Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: 1941 Lincoln Continental Coupe

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Atsakyta: 1941 Lincoln Continental Coupe

Standartinė ryce »

Patiko misles :-) Sekmes speliojant... :roll:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo ryce 19 Lap 2006, 21:25, redaguota 2 kartą(us).
Vartotojo avataras
savas1990
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 08 Spa 2006, 15:26
Miestas: Marijampole

Re: Misle Nr.260

Standartinė savas1990 »

ryce rašė:Patiko misles :-) Sekmes speliojant... :roll:
ford?
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4030
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

Lincoln
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

1941 Lincoln Continental Coupe.
Svėrė 3890 svarų, kainavo 2727 to meto USD. Pagaminta buvo apie 850 vnt. Visi to meto Lincoln automobiliai turėjo 4,79 Litro V-12 120 AJ variklius.
Paskutinį kartą redagavo Gintukas 19 Lap 2006, 17:48, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Standartinė ryce »

Gintukas rašė:1941 Lincoln Continental Coupe.
Svėrė 3890 svarų, kainavo 2727 to meto USD. Pagaminta buvo apie 850.
Vat ir nepilnas pavadinimas... :roll:
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

1941 -aisiais "Zephyr" pavadinimas nebebuvo naudojamas kartu su "Continental", jeigu Tamsta apie tai.
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Standartinė ryce »

Gintukas rašė:1941 -aisiais "Zephyr" pavadinimas nebebuvo naudojamas kartu su "Continental", jeigu Tamsta apie tai.
Dar buvo, stai irodymas :-) Tiek to uzskaitom :wink:

1941 LINCOLN ZEPHYR CONTINENTAL CLUB COUPE, Lincoln Zephyr Continental Club CoupeVIN: H115120Black with Grey Cloth InteriorThe Continental was the spectacular departure from the standard Zephyr production and was the first of the line of Continentals that continues today. For its era, it was a impressive piece of advanced engineering. Powered by a silky-smooth V12, with power driven through a 3-speed transmission with overdrive, this car supplies fabulous, smooth, quiet performance. Also of interest, this car has been fitted with special detailing not found on other cars.Having been the subject of a very thorough restoration many years ago, it is in excellent condition, both above and below. The paintwork has a mirror finish quality and the chrome is excellent all around. There are no flaws of any significance anywhere on the exterior. The extremely high quality paint and chrome sets off nicely the dramatic fender and grille lines. All the original lenses and badges remain, and all are in very good condition. The interior of the Lincoln Zephyr Continental Club Coupe is an impressive sight regardless. This car, in particular, is stunning as a beautiful formed wood steering wheel was built for the previous owner, a lumber tycoon. The gold trimmed knobs and levers are in excellent condition, as are the seats, carpet, door panel, and headliner upholstery. The art-deco dash is wonderfully preserved and finished in a dark burgundy, with all the original knobs and switches intact and present. The car drives like a dream- smooth, quite performance. The engine was totally rebuilt by Selby and Sons in Santa Rosa, California not more that 1,000 miles ago. Consequently, it pulls strong with no smoke and virtually no sound from beneath the hood. The transmission is in good working order, is easy to shift, and does not pop out of gear under deceleration. The brakes are effective and stop the car evenly, and the suspension is soft and compliant. There are no rattles. The engine compartment was nicely detailed when the motor was rebuilt and is currently fit to show. The underside of the car shows that the scope of the restoration was both cosmetic and mechanical, and the car has apparently only been driven in fair weather conditions since. Having been thoroughly restored and rebuilt, this example will be a delight to own, and represents excellent value as a historic motor car. As part of a large collection, as a weekend driver, or as a show car, it is sure to be an impressive vehicle to see and to experience. With the car come some tools, and records for the last 14 years.
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Aš naudoju automobilių istorikų parašytomis knygomis, ir tikiu kas jose parašyta visuomenei. Tamstos tekstas yra paimtas iš pirmo žvilgsnio iš internetinio pardavėjo, kuris populiariai paėmė ir išvardino visus jam žinomus pavadinimus, kad tik ko brangiau "iškišti" prekę.
Tad šiuo atveju pagal kėbulo išvaizda netinka vartoti žodžius "Zephyr " ir
" Club", kurie buvo vartoti metais anksčiau. Tai tiek mano komentaro.
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Standartinė ryce »

Gintukas rašė:Aš naudoju automobilių istorikų parašytomis knygomis, ir tikiu kas jose parašyta visuomenei. Tamstos tekstas yra paimtas iš pirmo žvilgsnio iš internetinio pardavėjo, kuris populiariai paėmė ir išvardino visus jam žinomus pavadinimus, kad tik ko brangiau "iškišti" prekę.
Tad šiuo atveju pagal kėbulo išvaizda netinka vartoti žodžius "Zephyr " ir
" Club", kurie buvo vartoti metais anksčiau. Tai tiek mano komentaro.
Gali buti, kad Tamsta esate teisus, jei sakote, kad remiates istorinem knygom, taciau sis pardavejas yra labai rimtas ir parasiau jam, kad jei gali nufotografuotu dokumentus arba lentele variklio skyriuje su duomenimis, toks butu mano komentaras!
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

ryce rašė:
Gintukas rašė:Aš naudoju automobilių istorikų parašytomis knygomis, ir tikiu kas jose parašyta visuomenei. Tamstos tekstas yra paimtas iš pirmo žvilgsnio iš internetinio pardavėjo, kuris populiariai paėmė ir išvardino visus jam žinomus pavadinimus, kad tik ko brangiau "iškišti" prekę.
Tad šiuo atveju pagal kėbulo išvaizda netinka vartoti žodžius "Zephyr " ir
" Club", kurie buvo vartoti metais anksčiau. Tai tiek mano komentaro.
Gali buti, kad Tamsta esate teisus, jei sakote, kad remiates istorinem knygom, taciau sis pardavejas yra labai rimtas ir parasiau jam, kad jei gali nufotografuotu dokumentus arba lentele variklio skyriuje su duomenimis, toks butu mano komentaras!
Kokiais ktriterijais nustatai pardavejas rimtas ar ne?