Sveiki, oldtimer forumo lankytojai.
Susiduriau su 412 variklio problema. Vasara pastaciau automobili i graza sava eiga ivaziavo ir buvo viena karta trumpam uzvestas rudeni. Bandymai uzvesti ziema buvo nesekmnigi. Pyliau i karbiuratoriaus kameras benzina, nesivede, patikrinau visas zvakes, visos muse melyna kibriksti kaip ir priklauso, bet variklis neuzsivesdavo, net buvo prijungtas prie akumuliatoriaus Pro START, kad isuktu starteri greiciau, dvi zvakes uzmesdavo, bet visiskai jokio grebimo nebuvo. Nors dar rudeni uzsivede, taciau paspaudus gazo pedala uzgeso ir daugau neuzsivede. Kaip manote kas atsitiko, kad variklis neuzsiveda ?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M412 variklis
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
Re: M412 variklis
Gali būti kad užsikišo kuro padavimo sistema - bakas -vamzdynas- kuro siurbliukas - filtras karbiuratoriuje /Maskvekas rašė:Sveiki, oldtimer forumo lankytojai.
Susiduriau su 412 variklio problema. Vasara pastaciau automobili i graza sava eiga ivaziavo ir buvo viena karta trumpam uzvestas rudeni. Bandymai uzvesti ziema buvo nesekmnigi. Pyliau i karbiuratoriaus kameras benzina, nesivede, patikrinau visas zvakes, visos muse melyna kibriksti kaip ir priklauso, bet variklis neuzsivesdavo, net buvo prijungtas prie akumuliatoriaus Pro START, kad isuktu starteri greiciau, dvi zvakes uzmesdavo, bet visiskai jokio grebimo nebuvo. Nors dar rudeni uzsivede, taciau paspaudus gazo pedala uzgeso ir daugau neuzsivede. Kaip manote kas atsitiko, kad variklis neuzsiveda ?
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Re: M412 variklis
408 rašė:Gali būti kad užsikišo kuro padavimo sistema - bakas -vamzdynas- kuro siurbliukas - filtras karbiuratoriuje /Maskvekas rašė:Sveiki, oldtimer forumo lankytojai.
Susiduriau su 412 variklio problema. Vasara pastaciau automobili i graza sava eiga ivaziavo ir buvo viena karta trumpam uzvestas rudeni. Bandymai uzvesti ziema buvo nesekmnigi. Pyliau i karbiuratoriaus kameras benzina, nesivede, patikrinau visas zvakes, visos muse melyna kibriksti kaip ir priklauso, bet variklis neuzsivesdavo, net buvo prijungtas prie akumuliatoriaus Pro START, kad isuktu starteri greiciau, dvi zvakes uzmesdavo, bet visiskai jokio grebimo nebuvo. Nors dar rudeni uzsivede, taciau paspaudus gazo pedala uzgeso ir daugau neuzsivede. Kaip manote kas atsitiko, kad variklis neuzsiveda ?
Bet kura i degimo kameras paduoda.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
Re: M412 variklis
Bet kura i degimo kameras paduoda.[/quote]
Tikrinti degimą - gal kas nusukta - stebuklų nebūna - elektronikos taip pat nėra 412-tam .
Tikrinti degimą - gal kas nusukta - stebuklų nebūna - elektronikos taip pat nėra 412-tam .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Re: M412 variklis
Tikrinti degimą - gal kas nusukta - stebuklų nebūna - elektronikos taip pat nėra 412-tam .[/quote]408 rašė:Bet kura i degimo kameras paduoda.
Neisivaizduoju, kaip gali degimas nusisukti bestovint nejudinamai masinai garaze.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 599
- Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
- Miestas: Maskva.
Re: M412 variklis
M-412 variklio kūrimosi problema yra ta, benzino pompa stovi labai aukštai, o pats bakas žemai. Jei važinėji kas dien, jokių problemų. Bet ilgai stovint iš pompos palaipsniui išteka benzinas, ji lieka sausa ir rankiniu būdu nebeužsipompuoja. Karbiuratorius lieka sausas. Turi suieškoti būdą kaip užpildyti plūdinę kamerą benzinu. Jei karbiuratorius su langeliu (senesnė laida) tai užpompavus turi būti pusė jo apsemta. Jei karbas Žigulio tipo tada visai nežinai ar karbas užpildytas.
Bandyk nukelti karbo dangtelį su plūde. Kameroje turi būti apie 1,5-2 cm benzino. Jei jo nėra, dapili maždaug tiek, ir vėl surinkęs karbą, bandai kurt. Turėtų užsivest ir dirbt, nes kibirkštis sakei yra gera. Dirbant varikliui pompa ims veikti JEI ji iš tikro yra gera. Jei po 10-15 sekundžių variklis užges, tvarkyk pompą.
Bandyk nukelti karbo dangtelį su plūde. Kameroje turi būti apie 1,5-2 cm benzino. Jei jo nėra, dapili maždaug tiek, ir vėl surinkęs karbą, bandai kurt. Turėtų užsivest ir dirbt, nes kibirkštis sakei yra gera. Dirbant varikliui pompa ims veikti JEI ji iš tikro yra gera. Jei po 10-15 sekundžių variklis užges, tvarkyk pompą.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 20 Lap 2011, 19:48
- Miestas: kaunas
Re: M412 variklis
tai ką rašo vyrai yra tiesa.Nuo savęs iš savo karčios patirties pridėsiu,jei kuri žvakė buvo užmesta-daug nevark,mesk ją per petį į dilgėles ir suk naują.Žvakių valymas-ampulė lavonui.Bamperis rašė:M-412 variklio kūrimosi problema yra ta, benzino pompa stovi labai aukštai, o pats bakas žemai. Jei važinėji kas dien, jokių problemų. Bet ilgai stovint iš pompos palaipsniui išteka benzinas, ji lieka sausa ir rankiniu būdu nebeužsipompuoja. Karbiuratorius lieka sausas. Turi suieškoti būdą kaip užpildyti plūdinę kamerą benzinu. Jei karbiuratorius su langeliu (senesnė laida) tai užpompavus turi būti pusė jo apsemta. Jei karbas Žigulio tipo tada visai nežinai ar karbas užpildytas.
Bandyk nukelti karbo dangtelį su plūde. Kameroje turi būti apie 1,5-2 cm benzino. Jei jo nėra, dapili maždaug tiek, ir vėl surinkęs karbą, bandai kurt. Turėtų užsivest ir dirbt, nes kibirkštis sakei yra gera. Dirbant varikliui pompa ims veikti JEI ji iš tikro yra gera. Jei po 10-15 sekundžių variklis užges, tvarkyk pompą.
širdyje restauratorius-mėgėjas,bet ne kolekcininkas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Re: M412 variklis
Benzina i karbiuratoriu paduodam, kuro sistema veikia.Bamperis rašė:M-412 variklio kūrimosi problema yra ta, benzino pompa stovi labai aukštai, o pats bakas žemai. Jei važinėji kas dien, jokių problemų. Bet ilgai stovint iš pompos palaipsniui išteka benzinas, ji lieka sausa ir rankiniu būdu nebeužsipompuoja. Karbiuratorius lieka sausas. Turi suieškoti būdą kaip užpildyti plūdinę kamerą benzinu. Jei karbiuratorius su langeliu (senesnė laida) tai užpompavus turi būti pusė jo apsemta. Jei karbas Žigulio tipo tada visai nežinai ar karbas užpildytas.
Bandyk nukelti karbo dangtelį su plūde. Kameroje turi būti apie 1,5-2 cm benzino. Jei jo nėra, dapili maždaug tiek, ir vėl surinkęs karbą, bandai kurt. Turėtų užsivest ir dirbt, nes kibirkštis sakei yra gera. Dirbant varikliui pompa ims veikti JEI ji iš tikro yra gera. Jei po 10-15 sekundžių variklis užges, tvarkyk pompą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Re: M412 variklis
Zvakes naujos, musa melyna liepsna tarp kontaktu, nepramustos.Juozasretro rašė:tai ką rašo vyrai yra tiesa.Nuo savęs iš savo karčios patirties pridėsiu,jei kuri žvakė buvo užmesta-daug nevark,mesk ją per petį į dilgėles ir suk naują.Žvakių valymas-ampulė lavonui.Bamperis rašė:M-412 variklio kūrimosi problema yra ta, benzino pompa stovi labai aukštai, o pats bakas žemai. Jei važinėji kas dien, jokių problemų. Bet ilgai stovint iš pompos palaipsniui išteka benzinas, ji lieka sausa ir rankiniu būdu nebeužsipompuoja. Karbiuratorius lieka sausas. Turi suieškoti būdą kaip užpildyti plūdinę kamerą benzinu. Jei karbiuratorius su langeliu (senesnė laida) tai užpompavus turi būti pusė jo apsemta. Jei karbas Žigulio tipo tada visai nežinai ar karbas užpildytas.
Bandyk nukelti karbo dangtelį su plūde. Kameroje turi būti apie 1,5-2 cm benzino. Jei jo nėra, dapili maždaug tiek, ir vėl surinkęs karbą, bandai kurt. Turėtų užsivest ir dirbt, nes kibirkštis sakei yra gera. Dirbant varikliui pompa ims veikti JEI ji iš tikro yra gera. Jei po 10-15 sekundžių variklis užges, tvarkyk pompą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 129
- Užsiregistravo: 22 Lap 2010, 16:54
- Miestas: Utena
Re: M412 variklis
Man su motociklu buvo panašus cirkas, niekaip nagalėjau užkurt Užteko užpilti šviežio benzino ir viskas OK Kas liečia maskolį, tai auto su charakteriu, mano pirmos 2 auto buvo (AZLK-2140 ir IŽ-412), vos ne kas rytą korbą užpildavau benzinu, kad užsivest, todėl manau, jei kibirkštis yra kad ir sutrikusiu kuro padavimu turi kurtis kad ir ant 2 cilindrų, o jei kompresija ne kokia, tai užmestas žvakes pravalai ir vėl važiuoji, nes kas kart keist prabanga budavo