Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: Panhard Dyna Z
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
savas1990
- Forumietis

- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 08 Spa 2006, 15:26
- Miestas: Marijampole
Atsakyta: Panhard Dyna Z
marke ir modelis. gal dar kas metus pasakys 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo savas1990 15 Lap 2006, 13:49, redaguota 1 kartą(us).
-
Gintukas
- Forumietis

- Pranešimai: 4780
- Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47
Re: mįslė 251
Dyna Panhard apie 1958 ( iš atminties).savas1990 rašė:marke ir modelis. gal dar kas metus pasakys
-
savas1990
- Forumietis

- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 08 Spa 2006, 15:26
- Miestas: Marijampole
Re: mįslė 251
taip tai yra Panhard Dyna Z, 1959m.Gintukas rašė:Dyna Panhard apie 1958 ( iš atminties).savas1990 rašė:marke ir modelis. gal dar kas metus pasakys
-
savas1990
- Forumietis

- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 08 Spa 2006, 15:26
- Miestas: Marijampole
The Panhard Dyna Z was one of the last Panhard cars to be made, perhaps the last (potentially) really important model. Panhard was one of the world's oldest auto manufacturers and made cars that would have helped more to conserve gasoline in the 1970s energy crisis if they had remained in production longer. Remembering them may help, in the future, to deal with decreasing energy supply and global warming. Having introduced (and abandoned) things as basic as the front engine rear drive configuration, Panhard, like Citroën, considered itself a leader, not a follower. The Dyna Z had an amazing array of unusual engineering choices.
The Dyna X was replaced by the more streamlined, envelope bodied, Panhard Dyna Z in 1954. This became the PL 17 in 1959, in an attempt to conform to the styles of the time. The Z's body was originally aluminum, like that of the X, with steel tube subframes front and rear, joined by steel plate reinforcements in the side sills, but this was gradually replaced by steel during 1956. By 1958, only the bumpers, the gasoline tank, the engine cooling shroud and most of the engine and transaxle cases were aluminum, but the weight was still quite low for a relatively comfortable six place sedan. Its unusual and very modern design gave it a unique combination of space, ride comfort, performance and fuel economy at a very competitive price. But reliability suffered and fuel prices were not high enough, even in France, that people put energy efficiency first. It also had some engine and wind noise. The Tiger version had a racing inspired engine and a full cooling shroud.
From this description one can understand why wags called the Panhard Dyna family "the world's most expensive economy car."
The Dyna X was replaced by the more streamlined, envelope bodied, Panhard Dyna Z in 1954. This became the PL 17 in 1959, in an attempt to conform to the styles of the time. The Z's body was originally aluminum, like that of the X, with steel tube subframes front and rear, joined by steel plate reinforcements in the side sills, but this was gradually replaced by steel during 1956. By 1958, only the bumpers, the gasoline tank, the engine cooling shroud and most of the engine and transaxle cases were aluminum, but the weight was still quite low for a relatively comfortable six place sedan. Its unusual and very modern design gave it a unique combination of space, ride comfort, performance and fuel economy at a very competitive price. But reliability suffered and fuel prices were not high enough, even in France, that people put energy efficiency first. It also had some engine and wind noise. The Tiger version had a racing inspired engine and a full cooling shroud.
From this description one can understand why wags called the Panhard Dyna family "the world's most expensive economy car."