ROVER 105R - 1957 metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by virginijus007 »

Raimis wrote:Pliusas į korpusą buvo jungiamas ir visoj sovietinėj technikoj maždaug iki 1960 metų.


Čekoslovakiškos Jawutės iki 1974 metų taip pat pliusas būdavo į rėmą.

Temos autorius šaunuolis, labai krupštus. Stebiu projektą ir laukiu vis naujo papildymo, kaip naujos kokio nors serialo serijos :D
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Darbai su variklio bloku buvo sustoję, nes reikėjo rasti sprendimą kaip tvarkyti cilindrus.
Ieškojau Jungtinėje Karalystėje remontinių stūmoklių. Bet šiam varikliui reikalingi išskirtiniai stūmokliai su palaikomu 8,5:1 suspaudimo laipsniu - tokie buvo gaminami tik 1957-58 metų 105 modeliams ir skirtiems tik britų rinkai nes benziną su aukštu oktaniniu skaičiumi jau turėjo britai. Buvo užuomazga gauti remontinių stūmoklių komplektą be žiedų už 720 svarus + siuntimas + 26 procentai importo mokesčių. Bet šios idėjos teko atsisakyti dėl didelės sumos ir visgi nežinau ką gausiu - ar stūmokliai tikrai bus su 8,5:1 suspaudimu (iš išvaizdos net nežinau kaip juos atskirti 7,5:1 ar 8,5:1). Susiradau meistrą kuris žadėjo sudėti sausas gilzes privedant prie turimų nominalių stūmoklių ir nušlifuoti bloko viršų. Susirenku dalis ir lekiu pas meistrą į Klaipėdą. - O vyre nieko nebus, kur aš užfiksuosiu gilzes, kaip nušlifuoti viršų, jei jis pasviręs ir ilgas, žodžiu aš paprastus 7 blokus padarau , kol čia su vienu išsiterliosiu. Teko grįžti namo :x . Susiradau kitą firmą Marijampolėje , atsiliepė į telefoną moteris. - taip žinoma galime sugilziuoti cilindrus, tik skambinkite kitu numeriu po kelių valandų mano sūnui, nes dabar tai ir man neatsiliepia, žinote kaip būna po savaitgalių. Na po tokio pokalbio nebenorėjau nei skambinti :apalpti: . Ieškome toliau. Skambinu į Asvelą ir išsiunčiau bloko foto. - taip, taip galime padaryti tik turite atvežti bloką kad meistras gyvai pamatytų. Tai gal galiu su meistru pakalbėti, ar tikrai galės padaryti. - kol bloko nebus niekas meistro nekvies. Nežinau, Asvelo rekomendacijos nėra blogos, bet jei iš Šilutės nuvažiuoti į Vilnių, kad tik parodyti 1957 metų bloką, kaip nematytą eksponatą ir grįžti atgal be nieko tai visai būtų negerai. Be to ten ir kainos šių eilinių darbų gan aukštos, o kai pamatys vienetinį tai nežinia kiek sugalvos papildomai užkelti kainą . Pavyko surasti dar vieną meistrą, kuris sutiko sugilziuoti. Gilzės leidžiamos giliau - iki stūmoklių darbinių vietų. Bloko viršų nešlifavo nes gilzėm netrukdo ir paviršius neblogai išsilaikęs. O norint nušlifuoti bloko viršų, reikėtų gaminti ašį per visą bloką, kuri dedasi į pagrindinių indėklų vietą ir blokas kreipiamas iki reikiamo kampo. Žodžiu blokas sugilziuotas ir ruošiamas dažymui.
DSC06419.JPG

95 Benzinas 1957 metais :puiku:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

DSC05868.JPG
DSC06031.JPG
DSC06174.JPG
DSC06178.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Šiam varikliui reikalingi žiedai 2,7/8'' colio diametro, kas atitinka 73,025mm. Reikiami žiedų pločiai yra 1,78mm + 1,78mm + 2,37mm + 3,96mm ir x 6 viso 24 žiedai. Jei ką pavyksta rasti pagal diametrą, tai netinka žiedų pločiai ir žiedų komplektai būna sudaryti 4 cilindrams ir tik po 3 žiedus, o stūmokliams didinti žiedų griovelius pagal svetimus žiedus nesinori. Pavyko nupirkti originalių pločių žiedų komplektą visiems 6 cilindrams, bet padidinto dydžio. Teko padirbėti prie žiedų juos trumpinant iki reikiamo dydžio šiluminio tarpelio. Tarpelį padariau 0,28mm. Su tokiu žiedų pritaikymu žinau kad tai nėra gerai, nes žiedai ne vienodai prigula prie cilindrų, bet tikiuosi kad variklis prisidirbs. Na gal rasiu kur nupirkti nominalių žiedų rinkinį, kol dar nebus atkurtas automobilio kūnas - tai pakeisiu geresniais. Pagal žinyną rodo kad stūmoklį nuo švaistiklio atjungti ir sujungti reikia per variklio viršų (švaistiklis yra platus ir nelenda per cilindrą). Bet tai didelė problema, nes trukdo bloko pakeltas šonas ir priėjimo ten minimaliai. Norint taip sujunginėti būtina pasidaryti sujungimui įtaisą. Šios minties atsisakiau ir sujungtus stūmoklius į cilindrus stačiau per bloko apačią.
DSC06154.JPG
DSC06079.JPG
DSC06080.JPG
DSC06432.JPG
DSC06171.JPG
DSC06168.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Smėliuotas išmetimo kolektorius. Man labai patinka šitoks darbo rezultatas, kai surūdijęs geležis tampa tarsi nauja, ką tik pagaminta detalė. :D
DSC06045.JPG
DSC06046.JPG
DSC06052.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Nupirktas alkūninio veleno priekinis riebokšlis ir kelios variklio tarpinės.
DSC06190.JPG
DSC06192.JPG
DSC06255.JPG
DSC06258.JPG
DSC06263.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Renkant variklį tenka susitvarkyti ir greičių dėžę, nes viskas jungsis kartu į krūvą su varikliu. Smagračio gaubte pažymėjau variklio tepalo kanalus, kuriais tepalu maitinasi automatinės dėžės sankabos pūslė jei ją taip galima pavadinti, nes joje šlapios sankabos andeklų nėra tik koks tai išcentrinis neardomas mechanizmas. O į tą pūslę statosi velenas su paprastu sankabos diskeliu ir diskatoriu :roll: .
DSC06215.JPG
DSC06217.JPG
DSC06270.JPG
DSC06271.JPG
DSC06274.JPG
DSC06299.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Atsukau greičių dėžės dangčius, kur dėžė gyvena tepale. Tai ten vaizdas puikus :puiku: ir dėžės vidurius liksiu neliestus.
DSC06300.JPG
DSC06304.JPG
DSC06305.JPG
DSC06312.JPG
DSC06318.JPG
DSC06315.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by kęstutis »

Tvarkau mechaninę sankabos dalį, kuri turės būti valdoma automatiškai nuo vakumo :D . Na veikimo principas kuo tai primena SMART automobilio, tik ten valdymas elektra.
DSC06370.JPG
DSC06372.JPG
DSC06374.JPG
DSC06381.JPG
DSC06383.JPG
DSC06387.JPG
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

Re: ROVER 105R - 1957 metų

Post by virginijus007 »

Ta pūslė su skysčiu vadinama "hidromova" lietuviškai. Pas mus darbe dar kai kur naudojamos.

Čia anglų kalba video, labai gražiai jos veikimo principą paaiškina. Tame YouTube kanale daug naudingos ir lengvai virškinamos informacinių filmukų yra, rekomenduoju. :puiku:

https://youtu.be/leCEmJA0WsI
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Post Reply