Rusiškuos forumuos būtent apie tokį metodą nekartą teko girdėti. Tai vadinasi "холодная прокатка". Kalba būdavo ir apie daugiau, negu 200 m. Po to, atrodo, keičiamas tepalas..mendoza. rašė:Cia ka tikrai?valdas rašė:Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksisMan tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Del moskviciaus variklio
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
Vieną kart, prieš kokius 10 metų kai dar senieji motoristai nebuvo iškeliavę anapilin, girdėjau tokią kalba kai po kapitalinio ir sportui ruoštą motorą statydavo ant stendo ir sukdavo per reduktorių su elektros varikliu, kažkaip aiškino ir procedūrų trukmę, kiek laiko ir kokiais intervalais turi būti tai atliekama ar kažką panašiai, bet to jau nepamenu, O kad tai yra vadinama "šalta obkatke" tai faktas.
P.S. o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?
P.S. o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?
-
- Diskusijų Dievas
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1005
- Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
- Miestas: Kaunas
Pasitaikydavo kietai surinktu varikliu, padirbus 5 min. prasisukdavo normaliai. Darbe buvom pasidare stenda kuri statydavom ant tekinimo stakliu ir sukdavom varikli mazom apsukom, po keliu valandu apsukas padidindavom. Isukdavom dar ir mechanini tepalo davikli, kad matytume tepalo spaudima. Idejus varikli i masina nebudavo problemu nei su uzvedimu, nei su darbu ..mendoza. rašė:Cia ka tikrai?valdas rašė:Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksisMan tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis 

-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Tai nuslifavus velena ir uzdejus atitinkamus remontinius indeklus nejo vistiek jo prasukt? Bet to variklio sunkiai sukasi vien tik alkuninis ,tai uzdejus galva atsiras kompresia tai isvis nepasisuks.negalesiu net degima sureguliuot.O ar kai uzverzdinejai indeklus juos verziai kiek reikia?Mes kai svaistiklinius uzverzem tokia jega kokia reikia alkuninio visiskai neprasukom.Tai su mazesne jega verzem kad nors biski galetu suktis bet gal negerai tipo sake kad gali atsiaisvint svaistikliai.babauzis rašė:kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 112
- Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41
mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tas
aisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip 

-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
O tas priedas ka duoda?As pilsiu M8V nes toks priklauso pilt.Tai reiskiasi turetu prasidirbt...O ar yra svarbu kuoriuos indeklus pirmiau verzt svaistiklinius ar pagrindinius?Ar yra verzimo tvarka ar verzt pradedant nuo pirmo cilindro pagrindinius svaistiklius?Montvydas rašė:mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tasaisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip