Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Paskutinis is projektu BMW340, 1950 m.

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
zydrunas dumcius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
Miestas: KEDAINIAI

Standartinė zydrunas dumcius »

minde rašė:
zydrunas dumcius rašė:
kitoks rašė:vat cia visiskai sustinku - jeigu originalo jau nera, o ieskoti jo nera noro (ar galimybiu), tai galima ir geresnis ikelti. dar klausimas - o pavaru deze nuo ko?
sieros automatas nereike sankabos knstruot :wink:
Klausimas - ar Fordo varikliai į teisingą pusę sukasi, na, Sieros greičių dėžė ir rusiškas tiltas - ar viskas ten gerai gaunasi?
viskas ok :geras: jau vazevau apie 100/km greciu
.TEL....868657597
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Capri, neįsižeisk, bet vandeningos pūslelės atsiranda nebūtinai nuo šlapio šveitimo. 90-91 metais dirbau autoservise "antyne" (taip mes vadinome savo cechą, kur ruošdavome kėbulus) ir špaklį trindavom iš po "šlangutės nuo pradžios iki galo ir pūslių nebūdavo. Viskas prasidėjo tada, kai pasirodė naujos kartos dažai ir medžiagos. Be to pradingo kameros, kur po nudažymo temperatūrą sukelia iki 95 ir daugiau laipsnių. Paslaptis tikrai glūdi kitur ir į šitą klausimą man dar niekas neatsakė. Vienas iš mano spėjimų yra toks: jeigu paimi dažus iš kitos patalpos, kurioje temperatūra yra ženkliai žemesnė nei toje kur dažoma tai, logiškai mąstant, šaltus dažus išpurški į šiltą aplinką ir tie dažų mikro lašeliai pasidengia rūku(kaip akiniai iš lauko įėjus į šiltas patalpas). Iš karto nieko nesimato, bet po kiek laiko, o ypač po šaltuko, tas drėgmės kiekis iškelia dažus. Nesakau, kad čia teisybė 100%, bet paskutinius kelis metus praktikuoju dažų pašildymą(esant tikrai akivaizdžiam indo su dažais ir patalpos, kur dažau skirtumui) prieš dažant ir(stuksenu į medį :lol: ) pūslelių nebebūna.
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Standartinė Rudge »

Black rašė:Capri, neįsižeisk, bet vandeningos pūslelės atsiranda nebūtinai nuo šlapio šveitimo. 90-91 metais dirbau autoservise "antyne" (taip mes vadinome savo cechą, kur ruošdavome kėbulus) ir špaklį trindavom iš po "šlangutės nuo pradžios iki galo ir pūslių nebūdavo. Viskas prasidėjo tada, kai pasirodė naujos kartos dažai ir medžiagos. Be to pradingo kameros, kur po nudažymo temperatūrą sukelia iki 95 ir daugiau laipsnių. Paslaptis tikrai glūdi kitur ir į šitą klausimą man dar niekas neatsakė. Vienas iš mano spėjimų yra toks: jeigu paimi dažus iš kitos patalpos, kurioje temperatūra yra ženkliai žemesnė nei toje kur dažoma tai, logiškai mąstant, šaltus dažus išpurški į šiltą aplinką ir tie dažų mikro lašeliai pasidengia rūku(kaip akiniai iš lauko įėjus į šiltas patalpas). Iš karto nieko nesimato, bet po kiek laiko, o ypač po šaltuko, tas drėgmės kiekis iškelia dažus. Nesakau, kad čia teisybė 100%, bet paskutinius kelis metus praktikuoju dažų pašildymą(esant tikrai akivaizdžiam indo su dažais ir patalpos, kur dažau skirtumui) prieš dažant ir(stuksenu į medį :lol: ) pūslelių nebebūna.
Kad šilti dažai geriau gula ir aš pastebėjau. O kodėl tavo teorijoje neliko vietos oro iš kompresoriaus temperatūrai? Manau, kad rimčiausias dalykas turėti garaže gerą lentą ir vis stuksenti :wink: :-)
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

:lol: Ne man, tau, Rudge, aiškinti, kad oras iš kompresoriaus išeina jau gana pašilęs nuo jo paties trinties į išmetimo(išpūtimo) vamzdį, bet čia atskira kalba apie nusodintuvus ir surinkėjus, be kurių joks dažymas ar gruntavimas aplamai nėra galimas.
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

As kalbejau ne apie vandens pusleles, o rudziu. Jeo naudojamas slapias sveitimas darbo metu glaistas prisigeria vandens, kuri labai sunku po to isgarinti. Kas baisiausia, kad tas vanduo per poras prasiskverbia iki pat metalo, ir po truputi pradeda daryti savo negrazu darba. Nudazius viskas atrodo labai graziai, taciau po dazymo ta neisgaravusi dregme lieka "uzkonservuota" tame glaisto ir grunto sluoksnyje. Jei kaip minejau buvo glaistoma ant gryno metalo - jo pavirsius nuo tos likusios dregmes pradeda po truputi rudyti. Kas seka po to daugelis puikiai zino: po metu- kitu del neaiskiu (o gal ir aiskiu) priezasciu po dazais atsiranda rudziu pusles, isryskeja glaisto ribos, arba jis apskritai atsoka, atidengdamas ant metalo susidariusi rudziu sluoksni...
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

[quote="capri"]As kalbejau ne apie vandens pusleles, o rudziu. Jeo naudojamas slapias sveitimas darbo metu glaistas prisigeria vandens
Taip, Capri, čia tu visiškai teisus. Bet gal esi susidūręs ir su vandeningomis pūslelėmis, kurios būna pakėlusios dažus ir ypač kada gauna šalčio? Esu išgyvenęs ne vieną tokį košmarišką atvejį. :cry:
Vartotojo avataras
Jstas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 260
Užsiregistravo: 21 Lap 2005, 14:50
Miestas: Kaunas

Standartinė Jstas »

Black rašė: Taip, Capri, čia tu visiškai teisus. Bet gal esi susidūręs ir su vandeningomis pūslelėmis, kurios būna pakėlusios dažus ir ypač kada gauna šalčio? Esu išgyvenęs ne vieną tokį košmarišką atvejį. :cry:
Man taip nutiko po ziemos :cry: Ar yra kokia nors kita iseitis tokioj situacijoj, ar tik perdazymas? Bet iskelia ne visur, o vietom. Tokiu atveju kompresoriaus metamo kondensato teorija reiktu atmesti, nes iskeltu visa pavirsiu. Tada iseina, kad galbut ten, kur buvo daugiau spakliuota iskele, nes spaklius prisigere dregmes? :roll: Beje dar vienas klausimas, kodel iskele tik dabar, nors po perdazymo praejo daugiau nei 10ziemu?
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

JSTAS<Man taip nutiko po ziemos :cry: Ar yra kokia nors kita iseitis>
Kitos išeities nėra - tik perdažymas. Tačiau ir paruošimas(arba perruošimas) būna gana komplikuotas, nes reikia viską taip nutrinti, kad pūslių kontūrai pradingtų. :negyvas:
Beje, ar mes ne perdaug įsijautėm svetimoje temoje?
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

Jstas rašė:
Man taip nutiko po ziemos :cry: Ar yra kokia nors kita iseitis tokioj situacijoj, ar tik perdazymas? Bet iskelia ne visur, o vietom. Tokiu atveju kompresoriaus metamo kondensato teorija reiktu atmesti, nes iskeltu visa pavirsiu. Tada iseina, kad galbut ten, kur buvo daugiau spakliuota iskele, nes spaklius prisigere dregmes? :roll: Beje dar vienas klausimas, kodel iskele tik dabar, nors po perdazymo praejo daugiau nei 10ziemu?
Gal but medziagos nekokybiskos?..
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Vartotojo avataras
Jstas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 260
Užsiregistravo: 21 Lap 2005, 14:50
Miestas: Kaunas

Standartinė Jstas »

Black, jeigu naturaliai temoje kyla toks klausimas, kuris aktualus ne vienam, nematau prasmes ji dirbtinai perkelineti kitur ar kurti nauja tema, juo labiau, kad tai gali buti aktualu ir siam ir ateinantiems projektams, pakartosiu banalia fraze- juk tam forumas ir yra...