Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: 1931 Chenard & Walcker (autobusas)

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Atsakyta: 1931 Chenard & Walcker (autobusas)

Standartinė Gintukas »

Kad nesikartočiau vis apie sunkvežimius pateikiu autobuso? skanuotę.
Pasakykyt kokia čia markė ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Gintukas 04 Geg 2006, 10:11, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Mįslė Nr 111 ( Autobusų istorijos žinovams)

Standartinė WANDERER »

Gintukas rašė:Kad nesikartočiau vis apie sunkvežimius pateikiu autobuso? skanuotę.
Pasakykyt kokia čia markė ?
Pagal viska - vokietis,labai jau toli stovi nuo fotorafo
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Apgailestauju bet ši brošiūra labai gerų nuotraukų ir neturi. Pats pavadinimas tikrai ne vokiškas bet spėju gal kada po bankroto pagal licenziją ir buvo konstruojamas ir Vokietijoje. Kas žino...
AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Standartinė AWD »

Na, jei jau mįslės autorius teigia, jog tai ne "vokietis", t.y. Krauss-Maffei, tada nuotraukoje gali būti vilkikas "Chenard-Walcker' - Prancūzija. Bet aš čia apie vilkiką, o kas darė autobusą, t.y. puspriekabę, tai nepasakysiu...
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Tiesiai į dešimtuką!

Štai ką dar pavyko man rasti apie šią markę internete.

CHENARD & WALCKER (France) 1901-1951

The Chenard & Walcker factory, based in Asnières, started with tricycles and two- and four-cylinder light cars until it was forced to close its doors in 1907.

Promptly resurrected under the name of Société Anonyme des Anciens Etablissements Chenard et Walcker in new premises in Gennevilliers, the firm presented two new models in 1908, a 14/16hp (3020cc) and a 30/40hp (5881cc). In 1912 they offered five different cars, from 7/9 hp ( 1592cc) to 20 hp (5881cc). More cars were presented the following year based on these engines and a new six-cylinder 20 hp (4523cc) appeared. After the war, the factory resumed production with the 14 hp (3015cc) which remained in production for several years. It was followed in 1920 by a 12 hp (2650cc) and in 1921 by a l0 hp. In 1922 came the famous "3 litre" with a 2978cc engine.

The ohc 2-litre, also of 1922, was the winner of the very first Le Mans 24 Hours Race in 1923, and 1924 saw the 22hp straight-eight of 3945cc. In 1925 Chenard and Walcker launched a small 1095cc four-cylinder sports car with the much-admired streamlined "tank" body, capable of 150 kph (94 mph) unsupercharged and 170 kph (106 mph) supercharged. Chenard & Walcker followed this with some medium cars of 1286cc and 1495cc. At the end of the 1930s Chenard & Walcker were struggling desperately to survive with the front-wheel-drive `Aigle' with Citroën four-cylinder or Ford V8 engines. They also made some rear-wheel-driven cars with Citroën engines.
Based in France, Chenard-Walcker was set up in 1905 but only built light vehicles until turning to heavy-duty road tractors in 1919. These were bonneted short-wheelbase "tugs" for hauling independent trailers and featured the companv's own unique design of trailer coupling.

Load capacity of the early machine was around 5 tonnes but there was a later version for 10 tonnes. The tractors were marketed by subsidiary S.A. des Trains Chenard-Walcker-FAR. Licensed production by Minerva of Antwerp began in 1920 and. from 1930, they were also built under licence by Beardmore Multiwheeler in the UK. Those built in Antwerp were badged as Minerva. Heavy tractors for train weights of up to 25 tonnes were also offered. Some production of ordinary load-carrying 5 to 6-tonne trucks took place from the mid 1930s.
Though taken over in 1946 by Peugeot, Chenard remained independent for the next few years, producing light vans. In 1951 gone. (Vintage European Automobiles)

O visą kitą pridedu žemiau. Ši brošiūra išspausdinta olandiškai. Tik tiek supratau kad metai lyg tai ir 1931. Puspriekabės rėmas yra Vokswagen gamybos, tilpdavo nuo 50 iki 70 keleivių. Variklis 4 litrų 6 cyl 46 ar 66 AJ.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Gintukas 24 Bal 2006, 15:44, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Ir dar:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Dar:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

AWD rašė:Na, jei jau mįslės autorius teigia, jog tai ne "vokietis", t.y. Krauss-Maffei, tada nuotraukoje gali būti vilkikas "Chenard-Walcker' - Prancūzija. Bet aš čia apie vilkiką, o kas darė autobusą, t.y. puspriekabę, tai nepasakysiu...
Rasydamas apie "vokieti"as irgi turejau galvoje "KRAUSS-MAFFEI"
AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Standartinė AWD »

[quote="Gintukas"]Tiesiai į dešimtuką!

.


O visą kitą pridedu žemiau. Ši brošiūra išspausdinta olandiškai. Tik tiek supratau kad metai lyg tai ir 1931. Puspriekabės rėmas yra Vokswagen gamybos tilpdavo nuo 50 iki 70 keleivių. Variklis 4 litrų 6 cyl 46 ar
66 AJ

Gerbiamasai G., viskas gražu, ir olandiškai visai nebūtina mokėti, kad suprastum, kas tam prospekte parašyta. Bet ponas G., būk geras, pasakyk forumui, prie ko čia "Volkswagen"? Jei kas dar nežino, tai priminsiu - firma "Volkswagen" atsirado po to, kai A.H. padėjo akmenį į pirmojo pastato pamatus Volfsburge 1938 metais. Gi prospektas - 1931 metų...
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Man reikėtų naudotis kirpėjų patarimu devynis kartus matuok dešimtą kirpk.
p. AWD esi teisus. Taigi čia užrašyta Volgwagen o ne Volkswagen.
Apmaudi klaida :oops: