Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Sveiki,
Pradžiai noriu pasakyti, kad esu čia visiskai naujokas ir žalias, tad nežinau kaip vyksta restauracijois procesas (reikėtų restauruoti kėbulus (nusmeliuoti, pavirinti, nugruntuoti ir t.t. ))Turiu kelis 2CV automobiliukus. Visi automobiliai yra išrinkti dalimis. Reikia restauruoti kėbulus. Tad noriu paklausti, koks turėtų būti procesas? Ką pilnai reikėtų jiems padaryti iki dažymo etapo?:) Kiek maždaug kainuotų sutvarkyti vieną tokį automobiliuką? Kur Kaune ar aplinkui būtų galima tai padaryti pilnai neišskaidžius viso proceso? Ar geriau jį apsimokėtų išskaidyti? Turiu daug klausimų, tačiau net nežinau nuo ko pradėti... :/
Įdedu pora nuotraukų. Kaip atrodo išardyti automobiliai ir kaip atrodo jau surestauruotas (p.s. dažai orginalūs (1980/85), dauguma dalių taip pat).
P.s. Laukiu ir kandžių replikų...
1.JPG
2.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Sveikas pradekime tuok kad pirma geriau nusmeliuoti kebula, pervirinti visas surudijuses vietas, gruntuoti ir dazyti. Antra jau man asmeniskai geriause vaziuokle visa persirenki persidazai jaj ka reike pavirinti virini. Trece butu variklis nu ir ketvirta dedant visa salona pravedzioti ir visa elektra
Na manau žmogui geriau būtų surašyti punktais viska. Na daugmaž trumpai ir surašysiu.
1. Automobilio išrinkimas (kas jau padaryta), bet rekomenduojama pilnai išrinkti, nes automobilis nėra sudėtingos konstrukcijos.
2.Paieška išpuvusių, surudijųsiu ir kitaip pažeistų vietų, tai jas reikai išpjauti ir įvirinti nauja skarda.
3.Kai jau viska padarai, tada veži smėliuoti ir nusmėliavus reikia nugruntuoti, kad korozija neužpultu.
4. Špakliavimo, dažymo darbai, čia jau dažytojas žinos ką daryti.
5. Surinkimas.
P.S prie dažyma geriausia automobilį pasistatyti ant ratų. Trumpai glaustai paaiškinau, manau suprantamai.