Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Per riebus mišinys? (Dnepr MT 10-36)

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Ačiū už informaciją. Parduotuvėje esančiame kataloge Dnepro nebuvo. Rinkau pagal kitus motociklus.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Kamo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 03 Geg 2006, 14:43
Miestas: Vilnius

Standartinė Kamo »

Sveiki,
Nors simptomai kaip per riebaus mišinio, bet tai gali būti ir kibirkšties problemos. Jeigu babina tipinė, su dviem išvadais (i abu cilindrus muša ), tai ji gana prasta. Siūlo ją keisti, virinti parafine ir t. t. Man būdavo dėl babinos gęsdavo per lietų, kai gaudavo uždegimo sistema drėgmės. Dabar naudoju dvi 6V nuosekliai sujungtas Javos babinas 12 V Urale. Neatitinka originalo, užtat gerai veikia.
Dar kiekvienam žvakės kalpokėlyje yra triukšmų slopinimo varža. Jei nors viena subyrėjo, irgi sunkiai vesis, reiktų su testeriu patikrinti.
Karolizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 04 Gru 2004, 19:04
Miestas: vilnius
Susisiekti:

Standartinė Karolizz »

voztuvus dar pereguliuok :wink:
Vartotojo avataras
Edgaras.v
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
Miestas: Kaunas

Standartinė Edgaras.v »

O negali buti nesandariai uzsidaroma pludes kamera ir per didelis degalu kiekis vis patenka i cilindrus. Pvz., jei uzgesinus varikli, jis kuriamas iskarto, tai dar nespeja pradet garuot benzinas, o jei kuriamas veliau, tai kai vis degalai sunkiasi pro tas skylutes prie difuzoriaus ir aktyviai garuoja, tada variklis uzsisiurbia ir blogai kuriasi.
senex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė senex »

Man taip pat teko susidurti su panašia problemą. Pakeičiau gal 6-ias poras karbiuratorių 301, kelias uždegimo rites, aibę žvakių ir etc. Atrodo sureguliuoji degimą ir karbus ( nežinau ar jie aplamai "reguliuojasi"...), lyg viskas veikia, bet pravažiuoji ir vėl viskas iš naujo. Tikrinau plūdes ir adatas, lygį - viskas gerai. Žaidžiau perstatinėdamas droselinės sklendės adatą, su kuro lygiu...Pasidariau degimą be išcentrinio reguliatoriaus -atrodė kad pagerėja, bet variklis gerai veikė tik tam tikrais režimais. Vėl pastačiau viską kaip priklauso. Kuro mišinio varžtas vieną kartą atsireguliuoja vienaip-kitą kitaip. Pravažiuoji - nebedirba tai vienas, tai kitas cilindras
Čia jau senokai buvo, gal ne viską tiksliai pamenu, bet man susidarė įspūdis kad juose kuras užverda ir po slėgiu veržiasi į difuzorių.
Viskas išsiprendė kai pastačiau senos Jawos karbus (lyg nuo 250 kūb. cm, jų difuzorių skersmuo su 350 kūb. cm lyg vienodas, skiriasi tik pagr. žikleriai (čia Jawistai galėtų patikslinti)). Reguliuojant laisvą eigą juntamai reguliuojasi mišinio bei apsūkų varžtai, žvakės švarios, kuriasi gerai ir šaltas ir karštas. Vienu žodžiu aš jais likau patenkintas. Nuo dažno žvakių sukiojimo sugadinau uždegimo žvakių srėgius galvutėse, teko keisti galvutes ir iškilo kita problema-"užklinija" išmetimo vožtuvai. Bet tai bus ateityje atidaryta kita tema.O apie K301 karbiuratorius mano nuomonė...(na keiktis negražu).
P. S. motociklas M63
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

Čia jau senokai buvo, gal ne viską tiksliai pamenu, bet man susidarė įspūdis kad juose kuras užverda ir po slėgiu veržiasi į difuzorių

Jeigu korbiuratoriai prisukti per plonas tarpines tai taip ir atsitinka.Po korbiuratoriumi turi būti 3 tarpinės: 2 iš kartono, o tarp jų 3-4mm paronitinė.Tada benzinas neužvirs.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Pakeičiau žvakes- įsukau naujas rusiškas A11. Pavažinėjau, kol gerai įkaito. Rezultatas tas pats- karštas nesikuria. :evil: Pažiūrėjau, ar yra kibirkštis (ant cilindro padėjau kitą žvakę). Susižavėjimo nekelia :? Spaudžiant kikstarterį šoka kelios kibirkštys, bet įvairaus galingumo- viena normali, kita visai silpna ir pan. Matyt, teks pasinaudoti kolegos Narcizo iš Rokiškio (dalyvavo Jūros šventėje su tokia pat kaip mano Pobieda) patarimu- dėti dvi automobilio indukcines rites (babinas).
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Kamo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 03 Geg 2006, 14:43
Miestas: Vilnius

Standartinė Kamo »

Sveiki,
Truputį informacijos iš savos patirties.
Jei 12V sistema, tai geriausiai naudoti nuosekliai sujungtas 6V Javos babinas-jos mažesnės . Jei vietos yra (purvasargiai, lankai) , tinka ir automobilinės nuo kontaktinio uždegimo 12V su papildoma varža-Moskvičių ar Volgų. Varžas reikia išmesti. Esmė kad srovė per kontaktus būtų iki 5-6 amperų-kitaip gali perkaisti kontaktai ir atsileisti jų spyruoklė.
Lygiagrečiai sujungti babinų nepatartina, nes cilindro, kuriame išmetimas, žvakėj kibirkštis šoks anksčiau ir nusiurbs dalį energijos iš kitą cilindrą aptarnaujančios babinos, nes jos tiesiai sujungtos. Be to, perdaug išauga srovė per kontaktus.
6v uždegimo sistemai tokios pat babinos jungiamos lygiagrečiai , bet per papildomus diodus (srovė >5A, itampa >500V) kiekviena, kad nebūtų energijos nusiurbimo.
Grįžtant prie problemos-dar yra toks niekadėjas kondensatorius. Gal jis pašilęs nebelaiko įtampos? Buvo ir toks atvejis.
Vartotojo avataras
dambras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 01 Bal 2009, 14:07
Miestas: Kaunas

Standartinė dambras »

Ieskojau zvakiu NGK BP4HS, bet, kaip sake pardavejas, P raidele nurodo, kad zvake yra masinine (akmenukas su cokoliu is po sriegio yra islindes) ir pasiule zvakes B5HS, tai veikia puikiai, vedasi ir is pirmo spyrio koja, beliko karbus susireguliuoti. Gal NGK kataloge klaida?
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Tema sena, bet reikėtų pasakyti, kaip išsprendžiau problemą. Tiesiog įdėjau elektroninį degimą. Nusipirkau specialų komplektą. Viskas susimontuoja į vietą, autentiškumas praktiškai nenukenčia. Užtat problemų- kaip nebūta. Kuriasi fantastiškai- nereikia nei oro sklendės sukioti, nei pumpuoti. Ir šaltas, ir karštas. Kibirkštis tokia stipri, kad kartais tik įjungus degimą jau cilindre esantį mišinio likutį uždega ir nestipriai šauna net nespaudžiant kikstarterio.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Skelbti atsakymą