Pastebėjau, kad forume čia ne vienas IZ 56 restauruojamas, taigi, prie jų gretų prisidėsiu ir aš.
Mano IZ 56 istorija tokia: nupirkau aš jį prieš 3 metus iš žmogelio, kuris jau ilga laiką jį laikė garaže ir nevažinėjo. Aš ir pats jį palikau garaže tūnoti tik šią vasarą neiškenčiau ir ištraukiau jį į dienos šviesą.
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
Noriu paprašyti Jūsų, kad padėtumėte identifikuoti kurios iš detalių nėra originalios.
O dabar artimiausi darbai:
- viską išrinkti
- supirkti reikiamas detales
- paruošti jas dažymui/chromavimui
- viską surinkti atgal
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
IZ 56 restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
varamas
- Forumietis

- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Re: IZ 56 restauracija
Sveikinu.Gana geros būklės moto,sakyčiau.Pirmoje eilėje į akis krenta galinė sėdynė.Ji nuo k-750 ir kt.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IZ 56 restauracija
Kelintų metų ižas?
-
arwis
- Forumietis

- Pranešimai: 404
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 01:08
- Miestas: Vilnius
Re: IZ 56 restauracija
Neoriginali,kaip jau minejo sedyne, priekinis sparnas ne toks (matosi pagal tvirtinimus ant sakes), priekine sedyne irgi kazkokia keista.Taip pat truksta karbiuratoriaus dangciu.
+37063949315
Visada domina automobiliu valstybiniai numeriai.
Visada domina automobiliu valstybiniai numeriai.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IZ 56 restauracija
Neoriginalu: Pr.sparnas, galinė sėdynė, vairo laikikliai, sankabos rankenėlė, dekompresoriaus rankenėlė, padangos. Taipogi lempoje ten papildoma indikacinė lemputė įmontuota jau, priekinė sėdynė neaiški kažkokia. Dar reiktų pažiūrėt, ar neturėjo būti galiniai stabdžiai su trosu (prie stabdžių kojelės ant rėmo būna sriegis troso įtempimui)
-
jurkas
- Naujokas

- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 11 Bir 2012, 14:23
Re: IZ 56 restauracija
oho, kiek čia visko privardinot 
Karbiuratoriaus dangčiai yra, tik reiks paieškoti.
O visa kita teks pasikeisti, aišku, pirmiausiai reikia rasti tokias detales.
Bandžiau atlikti internete paieška ir rasti nuotrauka, kuri butu geros kokybės, kad galima būtų įsižiūrėti kurios dalyt originalios, kurios ne. Tačiau man nepavyko rasti. Matau forumietis marjaxxx taip pat restauravęs IZ 56, ar būtų teisinga jį laikyti originaliu?
Motociklas 1960 metų.
Sekantis mano klausimas turėjo būti dėl laikiklių, esančių prie šakės apačios, tačiau jau atsakėte, kad ten reikalinga tvirtinti priekinį sparną.
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
Beje, man įtarimą kelia ta priekinė lempa, ji man kažkokia perdidelė, negali būti, kad ji nuo K-750?
Karbiuratoriaus dangčiai yra, tik reiks paieškoti.
O visa kita teks pasikeisti, aišku, pirmiausiai reikia rasti tokias detales.
Bandžiau atlikti internete paieška ir rasti nuotrauka, kuri butu geros kokybės, kad galima būtų įsižiūrėti kurios dalyt originalios, kurios ne. Tačiau man nepavyko rasti. Matau forumietis marjaxxx taip pat restauravęs IZ 56, ar būtų teisinga jį laikyti originaliu?
Motociklas 1960 metų.
Sekantis mano klausimas turėjo būti dėl laikiklių, esančių prie šakės apačios, tačiau jau atsakėte, kad ten reikalinga tvirtinti priekinį sparną.
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
http://www.flickr.com/photos/68246858@N ... otostream/
Beje, man įtarimą kelia ta priekinė lempa, ji man kažkokia perdidelė, negali būti, kad ji nuo K-750?
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IZ 56 restauracija
Priekinės lempos dydis kaip ir priklauso tokiam ižui.