laurynas400 rašė:Remo priekine dalis kelia itarimu, tie keli galai gali nesunkiai atsikabint nuo konstrukcijos, reiktu matuot, bet del tos priekines pakabos panasu, kad v8 variklio neikisi. Ne mano reikalas, bet 17' ratai cobrai netinka. P.s. turiu atsargini galini kapota... Sekmes.
Ratai - be abejo, geriausias variantas būtų 15' Halibrand GTD5 replikos su BF Goodrich radial T/A ar kitomis senovinėmis padangomis, tačiau, atsižveliant į faktą, kad ir esami ratai tenkina, o aukščiau paminėtam komplektui reikėtų išskirti papildomai 2000 eurų, apsispręsti nebuvo sunku
Rėmą gavau kastruotą - yra išpjautos kelios dalys. Bet kuriuo atveju, jis bus papildomai sutvirtintas. O dėl V8 variklio - tikrai ne problema
Po ilgo informacijos rinkimo, buvo nuspręsta rinktis 1UZ-FE V8 variklį iš Lexus LS400 (MK1), kuriom į kompanija nupirkta BMW 6 bėgių mechaninė pavarų dėže nuo E39, 3.0D. Abu sujungti per specialiai tam pagamintą adapterį. Taip pat pagamintos variklio pagalvės, pritvirtinti kronšteinai ir variklis su pavarų dėže jau "stovi"

Tiesa, dar reikės vieno skersinio po pavarų dėže.
Taip pat užsakyta krūva apdailos dalių.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.