ilgai ieškojau po visą Lietuvą GAZ 24,aplaksčiau visus skelbimus,bet nieko gero neradau, o jeigu ir rasdavau,tai būdavo kitos bėdos...ir ką,pradėjau žiūrėt užjūrio,kapitalistinius automobilius,nes jie man pagal ideologiją milijoną kartų arčiau širdies
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chevrolet Corvette Stingray C3
1977 metų, 5,7 V8 motoras, 3pavarų automatas, vairo stiprintuvas, kondicionierius, elektriniai langai, autopilotas, TARGA stogas, odinis salonas, hidraulinė važiuoklė gale šiokia tokia aparatūra.
Kas įdomiausia,tai originale čia yra 160kw, bet dar pilnai neaišku kas slepiasi po kapotu. Variklis matosi,kad dar Amerikoje perrinktas, sudėta labai daug naujų dalių, dar visi lipdukai ant radiatorių visų, generatoriaus ir kitų dalių. Stovi visa nauja Edelbrock įsiurbimo sistema su sport oro filtru, stovi naujut naujutėlis tiesus išmetimas, nežinia ko dar ten yra...Vasarą tikrai suksiu ant Dyno stendo. Tikiuosi 180-200kw
Trauka nežmoniška. Teke vairuot Lexus 200kw, tai Vette geriau traukia
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kai pirkau iš Amerikos,tai nuotraukose atrodė blogiau ir tikėjausi blogiausio,bet parsivarius namo,apžiūrėjus ir nuplovus priėjom prie išvados,kad ji šviežiai Amerikoje buvo sutvarkyta ir perdažyta ir,kad labai nuskilo su jos stoviu. Užsikūrė galima sakyt iškart,nereikėjo net akumo krauti. Tik rodyklė benzino ant akių krenta užkūrus ...
Minusai,tai tokie,kad reikia vieną priekinį kampą sutvarkyti ir saloną visą perrinkti,sutepti lanksčias dalis,nes pvz langai sunkiai važinėja.Nupirkt porą smulkmenų kaip kilimėlius,persiūti vairą.Dar susigaudyt kodėl salone apšvietimas nedega. Darbai laaaaaabai lėtai eina,bet juda Galima sakyt,kad visas dalis jau turiu,bet nėra kada dirbti. Norėjau iki Velykų,bet dabar keliu savo deadline iki Liepos 1 dienos.
foto