Radau tokį „receptą“ (kalba netaisyta):
Берем коробку артефактных болтов с клеймом DCPD (Dodge/Chrysler/Plymouth/Desoto) с героически погибшего в Курляндии грузовика, успевшего за 70 лет в лесу слиться с природой.
Покупаем в Максиме 2 Х 500 граммовых упаковки лимонной кислоты для выпечки и одну 500 граммовую упаковку соды. Жене ничего не отдаем.
Наливаем в тазик воды. Высыпаем туда кислоту. Именно в такой последовательности, а не наоборот, блядь!!!
Кидаем туда болты.
Через сутки наливаем в другой таз воду и всыпаем туда соду.
Сразу же кидаем туда болты, чтобы они не были на воздухе не секунды.
Досыпаем соду пока в тазике не перестанет шипеть.
Через 10 минут остаем чистые красивые болтики.
Покупаем жене духи или какую нибудь еще фигню, обьяснив что все эти делается во благо науки.
Если не жадничать и взять билет на Ванессу Мей то можно на кухне поставить кипятиться моторное масло и сделать на нем воронение.
Jūsų nuomone- tai veiks? Jei taip, labai patrauklu, nes priemonės- pačios paprasčiausios.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 04 Geg 2011, 18:54
- Miestas: Prienai-Alytus
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Esu bandęs valyt rūdis su acto rūgštim(maždaug 10-15%,dariau iš akies koncentraciją)-veikia,tai ir su citrinos,manau,veikia.Soda vėliau neutralizuoja rūgšties likučius.Tolimesnio proceso (su tepalu)-nebandžiau.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 12:32
- Miestas: Pasvalys
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Visai neseniai teko rūdis šalint nuo varžtų... Turėjom šiek tiek azoto rūgšties - veikia gan greitai ir efektyviai, deja greitai ji pasibaigė (varžtų daug)... Tada pirkom druskos rūgšties - veikia ilgiau nei azoto, bet geriau negu nieko... Gal kas turi įdėjų kaip išlaikyti taip nušveistus varžtus kad jie vėl nesurūdytų savaitės bėgyje, kol sulauks eilės cinkavimui?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
- Miestas: Vilnius/Jūrė
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Pati saugiausia varžtų atžvilgiu-ortofosforo rūgstis. Aišku, neutralizuot reikia,
Bandytos seniai seniai visos stadijos, dar ir dabar mėtos kažkur pora dailių varžtų
Bandytos seniai seniai visos stadijos, dar ir dabar mėtos kažkur pora dailių varžtų
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4028
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Jeigu kalba apie varžtus , tai paprasčiausia :
Pirma stadija - Druskos rūgštis (ėsdinimas)
Antra stadija - Natrio šarmas - neutralizacija
Trečia stadija - laikymas tepale iki Ketvirtos stadijos - padengimo (cinkavimas , juodinimas)
Juokingiausia , kad galvanika visvien prasideda nuo rūgšties
Pirma stadija - Druskos rūgštis (ėsdinimas)
Antra stadija - Natrio šarmas - neutralizacija
Trečia stadija - laikymas tepale iki Ketvirtos stadijos - padengimo (cinkavimas , juodinimas)
Juokingiausia , kad galvanika visvien prasideda nuo rūgšties
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Veiks. Apskritai, profesionalios restauracijos darbuose naudojamos silpnos, organinės rūgštys: acto, citrinų, rūgštynių (oksalo). Procesas ilgesnis, bet mažesnė rizika pakenkti apdorojamą daiktą. Agresyvios neorganinės rūgštys labiau mėgstamos nekantrių mėgėjų.Raimis rašė:Jūsų nuomone- tai veiks?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
- Miestas: Vilnius/Jūrė
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Jei tamstos labiau domėtųsi chemija, žinotų, kad ta pati ortofosforo rūgįštis priklauso silpnai disocijuotų rūgščių grupei. Ir nieko čia tokio, kad ji neorganinė, jos gaut lengviau ir paprasčiau dirbt. Ir nekantrumas čia niekuo dėtas
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1039
- Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
- Miestas: Vilnius
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Visada esdinu su druskos rugstimi. Nekantrumas cia tikrai niekuo detas. Jei detale isrudyjus tai tu jos su bet kokia rugstim esdindamas neissaugosi. Nereikia palikti detaliu metam rugstyje ir tiek. Per nakti paliktom detalem tikrai nieko neatsitikt. Isbandyta. Reik tik su sepeteliu kokiu vis pavalyti esdinamas detales , kad gilesnes rudys nusiesdintu.
868338514
-
- Forumietis
- Pranešimai: 983
- Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
na, su tepalu atlikti "voronenije" tai senas metodas. Sakykim, suvirinimo metu, jei dar neataušusią siūlę patepsit "otrabotke", tai jin ilgiau išliks nesurūdijusi. Aplamai "voronenije" tai toks žymiai blogesnis negu "černenije" ar cinkavimas apsaugos metodas nuo korozijos, bet vis gi geriau negu nieko.
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 04 Geg 2011, 18:54
- Miestas: Prienai-Alytus
Re: Smulkių detalių valymas nuo rūdžių
Jeigu norit restauruot kažkokias detales,jos stipriai parūdiję bet dar neperrūdiję kiaurai-geriau ėsdinti organinėmis rūgštimis.Neorganinės rūgštys(druskos,ortofosforo arba jų mišinys) dažniausiai yra naudojamos kaip paruošimo operacija prieš dengiant apsauginėmis,dekoratyvinėmis(galvanikoje) ir kitokiomis(pvz. prieš dažant) dangomis.Čia ne toks svarbus paprastai būna tikslumas ir smulkmenos(aišku,visko būna) kaip restauravime,bet nekantrumas(kaip minėjo gerb. Virgas) čia niekuo dėtas.Beje,galvanikoje viskas prasideda ne nuo ėsdinimo(rūgštyje),o nuo nuriebalinimo (šarmo-dažniausiai natrio,su įvairiais priedais-tirpale).Azoto r. plieno ėsdimimui beveik nenaudojama,tai daugiau spalvotųjų metalų ėsdinimo vonių "ingredientas".