijos trūkumas, o tiesiog jos dažniausiai jau būna sugedę- t.y. iš svirtinių amortizatorių išbėgusi alyva ir jie neatlieka savo funkcijos- neslopina svyravimų? Manau, kad esant tvarkingiems amortizatoriams to neturėtų būti.
Kipshas rašė:aj aj aj kaip gražu lauksim renginiuose, kad dar pačiupinėt būtų galima
Kokie renginiai ir kur vyksta? :) Jei atvaziuosiu, tai greiciausiai kad s usavo Jawute :) Jei ciupinet ruosiates, tai pirma rankas nusiplaukit, o tai mano labai jautrus motocikliukas
mindazzz rašė:Nepatogios vaziuojant plentu, nes motociklo normalus valdymas esant didesniaim greiciui beveik neimanomas, nes jis pastoviai "banguoja" ant kiekvieno posukio o laukuose gerai nes puikiai sugeria kelio nelygumus
Tai gal čia ne konstrukcijos trūkumas, o tiesiog jos dažniausiai jau būna sugedę- t.y. iš svirtinių amortizatorių išbėgusi alyva ir jie neatlieka savo funkcijos- neslopina svyravimų? Manau, kad esant tvarkingiems amortizatoriams to neturėtų būti.
Gali ir taip buti, bet vistiek svirtiniu amortizatoriu paskirtis laukai, o ne plentas