Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
VW Beetle Convertible
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
savo rasytas zinutes (temas) galite redaguoti ir pats, na, bet ko gi nepadarysi... apie vabala nuomones neturiuBlack rašė:Rėžia akį mano padaryta klaida pavadinime ( Beatle ). Prašau moderatorių pataisyti į "Beetle", nes atrodo, kad ši tema tuo nesibaigs. Gavau "vabaliuko"nuotraukas, kaip jis dabar atrodo ir norėčiau išgirsti nuomones. Kalba krypsta apie jo pargabenimą į Lietuvą, todėl norėčiau sužinoti, kokia suma būtų reali už šitą auto. "Avarija" pasirodo labai jau nedidelė buvo, bet dugno tai nuotraukų nėr... Ką gi, pasikliausime nuojauta.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Dėkoju už pataisą ir atsiprašau už savo nerangumąkitoks rašė:savo rasytas zinutes (temas) galite redaguoti ir pats, na, bet ko gi nepadarysi... apie vabala nuomones neturiuBlack rašė:Rėžia akį mano padaryta klaida pavadinime ( Beatle ). Prašau moderatorių pataisyti į "Beetle", nes atrodo, kad ši tema tuo nesibaigs. Gavau "vabaliuko"nuotraukas, kaip jis dabar atrodo ir norėčiau išgirsti nuomones. Kalba krypsta apie jo pargabenimą į Lietuvą, todėl norėčiau sužinoti, kokia suma būtų reali už šitą auto. "Avarija" pasirodo labai jau nedidelė buvo, bet dugno tai nuotraukų nėr... Ką gi, pasikliausime nuojauta.
-
vabalėnas
- Forumietis

- Pranešimai: 253
- Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
- Miestas: Vilniaus užkampis
Sprendžiant iš šių nuotraukų, automobilis tikrai yra restauruotas kokybiškai. Tačiau po restauravimo ilgai laikytas po atviru dangumi, o gal būt važinėtas ir žiemą. Prisitraukus nuotrauką, palei slenkstį matosi labai daug rūdelių, be to stipriai oksidavę visi aliuminio paviršiai: pakojos aliuminio juostelė ir ratlankiai. Bet praėjus dvylikai metų po paskutinio perdažymo, tai visai normalu. Tik gaila, kad įdėjus tiek lėšų automobilio restauravimui, jis vėliau laikytas lauke.
Salono kilimai jau nebe autentiški, tačiau persiūti labai kokybiškai, tik plastmasinius kilimėlius reikėtų išimti.
Pedalų blokas perlenktas, tačiau jis visas nusiima ir galima nesunkiai viską atstatyti.
Buferiai taip pat jau pakeisti, tačiau nauji buferiai pagaminti pigesnio gamintojo ir nevariuoti, dėl to stipriai aprūdiję.
Tokių metų automobiliai dėl perrūdijimo dažniausiai jau nebeturi dugno. Įdomu būtų sužinoti, jo slenksčiai ir grindys dar autentiškos, ar jau kas nors keista. Jei slenksčių stovis pakenčiamas, neabejotinai reikia griebti šį automobilį. Net jei ir variklis leisgyvis ar iš vis nebegyvas (variklio remontas Lietuvoje kainuotų 3000 litų).
Iš šių nuotraukų galima spėti, kad visas dugnas turi būti apsitraukęs rūdžių sluoksniu. Dažnai pasitaiko, kad parduodant seną automobilį, dugnas būną visai šviežiai nuteptas kokia nors terlione. Tai daroma norint padaryti geresnį įspūdį ir paslėpti rūdis, tačiau efektas tada būna priešingas, rūdys ten plinta kosminiu greičiu. Tuomet skubiai viską reikia šveisti iki blizgesio.
Gerą dugno stovį apibūdina lengvai užsidarančios durelės. Jei kėbulas persikreipęs, durelės dažnai užsidaro sunkiai, tarpai tarp kėbulo ir durelių būna nevienodi.
Tvirtas ir nesurūdijęs dugnas kabrioletui labai svarbu, nes tai vienintelė nešančioji kėbulo dalis. Sedanams bendrą kėbulo standumą prilaiko ir dugnas, ir stogas, o kabrioletams tik dugnas.
Labai svarbu gerai veikianti Vabalo pavarų dėžė, nes atsarginių dalių dėžėms nėra, o ir pavarų dėžių meistrą surasti Lietuvoje labai sunku. Dažnai atsitinka taip, sugedus pavarų dėžei, vėliau ieškomas donoras pavarų dėžei gauti.
Šis Vabalas sukomplektuotas eksportui į JAV, bet iš esmės skiriasi tik elektros instaliacija. Žibintai neapšviečia dešinio kelkraščio; gabaritinė lemputė šviečia ne pagrindiniame žibinte, o posūkiuose; įjungus degimą turi pasigirsti signalas; gale posūkiai ne geltoni, o raudoni (galiniai žibintų stiklai matosi jau pakeisti).
Nuotraukose ant variklio gaubto prisegtas ženkliukas ''Volkswagen'', tokius ženkliukus segdavo eksportiniams modeliams į JAV ir kitas šalis. Europiniams kabrioletams segdavo ženkliuką ''VW 1500 L''.
Trumpai tariant, vaizdas tikrai neblogas, už tokią kainą pirkti verta. Nes pasitaiko visai sugriūvusių VW kabrioletų, už kuriuos prašo labai brangiai.
Salono kilimai jau nebe autentiški, tačiau persiūti labai kokybiškai, tik plastmasinius kilimėlius reikėtų išimti.
Pedalų blokas perlenktas, tačiau jis visas nusiima ir galima nesunkiai viską atstatyti.
Buferiai taip pat jau pakeisti, tačiau nauji buferiai pagaminti pigesnio gamintojo ir nevariuoti, dėl to stipriai aprūdiję.
Tokių metų automobiliai dėl perrūdijimo dažniausiai jau nebeturi dugno. Įdomu būtų sužinoti, jo slenksčiai ir grindys dar autentiškos, ar jau kas nors keista. Jei slenksčių stovis pakenčiamas, neabejotinai reikia griebti šį automobilį. Net jei ir variklis leisgyvis ar iš vis nebegyvas (variklio remontas Lietuvoje kainuotų 3000 litų).
Iš šių nuotraukų galima spėti, kad visas dugnas turi būti apsitraukęs rūdžių sluoksniu. Dažnai pasitaiko, kad parduodant seną automobilį, dugnas būną visai šviežiai nuteptas kokia nors terlione. Tai daroma norint padaryti geresnį įspūdį ir paslėpti rūdis, tačiau efektas tada būna priešingas, rūdys ten plinta kosminiu greičiu. Tuomet skubiai viską reikia šveisti iki blizgesio.
Gerą dugno stovį apibūdina lengvai užsidarančios durelės. Jei kėbulas persikreipęs, durelės dažnai užsidaro sunkiai, tarpai tarp kėbulo ir durelių būna nevienodi.
Tvirtas ir nesurūdijęs dugnas kabrioletui labai svarbu, nes tai vienintelė nešančioji kėbulo dalis. Sedanams bendrą kėbulo standumą prilaiko ir dugnas, ir stogas, o kabrioletams tik dugnas.
Labai svarbu gerai veikianti Vabalo pavarų dėžė, nes atsarginių dalių dėžėms nėra, o ir pavarų dėžių meistrą surasti Lietuvoje labai sunku. Dažnai atsitinka taip, sugedus pavarų dėžei, vėliau ieškomas donoras pavarų dėžei gauti.
Šis Vabalas sukomplektuotas eksportui į JAV, bet iš esmės skiriasi tik elektros instaliacija. Žibintai neapšviečia dešinio kelkraščio; gabaritinė lemputė šviečia ne pagrindiniame žibinte, o posūkiuose; įjungus degimą turi pasigirsti signalas; gale posūkiai ne geltoni, o raudoni (galiniai žibintų stiklai matosi jau pakeisti).
Nuotraukose ant variklio gaubto prisegtas ženkliukas ''Volkswagen'', tokius ženkliukus segdavo eksportiniams modeliams į JAV ir kitas šalis. Europiniams kabrioletams segdavo ženkliuką ''VW 1500 L''.
Trumpai tariant, vaizdas tikrai neblogas, už tokią kainą pirkti verta. Nes pasitaiko visai sugriūvusių VW kabrioletų, už kuriuos prašo labai brangiai.
-
vabalėnas
- Forumietis

- Pranešimai: 253
- Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
- Miestas: Vilniaus užkampis
Techniniai 1968 ir 1969 metų VW Vabalų chronologiniai pakeitimai
1968
Durelės kurui įpilti prieš metus pradėtos gaminti be užrakto, nuo šių metų durelėms įrengiama užsiseganti skląstis, kuri atidaroma dešinėje salono pusėje po prietaisų skydeliu, patraukus užrakto kilpelę (kuro durelės su skląstimi vėliau gamintos iki 1971 metų). Priekinio gaubto atidarymo rankenėlė įkeliama į prietaisų skydelio dėklo kairę pusę. Prieš tai rankenėlė dar nuo 1949 metų buvo montuojama šalia vairuotojo kairėje pusėje.
Šildymo angos esančios slenksčių priekyje dar kartą pastumiamos atgal, dabar jos atsiduria pačiuose slenksčiuose, tiesiai po durimis. Šildymo anga dabar uždengiama su masyviu plastmasiniu rėmu, kuriame įrengta sklendė, leidžianti karštą orą nukreipti labiau norima linkme (į kojas arba priekinį stiklą). Sklendės padėtis reguliuojama nuotolinės rankenėlės pagalba, kuri tvirtinama prie durų staktos šono kiliminės dangos iškirptėje (nuotolinė rankenėlė gaminta tik vienerius metus, vėliau sklendė stumdoma tiesiog pačiose slenksčio grotelėse).
Perdaromas spidometro ciferblatas, nuo šiol visi skaitmenys išdėstomi horizontaliai. Ankstesniųjų spidometrų signalinės lemputės nebuvo žymimos simboliais, nuo šiol kiekviena lemputė geresniam orientavimuisi pažymėta atitinkamu simboliu (generatorius, tepalo slėgis ir ilgosios šviesos).
Sukuriamas naujas kiek tvirtesnis sėdynių atlošo kampo reguliavimo mechanizmas, daugiau padėčių ir atlošas atlenkiamas truputį didesniu kampu atgal.
Naujas karbiuratorius 30 PICT-2 1,3 litro varikliams.
Variklio karterio vėdinimas uždaromas.
Nuo šių metų visi automobiliai aprūpinti avarine žibintų mirksėjimo įranga. Nuo rugpjūčio įdiegiama elektros diagnostinė sistema.
Padidinama modelių pasiūla, modeliai VW 1300 su 40 AG varikliu pradėti gaminti su pusautomate pavarų dėže ir diskiniais stabdžiais (VW 1500 analogas).
Serijos numeriai 118 000 001 - 118 1 016 098. Pagaminta 1 016 098 vnt.
1969
Variklio aušinimo pagerinimui VW 1500 modelių variklių gaubtuose kaip ir kabrioletuose įspaudžiamos vėdinimo grotelės. Gaubte viso 10 pailgų plyšelių sugrupuotų dviem stulpeliais po 5. Kabrioletų gaubtuose taip pat padidinamas aušinimo angų skaičius, dabar 28 angos, keturi stulpeliai po 7 angas (anksčiau du stulpeliai po 7).
Slenksčių šildymo grotelių skląstys nuo šiol gaminamos be nuotolinių rankenėlių durų staktoje. Grotelėse įrengiama nedidelė rankenėlė, kurią stumdant reguliuojamas šiltas oro srautas kojoms ir priekiniui stiklui.
Modeliai VW 1300 ir VW 1500 pradedami komplektuoti su papildoma ''L-Paket'' įranga: galiniai žibintai su atbulinės eigos baltomis lemputėmis, guminė juostelė buferiuose, priekinis skydelis su plastikiniu apmušimu, dviejų padėčių vidaus veidrodėlis, dėklo užrakinama spynelė, veidrodėlis keleiviui uždangoje nuo saulės, kišenė duryse keleivio pusėje, dvi peleninės gale ir kiliminė danga.
Modeliams turinčius šią įrangą prie pavadinimo pridedama L raidė ir tokie modeliai oficialiai pradedami žymėti VW 1300 L ir VW 1500 L. Tokiais pačiais ženkliukais pažymėti ir variklio gaubtai.
1,2 ir 1,3 varikliai pradedami gaminti su karbiuratoriais, turinčius termostatinius daviklius šiltam orui reguliuoti oro filtruose (kaip ir 1,5 variklis).
Į Vabalą skirtą JAV rinkai pradedami montuoti autobusėlio 1,6 talpos ir 47 AG varikliai. Įrengiamas zirzeklis neišjungtam degimui įspėti. Variklio gaubtas su 28 angomis.
Padidinama VW 1200 Sparkäfer modelių gama, šie modeliai pradedami gaminti su 1,3 varikliais ir pusautomatėmis pavarų dėžėmis. O modeliai VW 1300 imami gaminti su 1,2 varikliais ir priekiniais diskiniais stabdžiais.
Nuo dabar ir Sparkäfer modeliams imami montuoti dviejų segmentų pagrindiniai stabdžių cilindrai ir skysčio rezervuarai.
Serijos numeriai 119 000 001 - 119 1 093 704. Pagaminta 1 093 704 vnt.
1968
Durelės kurui įpilti prieš metus pradėtos gaminti be užrakto, nuo šių metų durelėms įrengiama užsiseganti skląstis, kuri atidaroma dešinėje salono pusėje po prietaisų skydeliu, patraukus užrakto kilpelę (kuro durelės su skląstimi vėliau gamintos iki 1971 metų). Priekinio gaubto atidarymo rankenėlė įkeliama į prietaisų skydelio dėklo kairę pusę. Prieš tai rankenėlė dar nuo 1949 metų buvo montuojama šalia vairuotojo kairėje pusėje.
Šildymo angos esančios slenksčių priekyje dar kartą pastumiamos atgal, dabar jos atsiduria pačiuose slenksčiuose, tiesiai po durimis. Šildymo anga dabar uždengiama su masyviu plastmasiniu rėmu, kuriame įrengta sklendė, leidžianti karštą orą nukreipti labiau norima linkme (į kojas arba priekinį stiklą). Sklendės padėtis reguliuojama nuotolinės rankenėlės pagalba, kuri tvirtinama prie durų staktos šono kiliminės dangos iškirptėje (nuotolinė rankenėlė gaminta tik vienerius metus, vėliau sklendė stumdoma tiesiog pačiose slenksčio grotelėse).
Perdaromas spidometro ciferblatas, nuo šiol visi skaitmenys išdėstomi horizontaliai. Ankstesniųjų spidometrų signalinės lemputės nebuvo žymimos simboliais, nuo šiol kiekviena lemputė geresniam orientavimuisi pažymėta atitinkamu simboliu (generatorius, tepalo slėgis ir ilgosios šviesos).
Sukuriamas naujas kiek tvirtesnis sėdynių atlošo kampo reguliavimo mechanizmas, daugiau padėčių ir atlošas atlenkiamas truputį didesniu kampu atgal.
Naujas karbiuratorius 30 PICT-2 1,3 litro varikliams.
Variklio karterio vėdinimas uždaromas.
Nuo šių metų visi automobiliai aprūpinti avarine žibintų mirksėjimo įranga. Nuo rugpjūčio įdiegiama elektros diagnostinė sistema.
Padidinama modelių pasiūla, modeliai VW 1300 su 40 AG varikliu pradėti gaminti su pusautomate pavarų dėže ir diskiniais stabdžiais (VW 1500 analogas).
Serijos numeriai 118 000 001 - 118 1 016 098. Pagaminta 1 016 098 vnt.
1969
Variklio aušinimo pagerinimui VW 1500 modelių variklių gaubtuose kaip ir kabrioletuose įspaudžiamos vėdinimo grotelės. Gaubte viso 10 pailgų plyšelių sugrupuotų dviem stulpeliais po 5. Kabrioletų gaubtuose taip pat padidinamas aušinimo angų skaičius, dabar 28 angos, keturi stulpeliai po 7 angas (anksčiau du stulpeliai po 7).
Slenksčių šildymo grotelių skląstys nuo šiol gaminamos be nuotolinių rankenėlių durų staktoje. Grotelėse įrengiama nedidelė rankenėlė, kurią stumdant reguliuojamas šiltas oro srautas kojoms ir priekiniui stiklui.
Modeliai VW 1300 ir VW 1500 pradedami komplektuoti su papildoma ''L-Paket'' įranga: galiniai žibintai su atbulinės eigos baltomis lemputėmis, guminė juostelė buferiuose, priekinis skydelis su plastikiniu apmušimu, dviejų padėčių vidaus veidrodėlis, dėklo užrakinama spynelė, veidrodėlis keleiviui uždangoje nuo saulės, kišenė duryse keleivio pusėje, dvi peleninės gale ir kiliminė danga.
Modeliams turinčius šią įrangą prie pavadinimo pridedama L raidė ir tokie modeliai oficialiai pradedami žymėti VW 1300 L ir VW 1500 L. Tokiais pačiais ženkliukais pažymėti ir variklio gaubtai.
1,2 ir 1,3 varikliai pradedami gaminti su karbiuratoriais, turinčius termostatinius daviklius šiltam orui reguliuoti oro filtruose (kaip ir 1,5 variklis).
Į Vabalą skirtą JAV rinkai pradedami montuoti autobusėlio 1,6 talpos ir 47 AG varikliai. Įrengiamas zirzeklis neišjungtam degimui įspėti. Variklio gaubtas su 28 angomis.
Padidinama VW 1200 Sparkäfer modelių gama, šie modeliai pradedami gaminti su 1,3 varikliais ir pusautomatėmis pavarų dėžėmis. O modeliai VW 1300 imami gaminti su 1,2 varikliais ir priekiniais diskiniais stabdžiais.
Nuo dabar ir Sparkäfer modeliams imami montuoti dviejų segmentų pagrindiniai stabdžių cilindrai ir skysčio rezervuarai.
Serijos numeriai 119 000 001 - 119 1 093 704. Pagaminta 1 093 704 vnt.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
LaurynasC
- moderatorius

- Pranešimai: 1104
- Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
- Miestas: Vilnius
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
pulpitas
- Forumietis

- Pranešimai: 551
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
- Miestas: Kaunas