Del moskviciaus variklio

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė kitoks »

Montvydas rašė:kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...


Kartais vazineju amerikietisku masiniuku. V8 ten, senu technologiju.
Reikalas tame, kad visur internete raso, jeigu supilsite sintetikos, ar kokio kito siuolaikinio pagerinto brudo, tai turesite nemalonumu su varikliu. Ar sis patarimas nepadarys "meskos paslaugos"?
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

sintetino gal ir nereikia pilt i senamadiskus variklius bet pusiau sintetinius galima drasiai pilt ir tai tik i pliusa nes jo tepimo ir issilaikymo charekteristikos zymiai geresnes ir siaip veriklio ilgaamziskumas priklauso tik nuo tepalo kokybes!!!
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

Montvydas rašė:kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...


Tai gali but dar del to jis taip sunkiai sukosi kad iskarto uzverzem iki galo visus varztus.Tai pagrindinius vezrem tokia tvarka kaip galva verziasi istrizai pradedant nuo vidurio.Man sake kad M8V geriausiai tinka nes kiti nesudaro tokio storio tepalo pleves ant indeklu,ir geriausiai tinka mineraline.ir eksplotacijos knygoj nurodyta kad reikia pilt M8.
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

gal tuo metu m8v ir buvo geriausia ka galejo pasiulit cccp bet ir tai man atrodo buvo geresnis autolas o ta m8v pildavo sunkvezimius gaz o dabar jau kiti laikai ir yra jau geresniu daiktu tai pilk koki mobil ar repsol ir tikrai nepasigailesi dar prieduko ivarvink ir turesi ilgaamzi varikliuka :wink: o su tuo m8v gali sutept duru vyrius :wink:
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

Montvydas rašė:gal tuo metu m8v ir buvo geriausia ka galejo pasiulit cccp bet ir tai man atrodo buvo geresnis autolas o ta m8v pildavo sunkvezimius gaz o dabar jau kiti laikai ir yra jau geresniu daiktu tai pilk koki mobil ar repsol ir tikrai nepasigailesi dar prieduko ivarvink ir turesi ilgaamzi varikliuka :wink: o su tuo m8v gali sutept duru vyrius :wink:


Tuo metu M8V nebuvo,buvo M8G, M8BU, M12G.O M8V siu laiku, jis pakeiti M8G ir M8BU.
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

na gali pilt tavo varikilis bet as tai tikrai sito nepilciau...
babauzis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
Miestas: Telsiu raj. varniai

Standartinė babauzis »

as tai sutepiau indekla ir suverziau, tada prasukau alkunini .Toliau ta pati operacija,bet man rekomendavo ,po visos sios operacijos, dar paverzti visus indeklus.Kai ikeliau varikli niekada iskarto nekuriau.Be zvakiu ipilus tepala pratemdavau kokius 3km .Man taip buvo rekomendaves senas rusisku masinu motoristas.Kas liecia tepalus,geriau atsisakyk tu m8 tepalu,jug yra gan nemazas pasirinkimas gan neblogu tepaliuku ir kaina nedaug ka skiriasi :wink:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dėl variklio alyvos pritariu nuomonei, kad M8 (autolas)- ne pats geriausias pasirinkimas. Pilk šiuolaikinės firmos mineralinę alyva (15W40) ir bus kaip tik.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

Tai gal ir turi taip sunkai sukts velenas nes nauji indeklai,tik gal reikia atitinkamai juos verzt.Pgrindinius pradedant nuo vidurio ir vis prasukant alkunini,o svaistiklinius pirma,ketvirta,paskui antra trecia.Ir pirmu verzimu neuzverziant iki galo.Ar taip :?:
Skelbti atsakymą