Pastebėjimas, deja, tiesiai į dešimtuką. Gal kam ir atrodo, kad jeigu jau kėbulas tvarkomas tai viskas ir blizgės lyg iš fabriko... Taip, viršutinius paviršius galima nušveisti, nusmėliuoti ir t.t., bet į vidines erdves ne visada galima prieiti. Taipogi automobilio kėbulas turi gausybę dvigubų, trigubų skardų sujungimų ir užlankstymų, kurių tarpuose be abejo rūdys progresuoja. Bet gi tuomet išeitų, kad reikia viską pakeisti iš seno į naująMototarka rašė:Sveiki,
žiūriu žiūriu į nuotraukas, bet matau tik dažų šveitimą ir virinimą išpjovus visiškai supuvusias vietas... o kaip su negalutinai pažengusia korozija?
Pvz. bene paskutinėse foto matosi apvirintas bagažinės dangčio kampas, tačiau matosi skylė į sutvirtinimo vidinę erdvę ir korozija aplink ją, bei tose vietose kur išorinė skarda kantuose užlankstyta (dvigubos skardos tarpelis). Prieš tai dar buvo foto - išpjautas ir užvirintas didziulis lopas sparne, tačiau iš vidaus matosi gausiai viskas aprudiję... Kokiomis priemonėmis sprendžiamos tokios problemos, t.y. kaip apdirbti tą pačią įvirinamą skardą iš kitos pusės? Juk tiesiog po paprasto pervirinimo 2~3 metai ir rudys vėl lips lauk...
Tiek minčių





