viskas okminde rašė:Klausimas - ar Fordo varikliai į teisingą pusę sukasi, na, Sieros greičių dėžė ir rusiškas tiltas - ar viskas ten gerai gaunasi?zydrunas dumcius rašė:sieros automatas nereike sankabos knstruotkitoks rašė:vat cia visiskai sustinku - jeigu originalo jau nera, o ieskoti jo nera noro (ar galimybiu), tai galima ir geresnis ikelti. dar klausimas - o pavaru deze nuo ko?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Paskutinis is projektu BMW340, 1950 m.
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
zydrunas dumcius
- Forumietis

- Pranešimai: 239
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
- Miestas: KEDAINIAI
.TEL....868657597
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Capri, neįsižeisk, bet vandeningos pūslelės atsiranda nebūtinai nuo šlapio šveitimo. 90-91 metais dirbau autoservise "antyne" (taip mes vadinome savo cechą, kur ruošdavome kėbulus) ir špaklį trindavom iš po "šlangutės nuo pradžios iki galo ir pūslių nebūdavo. Viskas prasidėjo tada, kai pasirodė naujos kartos dažai ir medžiagos. Be to pradingo kameros, kur po nudažymo temperatūrą sukelia iki 95 ir daugiau laipsnių. Paslaptis tikrai glūdi kitur ir į šitą klausimą man dar niekas neatsakė. Vienas iš mano spėjimų yra toks: jeigu paimi dažus iš kitos patalpos, kurioje temperatūra yra ženkliai žemesnė nei toje kur dažoma tai, logiškai mąstant, šaltus dažus išpurški į šiltą aplinką ir tie dažų mikro lašeliai pasidengia rūku(kaip akiniai iš lauko įėjus į šiltas patalpas). Iš karto nieko nesimato, bet po kiek laiko, o ypač po šaltuko, tas drėgmės kiekis iškelia dažus. Nesakau, kad čia teisybė 100%, bet paskutinius kelis metus praktikuoju dažų pašildymą(esant tikrai akivaizdžiam indo su dažais ir patalpos, kur dažau skirtumui) prieš dažant ir(stuksenu į medį
) pūslelių nebebūna.
-
Rudge
- Forumietis

- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Kad šilti dažai geriau gula ir aš pastebėjau. O kodėl tavo teorijoje neliko vietos oro iš kompresoriaus temperatūrai? Manau, kad rimčiausias dalykas turėti garaže gerą lentą ir vis stuksentiBlack rašė:Capri, neįsižeisk, bet vandeningos pūslelės atsiranda nebūtinai nuo šlapio šveitimo. 90-91 metais dirbau autoservise "antyne" (taip mes vadinome savo cechą, kur ruošdavome kėbulus) ir špaklį trindavom iš po "šlangutės nuo pradžios iki galo ir pūslių nebūdavo. Viskas prasidėjo tada, kai pasirodė naujos kartos dažai ir medžiagos. Be to pradingo kameros, kur po nudažymo temperatūrą sukelia iki 95 ir daugiau laipsnių. Paslaptis tikrai glūdi kitur ir į šitą klausimą man dar niekas neatsakė. Vienas iš mano spėjimų yra toks: jeigu paimi dažus iš kitos patalpos, kurioje temperatūra yra ženkliai žemesnė nei toje kur dažoma tai, logiškai mąstant, šaltus dažus išpurški į šiltą aplinką ir tie dažų mikro lašeliai pasidengia rūku(kaip akiniai iš lauko įėjus į šiltas patalpas). Iš karto nieko nesimato, bet po kiek laiko, o ypač po šaltuko, tas drėgmės kiekis iškelia dažus. Nesakau, kad čia teisybė 100%, bet paskutinius kelis metus praktikuoju dažų pašildymą(esant tikrai akivaizdžiam indo su dažais ir patalpos, kur dažau skirtumui) prieš dažant ir(stuksenu į medį) pūslelių nebebūna.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
capri
- Forumietis

- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
As kalbejau ne apie vandens pusleles, o rudziu. Jeo naudojamas slapias sveitimas darbo metu glaistas prisigeria vandens, kuri labai sunku po to isgarinti. Kas baisiausia, kad tas vanduo per poras prasiskverbia iki pat metalo, ir po truputi pradeda daryti savo negrazu darba. Nudazius viskas atrodo labai graziai, taciau po dazymo ta neisgaravusi dregme lieka "uzkonservuota" tame glaisto ir grunto sluoksnyje. Jei kaip minejau buvo glaistoma ant gryno metalo - jo pavirsius nuo tos likusios dregmes pradeda po truputi rudyti. Kas seka po to daugelis puikiai zino: po metu- kitu del neaiskiu (o gal ir aiskiu) priezasciu po dazais atsiranda rudziu pusles, isryskeja glaisto ribos, arba jis apskritai atsoka, atidengdamas ant metalo susidariusi rudziu sluoksni...
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
[quote="capri"]As kalbejau ne apie vandens pusleles, o rudziu. Jeo naudojamas slapias sveitimas darbo metu glaistas prisigeria vandens
Taip, Capri, čia tu visiškai teisus. Bet gal esi susidūręs ir su vandeningomis pūslelėmis, kurios būna pakėlusios dažus ir ypač kada gauna šalčio? Esu išgyvenęs ne vieną tokį košmarišką atvejį.
Taip, Capri, čia tu visiškai teisus. Bet gal esi susidūręs ir su vandeningomis pūslelėmis, kurios būna pakėlusios dažus ir ypač kada gauna šalčio? Esu išgyvenęs ne vieną tokį košmarišką atvejį.
-
Jstas
- Forumietis

- Pranešimai: 260
- Užsiregistravo: 21 Lap 2005, 14:50
- Miestas: Kaunas
Man taip nutiko po ziemosBlack rašė: Taip, Capri, čia tu visiškai teisus. Bet gal esi susidūręs ir su vandeningomis pūslelėmis, kurios būna pakėlusios dažus ir ypač kada gauna šalčio? Esu išgyvenęs ne vieną tokį košmarišką atvejį.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
.mendoza.
- Forumietis

- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
Gal but medziagos nekokybiskos?..Jstas rašė:
Man taip nutiko po ziemosAr yra kokia nors kita iseitis tokioj situacijoj, ar tik perdazymas? Bet iskelia ne visur, o vietom. Tokiu atveju kompresoriaus metamo kondensato teorija reiktu atmesti, nes iskeltu visa pavirsiu. Tada iseina, kad galbut ten, kur buvo daugiau spakliuota iskele, nes spaklius prisigere dregmes?
Beje dar vienas klausimas, kodel iskele tik dabar, nors po perdazymo praejo daugiau nei 10ziemu?
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
-
Jstas
- Forumietis

- Pranešimai: 260
- Užsiregistravo: 21 Lap 2005, 14:50
- Miestas: Kaunas