Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki kolegos
i mano garažą atriedėjo toks gana įdomus "egzempliorius" eskortinis K-750M. Kad moto tikrai tam buvo skirtas, nėra abejonių
klausimas dėl variklio, gal kas žinote ar įmanoma sužinoti variklio metus pagal numerį??
idomu sužinoti ar tas variklis galėjo būti dedamas į eskorto motociklus ar tai tiesiog eilinis "dniepro matoras", esu kažkur skaites kad "tarnybinių moto" tepalo matuoklė buvo dažoma raudonai, ant šito variklio taip ir yra, nesu tikras ar tai tiesa, gal kažkas turi daugiau info apie eskortinius-palydos motociklus.
Dėkoju už info iš anksto
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
dažymas motociklo, nežinau ar tokį turėjo eiliniai
priekinis stiklas-toks buvo montuojamas ant eskorto, pas maniškį yra likę ryškios žymos ant sparno ir faros kad jis ten stovėjo
ir dar idomi lentelė "šildikas", kažkodėl nėra net vietos variklio numeriui, tik metai ir rėmo nr, ir rėmo nr. prasideda raide rus. "B", po to skaičiai, aš kažkaip nesu mates taip.
Gal kas turit daugiau info apie tai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
skaičiau aš ten , man įdomiausia ar variklis tų metų, todėl ir klausiu ar įmanoma pagal variklio nr. surasti kelintų metų jis gamybos
Kiek man paciam teko dometis, tai K750M eskortui pradejo eiti butent nuo 1967 metu. Su MT8 varikliu jie buvo pradeti komplektuoti nuo 1968 metu. Taipogi staipsniuose teigiama, kad MT8 variklis buvo atsparesnis perkaitimui, del to ji dedavo ir i senesnius eskortinius motociklus ji vairuojantys arba aptarnaujantys asmenys (kas galejo nutikti ir Jusu atveju). Kiek glumina ir Jusiskio variklio Nr. Jei seka buvo taisiklinga ir pirmasis MT8 variklis buvo pazenklintas Nr. 1 (o iki 1968 metu jie tik buvo testuojami ir reikia manyti ju nebuvo prigaminta 1000-ciais), tuomet klausimas kaip cia su tuo originalumu... Kiek matau Jusu remas neturi sonines pastatymo kojeles, kuri teoriskai turetu buti. Tokiu atveju jei ardysite reduktoriu (jei jo pora dar gamykline), atkreipkite demesi ar jis kartais nera greitinta.
skaičiau aš ten , man įdomiausia ar variklis tų metų, todėl ir klausiu ar įmanoma pagal variklio nr. surasti kelintų metų jis gamybos
Kiek man paciam teko dometis, tai K750M eskortui pradejo eiti butent nuo 1967 metu. Su MT8 varikliu jie buvo pradeti komplektuoti nuo 1968 metu. Taipogi staipsniuose teigiama, kad MT8 variklis buvo atsparesnis perkaitimui, del to ji dedavo ir i senesnius eskortinius motociklus ji vairuojantys arba aptarnaujantys asmenys (kas galejo nutikti ir Jusu atveju). Kiek glumina ir Jusiskio variklio Nr. Jei seka buvo taisiklinga ir pirmasis MT8 variklis buvo pazenklintas Nr. 1 (o iki 1968 metu jie tik buvo testuojami ir reikia manyti ju nebuvo prigaminta 1000-ciais), tuomet klausimas kaip cia su tuo originalumu... Kiek matau Jusu remas neturi sonines pastatymo kojeles, kuri teoriskai turetu buti. Tokiu atveju jei ardysite reduktoriu (jei jo pora dar gamykline), atkreipkite demesi ar jis kartais nera greitinta.
kas liečia variklio ženklinimą, man nesitiki kad pradėjo ženklinti 0001 a 1, gal kam teko matyti kažkoki panašų ženklinima,pasidalinkit ir pataisykite jeigu klystu
manau kad ir pradžioje bet kokius 5000-čius per metus turėjo pagaminti, mano atveju 3794, tai gal ir galėjo būti pradžia gamybos.
Dėl variklio keitimo kad keisdavo aš irgi skaičiau, o kojelė šoninės kojelės pažiūresiu, lygtais kažkoks tvirtinimas yra, galinį reduktorių išardysiu, pačiam smalsu